Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

voicul

Lucrurile se misca mai repede, dar:
1. Multe sunt contracte restante de ani.
2. Unii zic (si probabil e parte din ce se intampla) ca e presiune pentru semnare ca sa inceapa lucrarile si sa putem absorbi fonduri UE pe exercitiul actual.
3. Daca nu semnezi (mai) nimic cu anii si dupa semnezi 1 contract e o mare realizare.

Eu vad totusi un progres si interes ca lucrurile sa mearga putin mai bine.

LauR

@Gendan, da așa este, scuzele mele că nu am menționat.
Îmbucurător este că se actualizează și Harta situațiilor proiectelor de infrastructură, cea lansată recent de CNAIR. Să vedem acum cât va ține și această minune...  :D

Dagda

Eh, cat sa tina, cat a tinut si starea de urgenta... se plictiseau acasa si au zis ca munceasca si ei ceva.
Nu ma astept la acelasi ritm pe viitor.

pasa_andrei

Graficele de la inceputul acestui topic nu au updatate din august 2019,  s-a renuntat la aceste tabele?

laszlo.robert


Ionut

Deocamdata nu mai am energie sa le actualizez. Aveti sinteza autostrazilor, sinteza licitatiilor si sinteza platilor - toate actualizate la zi.

NGC

O mica corectie. Sinteza licitatiilor si sinteza platilor sunt in general actualizate doar saptamanal.

Ionut

Da da, desigur, "la zi" inseamna foarte, foarte recent... nu "in fiecare zi". :)

horatiu.cosma

Și Sinteza Autostrăzilor cam lunar  :D.

voicul

#6759
"hărţile colorate ale lui Dan Şova din 2013 şi îngrijorarea despre cum vom întreţine în anul 2020 trei mii de kilometri de autostradă."
Ce vizionari erau in 2013 sa isi puna probleme de anul 2020. Dar macar au rezolvat problema: nu au facut A, nu trebuie intretinute!
Inca o realizare marca politica!
---

Drulă, despre autostrăzile anunțate de liberali: "Am mai văzut acest film"

Deputatul Cătălin Drulă comentează Planul de relansare economică anunțat de liberali.

"Pe scurt – hârtia suportă orice – slide-urile sunt frumoase, dar intenţia de reformă structurală nu există şi, dacă rezervorul de cadre e partidul, e clar că nici nu prea are cu cine dl. Orban", a mai afirmat deputatul USR.

https://www.money.ro/drula-despre-autostrazile-anuntate-de-liberali-am-mai-vazut-acest-film/

Gendan


GeorgeS

O posibila solutie pentru mentinerea tabelelor la zi ar fi eliminarea coloanei de observatii. Astfel in tabele poti avea o imagine rapida de ansamblu (cine, cat, unde, cand - eventual o trimitere catre Sinteza). Cei care vor sa mearga mai in adancime, pot consulta Sinteza. Cu tabelele astfel simplificate, va fi mult mai usor de gasit voluntari care sa le tina la zi. O alta solutie, radicala, ar fi arhivarea/eliminarea lor... De neluat in considerare, zic eu, pentru ca tabelele sunt foarte utile, dar pastrarea lor asa cum sunt cred ca fac un deserviciu de imagine. O a doua sugestie este cand sa se faca actualizarea. In loc sa fie update "la cald" imediat ce apare ceva important, ar trebui  aleasa o zi a lunii/saptamanii cand se face actualizarea.

pelan87

Conform noilor cifre de progres publicate de CNAIR, avem:
- 89,1% pentru Pizzarotti pe ST1
- 93,5% pentru Astaldi pe Iernut - Chetani

Intrebarea mea este daca cineva din CNAIR chiar calculeaza aceste cifre dupa un algoritm, sau sunt scoase din burta?

Cum poate fi o diferenta de 4,4% intre cei 2 antreprenori, in conditiile in care lotul de pe A3 e aproape gata, iar pe A10 sunt destule structuri care nici macar nu au grinzi? De fapt, nici macar nu sunt produse toate grinzile pentru ele.

Hercule

Depinde cum e facuta planificarea. In Primavera (de exemplu) se pot da ponderi pentru diferite faze din proiect, in baza lor se calculeaza automat progresul procentual. Daca nu ai un planner bun care sa stie sa evalueze ponderile ajungi la rezultatul publicat de CNAIR. Un fel de SISO (sh!t in - sh!t out). Problema ar putea fi sau la contractor sau la CNAIR, nu stiu cine face actualizarea graficelor.
Deșteaptă-te române!

elphax

cat obiectiv pot eu sa vad, vom avea in viitor o multime de bucati de autostrada fara legaturi intre ele cu multe "lipsuri"
- gauri in PiSi
- gaura tuneluri Marginea - Holdea (Lugoj-Deva)
- gaura Ploiesti - Comarnic
- gauri in  Boita - Fagaras - Cristian (Brasov)
- gauri pe zonele montane pe traseul Brasov-Bacau  (si Tg.Mures - Tg. Neamt daca vreodata decide cineva sa se apuce de asta)
- gaura in A3 in Salaj - tunel Meses