Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Senerslav

Gauri generate doar de proiecte mari pe care noi cei care trebuiau  sa si le asume nu au facut-o si inca nu o fac sa vedem pana unde se poate merge! . Pana la urma nici dracu' nu-i asa de negru ne trebuie doar un impuls, unul la nivel international care sa ne ajute sa dam de gustul tunelurilor prin munti si sa nu ne mai temem de ele.

Skynick

#6766
A dat niste termene ministrul. Dupa experienta reala e bine sa le dublam, sa ajungem la o estimare corecta:

- PiSi - 2025, deci realist, un 2028.
- CoBra - un 2026, deci 2030
- Margina - 2023 dar realist cam 2025, deci se vor pierde banii.
- A3 sus - 2023 fara tunel, deci cam 2025.
- A0 - 2023, deci cam 2025
- DX Craiova - 2022 - sa zicem 2023.
- A7 - 2025, deci un 2027
- Podul Braila - 2023, aici sunt optimist pentru 2024.

Practic, doua mari etape in care se va simti vizibil avansul: un 2025 si 2030. Posibil ca in 2030 sa ajungem pe la 2.000 km, autostrada + DX.
Sa speram ca se contracteaza cel putin 1.000 km noi in aceasta perioada si ca lucrurile se duc incet incet inspre infrastructura feroviara.

Sa fim sanatosi, atat s-a putut in 40 de ani de romanie post comunista. O tara intarziata cu vreo 20 de ani.

voicul

A3 sus, adica Oradea - Nusfalau are sanse pana in 2023 daca se misca cu licitatia pe Suplacu-Chiribis.

Dar in rest cam ai dreptate cu termele. Probabil 2024 la PISI se refera ca e gata licitatia  :lol:

mircea

^^ așa am pus și eu la A10 + 2 ani si uite că se fac imediat +4 și noi tot prin Teiuș și Aiud trecem.

Granata06

Apropo, a spus ceva de Aiud - Sebes? Nu de alta dar vreau sa stiu daca merge inainte cu minciuna inaugurarilor anul acesta.

vancouver

PiSi2 nu are cum sa fie gata inainte de 2032. Mai realist ar fi 2034-2035. Si nici nu e necesar. Tunurile trebuie pe PiSi3, care intr-adevar ar putea fi gata in 2028 (adica estimarea lui Skynick) - nicidecum in 2025 (termenul pur teoretic avansat de ministru).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GML

@Granata06,

https://ziarulunirea.ro/inspectie-a-cnair-pe-autostrada-a10-sebes-turda-loturile-1-si-2-semne-de-intrebare-privind-deschiderea-traficului-pana-la-sfarstiul-anului-2020-636190/

Deja nici el nu e sigur, deci probabil nu sunt sanse foarte mari.

QuoteOvidiu Marian Barbier, Directorul General Adjunct al CNAIR,  a inspectat sâmbătă, 4 iulie, lucrările de pe loturile 1 și 2 ale autostrăzii Sebeș-Turda, declarând că există mari semne de întrebare privind deschiderea traficului până la sfărștiul anului 2020.

ivladbogdan

Cred ca visam iarasi cu ochii deschisi (si eu mai am momente dar imi trece repede). Pizza va termina cu tot circul asta pana anul viitor intr-un timp, ca o fi vara, ca o fi 30 decembrie, va termina in 2021 cu chiu cu vai.
Problema este la Aktor, unde oricat de mult imi doresc, chiar nu vad nicio sansa nici macar pentru 2021, situatia e cum e, o stie toata lumea. Realist vorbind, situatia e ceva mai buna decat la Straco, si asta doar in ultimele luni, sa va aduceti aminte cum NU lucrau acum 1-2 ani.

Iar cu Pitesti-Sibiu 2025, daca avem in 2025 loturile 1 si 5 gata + reparat calumea pe portiunea Aciliu, sa zicem mersi frumos.

Toti ne dorim autostrazi peste tot dar singurele proiecte care au sanse sa fie "la cheie" in urmatorii 5 ani sunt cele care au fost semnate/se vor semna anul acesta DOAR cu constructori seriosi, nu cu stiti voi cine.

voicul

Mai optimist si cu Aktor pentru anul viitor. Inca sunt sanse sa termine. Totul tine de podurile de peste Mures si nod-ul Teiusi.
Deci sanse sunt, dar cu emotii.

PlayStation

Care sunt contractele care au sanse mari sa fie semnate in perioada imediat urmatoare?
(Evident, daca NU sunt contestatii)

VictorC

Videoconferința bilunară cu antreprenorii și echipa CNAIR din teritoriu: https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2580539158872814?__tn__=-R

(Pentru cine m-a întrebat în mesaj privat (cum nu pot da reply acolo), las aici: n-am fost prezent la ședință, nu știu ce s-a discutat :) )

yetiman

Off topic: @VictorC - vezi daca postezi rar pe aici, nu poti da mesaj privat.  :D

Trebuie sa ai minim 100 de postari pentru asta. Hai, ca se poate.  :) Mai e putin...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

zuma80

Avand in vedere ca sunt in exploatare aproximativ 846km de autostrazi si aproximativ 323km in constructie (inclusiv Dx-uri) aveti idee ce lot va inaugura km 1000?
Sau la aceasta intrebare e mai bun un concurs/pariu?
Pentru A6!

mariusj

Unul din loturile de pe centura Bucuresti, sau lotul 5 Pitesti- Sibiu.

horatiu.cosma

În mod normal ar trebui să se întâmple pe la final de 2022/început de 2023 în zona CraPi1/Suplacu-Chiribiș/Chețani-C.Turzii. Bucăți din A0 sau PiSi5 se termină cel mai repede în 2024, ar fi chiar trist să atingem borna 1000 atunci. Cu ST1&2, Crapi2, PiSi1, Iernut-Chețani, Borș-Biharia, centura Bacău, Râșnov-Cristian, Ungheni-Tg.Mureș vom fi în 2022 (sper) foarte aproape de 1000.