Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Au destule lucrari  Strabag si Porr . Porr daca nu insel lucreaza si pe feroviar .

Problema este la chinezi si turci . Sunt nelipsiti de la licitatii . De contestatii nici numai vorbim .


alecu26

Nu au lucrari lucrari pe urmatorii ani nici Porr si mai ales Strabag.

Turcii in general au luat cam fiecare cate o lucrare. Alsim Alarko sunt plini. Nurol au un lot. Acum e drept ca mai sunt si altii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Xenos

Quote from: punktnet on January 26, 2021, 09:52:23 AM
Din pacate va fi bataie pe loturi intre chinezi si turci. Pana nu se transpune in legislatie o conditie ca banii UE sa nu plece in Asia, ma tem ca nu scapam de ei.

Ce ar fi însă de dorit este ca autorităţile competente să se decidă şi eligibilitatea sau neeligibilitatea să fie clară de la început.

NGC

Unora le convine sa se schimbe regulile in timpul jocului. ;)

punktnet

Cred ca eventuale clarificari ar trebui facute in parlamentul european astfel incat regulile sa fie aceleasi pentru toti.
Nu sunt expert in legislatie europeana dar cred ca in acest moment nu exista ceva oficial legat de directionarea banilor europeni catre entitati extracomunitare, numai niste gargara din partea lor.
Just kidding.

nenea_hartia

Dacă documentațiile pentru licitații ar fi de calitate, desemnarea câștigătorilor s-ar face la timp, finanțarea ar fi asigurată fără sincope pe tot parcursul lucrărilor și ,,partenerul serios" ar fi dispus să se implice rapid în rezolvarea blocajelor care pot apărea în timpul proiectării și execuției, foarte probabil că ar veni și firme europene adevărate, nu doar chinezi și ticareți.

NGC

Vom vedea cat de curand daca chinezii "se sperie" de MT si CNAIR si nu mai depun oferte pentru Poarta Salajului - Zalau, Suplacu de Barcau - Chiribis si PiSi 2. ;)

alecu26

Eu zic ca in multe cazuri vor fi aproape singurii ofertanți.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

naivu

Ianuarie, cu bune și cu rele:
- A0S2 a început lucrul, A0S1 luna viitoare, A0S3 vara viitoare
- A0N1-3 în litigii, dar aici e treaba justiției române, MT/CNAIR nu prea are ce să-i facă; valabil și pt A11-Centura Oradea, DX12T4
- PiSi1, se lucrează; PiSi5, încă nu
- PiSi4, desemnare câștigător reamânată (victimă colaterala într-un diferend economic UE-China?!)
- PiSi2+3, licitații cu potențiale probleme, sper ca până în iunie fie să aibă câștigător desemnat fie să renunțe și să înceapă licitație pt SF+PT; valabil și pt A3 TunelulMeses
- LD2E, nimic nou, ambele părți sunt rezonabile dar blocajul persistă
- A3, buna intenție de anul trecut de a încerca licitatia execuției măcar pt centura Comarnic (eșuată) s-a transformat în problema introducerii celor 5km în contractul de SF+PT Ploiești-Brașov deja câștigat de Consitrans
- TgMures-Ungheni, Strabag lucrează
- lotul Straco în continuare în suspans, Cătălin Drula a zis la TVR că până la final de februarie sau se găsește o soluție sau se dă reset; eu "le dau termen" până la final de martie
- UMB începe organizarea de șantier la Nadaselu, pe rest încă nimic; Chiribis-Suplacu, licitație suspendată; Biharia-Chiribis, părea rezolvată reevaluarea costurilor de acum 6 luni dar nu este nici acum.
- A7-8, predarea SF+PT pt Ploiești-Buzău sau pt TgMures-MiercureaNirajului + TgNeamt-Motca încă la stadiu de promisiuni
- A10, lucrează și Aktor și Pizzarotti
- A11, s-a lansat pe SICAP licitația pt elaborare SF
- DX12, UMB a început lucrul, TirrenaScavi încă nu, AC pe zona sondelor
- A13, nimic nou (nimic concret)

paullie

Aoleu iar Consitrans frate? Tocmai la Comarnic.


vladioan_bv

buna ziua,

De ce este necesar  ca la doua intersectii de autostrada, a10-a3; a10-a1 a13-a1 sa se faca conexiuni si cu dn ul rezultand astfel un nod complex de executat?

naivu

După părerea mea nu este; chiar poate încurca. La A10-A3 sau A10-A1 are probabil de a face cu accesul Turda, respectiv, Sebeș la ambele A.
La A13-A1 mi se pare și mie o complicație inutilă. Există deja nod A-DN la SibiuS, când va termina Porr va fi nod A1-DN și la Boita, dacă fac nod A13-DN la Avrig, puteau face fără probleme un nod A13-A1-fără DN undeva între cele trei noduri A-DN; zona Vestem-Talmaciu ar fi fost un candidat ideal!

gicu

Nu este necesar. Și la Sebeș s-a făcut un ditamai nodul complicat între două noduri cu DN-ul situate la mai puțin de 4 km unul de celălalt.
https://www.google.com/maps/dir/45.9765397,23.5195359/45.9754114,23.5564709/@45.9793034,23.5296059,15z/data=!4m2!4m1!3e0

voicul

^Nu toata lumea merge pe A pana se termina.
Unii se mai dau jos de pe A pe DN.

Se pot face si noduri mai simple, dar cine prefera sa faca cate 10 - 15 km in plus pe banii lui cand poate sa ii economiseasca si sa se faca un nod mai scump, dar pe banii statului?