Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Ocolul ar fi de doar 30 km, la 120 km/h inseamna 15 min în plus. Fără localitați, pietoni etc.

Skynick

E comparabil cu ce se inampla acum prin A2-A4 SI DN22. Cand este bariera la Drajna, ware ruteaza pe acolo. sunt 40km in plus dar timpul e similar in conditiile unei asteptari de 10-15 minute la bariera. Deci tulcenii vor folosi si alterantiva Braila - Buzau cand vor fi DX- Autostrada pe acolo. Pur si simplu acela este drumul full de patru benzi Tulcea - Bucuresti si nu e niciun motiv sa nu il alegi chiar daca e cu 30 de km la mai lung.

Hercule

#7547
Anticipand cu PISI 4 atribuit, la ora asta, avem semnat si in diverse faze de lucru/proiectare:

A0 SUD / lot 1              Alsim Alarko      16.930
A0 SUD / lot 2              Alsim Alarko      16.300
A0 SUD / lot 3              Aktor             17.965
A0 NORD / lot 4             UMB                4.470
--------------------------------------------------------
Total A0                                      55.665 km

A1 PISI / lot 1             Porr              13.170
A1 PISI / lot 4             Porr               9.860
A1 PISI / lot 5             Astaldi           30.350
--------------------------------------------------------
Total A1                                      53.380 km

A3 Targu Mures-Ungheni      Strabag            4.500
A3 Chetani-Campia Turzii    Straco            15.690
A3 Nadaselu-Mihaiesti       UMB               16.850
A3 Mihaiesti-Zimbor         UMB               13.260
A3 Zimbor-Poarta Salajului  UMB               12.240
A3 Nusfalau-Suplac          Nurol             13.550
A3 Chiribis-Biharia         Trameco           28.550
--------------------------------------------------------
Total A3                                     104.640 km

A10 ST / lot 1              Pizarotti         17.000
A10 ST / lot 2              Aktor             24.250
--------------------------------------------------------
Total A10                                     41.250 km

--------------------------------------------------------
TOTAL GENERAL                                254.935 km
--------------------------------------------------------

(doar autostrada, fara drumuri de legatura)

Frumos, asta trebuia sa fie normalitate de multi ani. Sper ca n-am gresit pe undeva.

Later edit: merci hef!
Deșteaptă-te române!

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

baga si DX-urile ca tot drumuri de mare viteza sunt
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Pisi4 atribuit? La scandalul care e cu chinezii? Inteleg ca e mare entuziasmul dar totusi. Eu zic sa socotim un an de contestatii si sa ne bucuram daca scapam cu mai putin.

E un zvon ca e sezon de contestatii putine. Sa vedem.

rocklee

Câți km de autostradă sunt la comisile de atribuire...
Nu in contestații sau CB...

La CB sunt
Centura Oradea -A3....
Braila Galați....care mai sunt ??

voicul

Chit ca o sa vina contestatii pe PISI4, eu zic ca e un pas inainte: am scapat de 1 an (sau cat a fost) in care s-a asteptat.

Skynick

Ca sa ajunem din urma Ungaria, Polonia, in urmatorii 10 ani, trebuie sa atribuim in fiecare an cam asa:

2021: 400km
2022: peste 400 km
2023: peste 500 km
2024: peste 500 km
2024-2028 - peste 300 km

alecu26

Momentan nu are cine să construiască atat. Nici fabricile de ciment nu vor face fata.
Anul trecut a fost an istoric. Anul asta va fi si mai si. Sa vedem cum rezista piata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

hai s-o luam din aproape in aproape....sa ajungem la 100 km pe an...apoi următorul reper...n-ai cum sa sari direct la 400 km...cu cnair si cu actuala capacitate administrativă....

cei din privat se vor adapta muuuuult mai repede daca e cazul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hefaistos

Eu mi-as dori sa vina primavara pe:
Pasajul Mogosoaia unde se lalaie mai mult decat e cazul.
DNCB intre DN2 si A2 unde au uitat sa inceapa lucrarea.
Pasajul Ciurel, unde primaria 6 ar putea sa optimizeze traficul pe strazile adiacente coborarii spre Chiajna.
A3 - Chetani campia Turzii. Acolo odata cu venirea dazghetulu isa se constate ca nu e un organism in hibernare ci un cadavru. Si sa se procedeze in consecinta.
A10 atat pe lotul 1 cat si pe lotul 2. Hai baieti ca nu mai e mult, scapam si noi de voi si voi de zeflemeaua noastra.
A0 sud, ultimul lot neinceput. Tot niste cunostine mai vechi. Hai ca se poate. Sau retrageti-va. Poate cu niste penalitati suplimentare va motivam sa va duceti... acasa.
A1 -PiSi5 Nu e in intarziere dar totusi daca sunt constructori seriosi...
Pasajul Doamna Ghica. NU cer finalizarea ca poate e prea mult. Dar eliberarea cailor de pe langa, prin terminarea relocarii de utilitati chiar este la indemana.

De restul numai de bine, unii au muncit iarna ca si cum ar fi vara.
 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Skynick

#7557
Daca ne propunem 100 km pe an, o sa facem 50 km mereu.
Trebuie sa ne propunem 500 km si sa facem 300 km. Nu exista ca nu avem capacitate, nu vrem.

Italienii schiaza la 3500 de m si noua ne e frica sa facem ceva peste 1.500. Ne e frica de tuneluri, de poduri, de munti, de tot.
Ne-am obisnuit sa fim mici, fara amploare. Daca ne intreba cineva acum cinci ani cu poza podului de la Braila in fata, daca se poate asa ceva in Romania, 90% spuneau ca nu.

Drula are sansa sa arate ca se pot contracta 500 km pe an. Sa iesim din provincialismul asta de cacat.

hefaistos

Daca vorbim de executie sau proiectare + executie nu avem de unde scoate din joben 500 de km anul asta. Si nici la anul inca 500 de km.
E bine sa fim realisti. Probabil ca nu intelegi ca "ne propunem" trebuie sa aiba o baza in spate care in cazul de fata insemna SF-uri si PT-uri contractate cu ani in urma, care sa se maturizeze in prezent si sa se poata transforma in licitatii.
Altfel e atitudine demagogica de tipul : "sa facem bine ca sa nu fie rau".
Si ar mai trebui sa iei in considerare ca lucrul la infrastructura este maraton nu sprint.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Skynick

Ai dreptate, merge si usor, bataturica, 80 km pe an. Ce atata agitatie? Nici sa intretinem ce avem nu suntem in stare.

In 25 de ani suntem unde trebuie. Ca n-am avut capacitate.