Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Lotul Aktor A0 fie va fi început pana la finalul 2021, fie nu se va mai chema Aktor. Asa simt eu din atitudinea CNAIR
Și ca să fiu ironic probabil Aktor trage de timp ca să se elibereze experții de pe ST2 să-i transfere pe șantierul de la Bucuresti
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Duta C

A0 lot3 Aktor-trebuie reziliat astazi......probabil pina in alegeri nu se va intimpla ca or sa le sara in cap ailalti ca nus in stare sa faca licitatii etc.
p.s ''ailalti'' sunt distinsii domni care astazi au aruncat romania in haos financiar.

naivu

^Daca reziliezi "astazi" vei ajunge ca pe LD2: si amendat si cu contractul repus in vigoare. Trebuie citit cu atentie contractul si reziliat cum se poate si cand se poate!
PS: licitatia A0Sud-lot 3 a fost facuta integral sub guvernarea Dancila, nu au de ce sa le sara in cap; imaginea publica a lui Aktor e atat de proasta ca nu ar interveni nimeni pt ei!

AlexxC

Si daca tot stau baietii, macar sa curga penalizarile...la sange, sa ne alegem si noi cu ceva din asteptarea asta. Si cand nu or mai rezista sa ceara ei ruperea contractului.

pasa_andrei

Contractul cu Aktor pe A0 a fost semnat pe 14.04.2019 , Ordinul de incepere pt partea de proiectare a fost dat pe 23.05.2019.

Din sinteza aflam :
"Proiectul este în etapa de proiectare la un procent fizic de 0% și financiar de 0.29%. Cei de la Aktor sunt în etapa de aprobare a declarației de proiectare în CNAIR, existând mari întârzieri pentru această etapă (au ajuns deja la a 5-a revizie a declarației). CNAIR a aplicat penalități de întârziere. Au depus proiectul pentru autorizația de construire și proiectul tehnic de execuție, dar în primă fază trebuie aprobată declarația de proiectare. După această etapă urmează avizarea proiectului aferent autorizației de construire, aprobarea proiectului tehnic de execuție si emiterea autorizației de construire. "

Autorizatia de constructie care urmeaza sa vina in jurul lui 15.10.2020 este doar pe sectoarele lui Alsim Alarko sau pentru tot A0 Sud?

naivu

#6980
Din cate stiu eu, autorizatiile de constructie se dau pt fiecare lot in parte (iar cand sunt probleme, pe portiuni din lot); banuiesc ca se dau nominal in baza declaratiilor de proiectare a fiecarui constructor pe fiecare lot.

lupu.irimie

Intrebare-intrebatoare; stie cineva daca in urmatoarele secole vre-un guvern are de gand sa bugeteze bani pentru construirea segmentului Tg.Mures-Brasov!? Ca peste tot pe unde am sapat nu am gasit prevazut absolut nimic!
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

SILVIUFG

E o intrebare la care nu vei primi un raspuns precis (sau serios). Conform ,,planurilor" avem de realizat vreo 4 treceri ale Carpatilor, autostrada A7 Ploiesti-Siret, de incheiat A3 Tg Mures-Bors, de realizat A0 Bucuresti, de incheiat A1 la Holdea, de incheiat A10, DX 12 Craiova - Pitesti si poate si ceva din A13. No.... te rog revino cu intrebarea asta peste cel putin 20 de ani.  :D :D :D

StefanCelMare

#6983
Cel puțin pentu următorii 10 ani, planificările sunt clare.
În următorii cam 4-5 ani A3 spre graniță, A1 PiSi parțial, A0 parțial cel puțin.
Anii 5-10 A7 Moldova (poate și A8 Moldova, cel puțin ceva din ea, altfel ne batem joc de orașul Iași), A1 rest, A0 rest.
După minim 10 ani, putem vorbi despre alte proiecte.
Apropo, în cei 10 ani ar mai merge jonglate centuri ale marilor orașe (Cluj, Oradea, Timișoara) + poate ceva pe relația A13 Boița - Făgăraș.
E de lucru până ajungem la Tg. Mureș - Brașov.
Maxim Ungheni - Acățari ceva mai repede, dacă s-o putea, că deja lista de mai sus pentru CNAIR e super optimistă.

miszlik

Pentru noi,cei care umblam aproape saptamanal spre Oradea si Ungaria Ungheni-Acatari ar fi un plus ff mare.

naivu

Cred ca in urmatorii doi ani se va licita pt executie prima sectiune din A8, de la capatul A3 la Sovata. Restul A8 va avea de asteptat revizuirea SF-urilor. Executia pe TgMures-Fagaras va incepe cel mai devreme la terminarea integrala a A8 si A13. Asta e pronosticul meu  :)

miszlik

Sper sa ai dreptate. Pana la Sovata ar fi mai mult ca frumos...

athosga

Deci, daca inteleg bine, intre Brasov si TgMures sansele sunt urmatoarele:
- Brasov - Fagaras (A13) in primul rand (cele mai mari sanse, aprox. 4-5 ani)
- Ungheni - Acatari (A8), asata de fapt ar fi foarte indicat: scurt (13km), relief usor si ar functiona ca centura TgMures. Chiar nu inteleg de ce nu are prioritate. (5-10 ani?)
- restul la sfantu asteapta (Acatari - Sighisoara, Sighisoara - Fagaras)

Realist?

Kamov

Realist:
din A13 Sibiu - Fagaras pare ca se va face prima data
Ungheni - Acatari deocamdata ne dorim noi sa se faca, de la nivel  inalt nu a fost niciun semn cum s-ar face acest segment primul

Vlad94

Sper ca la nodul dintre A3 si A8 va fi prioritara directia Moldova si sa nu se aplice ce este schitat pe harta API. Cred ca spre Fagaras este de ajuns un nod precum cel de la Balint (A1/A6).