Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

ovicor

@Naivu, si eu doresc, cu totii dorim sa vedem unit Chetaniul de Campia Turzii prin A. Poate n-am inteles eu bine, caz in care imi cer scuze, dar daca vorbesti de amatori referindu-te la @alecu26 atunci chiar esti naiv!

Ionut

Naivule esti cam tupeist. Nu crezi? Pe cine faci tu amator? Eu sunt amator și diletant, dar alecu26 nu este nici amator și nici diletant. Bine ar fi sa iti măsori cuvintele. Doar zic. Data viitoare am buton care rezolva astfel de ieșiri.

naivu

Nu am intentionat sa-l fac amator pe @alecu26 si sunt probabil ultimul de pe forumul asta care ar putea face pe altcineva amator, interventiile sale sunt destul de pertinente si nu am de ce sa-l suspectez de habarnism, dar, exceptand cazul in care este mana dreapta a vreunui sef de la CNAIR, nu are de unde sa stie exact ce ar putea sau nu CNAIR. Iar fara informatii complete si cel mai competent om poate intelege incomplet. In rest, tot respectul!
PS: nu ma deranjeaza nici solutia rezilierii; cand nu exista solutie, prelungirea blocajului este cea mai proasta varianta!

voicul

Autostrăzile deschise în 2020, tronsoanele noi care au fost contractate și loturile de autostradă care ar putea fi gata în 2021

În 2020 au fost dați în trafic puțin peste 60 de km de autostradă, cel mai mare număr din ultimii șapte ani, România trecând peste borna de 900 de km de autostradă aflați în exploatare. Poate mai important este că anul acesta s-au și semnat contracte noi pentru circa 155 de km de autostradă și drum expres. În prezent, în total, sunt contractați, și o bună parte în lucru, circa 313 km de autostradă și drum expres, iar în 2021 ar putea fi dați în trafic alți 86 de km de drum de mare viteză.

Multe alte cifre pe:
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24510514-autostrazi-deschise-2020-harta-tronsoane-loturi-inaugurate-2021.htm

Ionut

Old news, for the record.




In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 17.12.2020:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva-Holdea 175,71 km
A1: Margina-Timisoara-Arad-Nadlac 159,56 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 62,79 km
A3: Rasnov-Cristian 6,3 km
A3: Ungheni-Iernut-Chetani 31,6 km
A3: Campia Turzii-Nadaselu 61,246 km
A3: Biharia-Bors II 5,35 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
A7: Centura Bacau 16,269 km
A10: Sebes-Alba Iulia Nord 14,8 km *ceilalti 2,2 km din lotul 1 (zona Alba Iulia Nord) vor fi inaugurati in 2021
A10: Turda-Aiud Sud 28,75 km *aproximativ 4 km (intre nod Aiud si limita cu lotul 2) nu pot fi folositi
A11: A1-Apropiere giratoriu DN7 (ciot din Arad bypass) 2 km *lungime aproximativa
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 910,635 km
---------------------------------------------------------------------
A1: 444,93 km din total 581,04 km, 76,57%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 167,286 km din total 606,531 km, 27,58%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km (estimare), 4,18%
A7: 16,269 km din total 345 km (estimare Ploiesti-Pascani), 4,71%
A10: 43,55 km din total 70 km, 62,21%
A11: 2 km (aproximativ) din total 128 km (estimare), 1,56%
---------------------------------------------------------------------

alecu26

Naivu....tu ce solutie legală vezi cand Straco primeste de la CNAIR mai puțin decât da la antreprenor pentru metru cub de pământ pus în opera, pentru metru cub de beton turnat? Si aici vorbim de preturi nete...fără să mai socotim indirectele.
Utilajele si echipamentele Straco stau in organizarea de santier pt ca pur si simplu nu sunt bani de vigniete, reparatii, salarii operatori, impozite plătite la stat. Si din cauza asta se lucreaza pe creditul unor subantreprenori care se mai incearca si sa fie țepuiți?
In piata se stie foarte bine ce poate Straco dar sunt foarte multi "naivi". Primele povești de genul asta au apărut prin 2012 protagonist fiind Apolodor in rolul subcontractorului neplătite.
Tu speri pur si simplu intr-un miracol. Imi fac cruce si ma rog alaturi de tine sa se întâmple si sa-mi dovedești că tu ai avut dreptate si eu am fost ala naiv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

hai ca nu mai e mult pana la 1000 de km...dar pana la cei 3000 pe care mii doresc mai este...totusi si la 2000 avem multe probleme rezolvate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dargauda

Situatie aberanta: Proiectul de autostrada Comarnic-Bacau, unul dintre cele mai vehiculate planuri de infrastructura, nici macar nu exista. Ministrul Transporturilor: Am gasit niste schite din 2005

Noul ministru al Transporturilor, Catalin Drula, a declarat ca in institutia pe care o conduce nu exista un proiect tehnic bun pentru autostrada Comarnic-Brasov.


https://ziare.com/stiri/autostrada/drula-despre-autostrada-comarnic-bra-ov-nu-am-gasit-un-proiect-tehnic-1653414

alecu26

Bacău?
Si da...nu exista PT pentru aceasta zona. Maxim avem niste SF uri jalnice si vechi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

naivu

^^^^Pe datele aflate la dispozitie nici eu nu vad o solutie la lotul Straco si intradevar sper intr-un miracol, pt ca altfel nu reusesc sa-mi explic logic de ce nu au reziliat pana acum: nu au reziliat a doua zi dupa ce au preluat CNAIR, nu au reziliat a doua zi dupa ce au inaugurat nodul Chetani impreuna cu lotul Astaldi, nu au reziliat a doua zi dupa ce s-au inchis urnele la ultimele alegeri!

alecu26

Aaa....si inca un motiv sa nu se întâmple nimic.
Straco isi doreste rezilierea. Ar fi situatia ideală pt ei. Cred ca am mai explicat de ce.
O reziliere ca la carte cere timp. Iar in perioadele de schimbare de conduceri nimeni nu își asumă o reziliere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


cristi5

Parca pe ST2 s-au facut ceva actualizari de preturi, ceea ce explica avantul Aktor. E corect?

La Straco de ce nu se poate face ceva similar?

hvm

^
Fiindca, din ce s-a discutat aici pe forum,  cineva de la Straco trebuie sa realizeze documentatia de solicitare a actualizarii de pret si probabil nu are cine sa o faca.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasa_andrei

Ultimul clip pentru acest an vine cu recapitulare a celor mai importante momente din infrastructura României filmata de mine. Va multumesc pentru sustinere si sa ne vedem sanatosi in 2021.

Rewind 2020 - Infrastructure Romania!