Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

razvan96

#6540
Prin demarat se intelege din context partea de executie.Ar fi A0 Sud, Pasaj Berceni, Pasaj Oltenita, posibil VO Craiova Sud cu putin noroc, DNCB intre DN2 si A2, modernizare pe Dn29D si 28B, A3 Biharia-Chiribis si cam atat.

LE:plus VO Barlad si legatura DN5-Podul Prieteniei.

voicul

A0 S are niste sonde pe traseu, deci trebuie schimbat, deci 1 lot clar nu. Depinde cat de mult se schimba traseul ... poate chiar 2 loturi.
Si A3 Biharia-Chiribis - poate printr-o minune sa se semneze.
TS cred intradevar ca intra in santier.

Pasajele ... cred ca va fi acelasi ritm ca la Mogosoaia.

Dar intradevar cu ajutorul raspunsului tau, vad ca ar mai fi sanse sa se miste una alta.

carutasul

Ce nu îmi e clar e cât de mult ar putea  să se schimbe traseul la A0. Că mă gândesc că s-ar putea apuca de structuri, traversarea peste Dn6, DN5, poduri, zonele în care nu sunt sonde... Sau trebuie să fie proiectul gata complet ?

razvan96

#6543
Nu sunt probleme cu sondele, am distribuit eu pe forum un articol panicard fara sa ma interesez mai mult, traseul a fost mutat foarte putin.Pe L2 PT-ul este aprobat, asta zicea si reprezentantul Alarko la videoconferinta, asteapta sa intre in teren.Odata ce se da HG-ul si apoi decizia de expropriere se poate emite AC partial - dupa cum a zis si Horatiu, proiectul actual de HG nu include toate proprietatile ce trebuie expropriate.Pe L3 la Aktor sunt intarziati rau cu proiectarea dar nu din motiv de sonde ci din motive de Aktor :).Pe L1 e schimbarea aceea de proiect cu podul peste Dambovita, dar oricum era termenul de proiectare e de 12 luni deci au timp pana undeva in septembrie sa termine PT-ul.Acolo sigur nu vor rata oportunitatea de a cere niste claimuri.

horatiu.cosma

Care era schimbarea cu podul peste Dâmbovița, că nu mai rețin?

razvan96

Podul din SF are 170 de metri, podul din PT va avea ~700 de metri pentru a se pastra gabarit de canal navigabil.

horatiu.cosma

Idioțenia Iptana cu canalul navigabil care nu se va intampla niciodata?

carutasul

Despre aia e vorba. Acum ce să zic, cu toții știm că nu se va întâmpla, dar cineva trebuie să îngroape oficial proiectul ăsta; câtă vreme e în vigoare eu nu sunt de acord să se proiecteze "împotriva lui". E și asta o chestie de asumare, presupun că unii îl văd ca pe o metodă de a mai sifona niște bani și de asta îl țin în viață ...

horatiu.cosma

#6548
Vă fac un scurt rezumat al video conferinței CNAIR cu constructorii de joi:

- ST1 și 2 gata pe 30 noiembrie 2020, încep după sărbători 2 schimburi, Pizzarotti a crescut mobilizarea cu 30% (3+1 după calculele noastre), vrea să se continue plățile din partea CNAIR pentru lucrări disputate ca să aibă continuitate financiară, stâlpii de la Alba Nord sunt tot în aer, Cecan ar fi discutat cu cei 6 proprietari vizați de dreptul de uz și servitute, 5 din ei ar fi ok (eu zic că tot la expropriere se va ajunge ca pe LD4, dar trebuie asumare de la CNAIR, altfel în noiembrie vor fi tot acolo stâlpii; eu preconizez că în noiembrie Pizzarotti va zice că ar fi vrut să termine, dar nu a putut de stâlpi).
- Straco la A3: poziția ghiocelului, "da doamna director, da domnule ministru, terminam nodul pana in august, totul e bine" (personajul care se bâlbâie este administratorul financiar Straco)
- Astaldi la A3: totul bine, 500 de oameni, la final de iunie gata
- Straco la Domnești: ceva demolări doar după sărbători că nu îi pot da afară pe oameni acuma, apoi se apucă de relocări de utilități, deci mai nimic
- Astaldi la Brăila: totul e în grafic la turnuri și blocurile de ancoraj, niciun cuvânt despre cei 20 de km de drumuri de legătură blocați de utilități
- A0 Sud loturile Alarko: lotul 2 are PT aprobat, așteaptă exproprieri și apoi AC, probabil lucrează la claim-uri pentru că nu are terenul; lotul 1 urmează aprobarea PT-ului; pe lotul ăsta vor face niște revendicări serioase pentru modificarea de proiect față de SF a podului peste Dâmbovița, ca să poată trece bărcuțele lui Ceașcă pe canal
- A0 Sud lotul Aktor: amărâții au în sfârșit o declarație de proiectare aproape de a fi avizată, urmează apoi proiectul pentru AC (PAC) și proiectul tehnic, deci mai e mult până departe pentru ei
- Pasaj Berceni: totul bine, urmează să vină cu PT-ul, totul bine
- Pasaj Oltenița: vor fi niște discuții săptămâna viitoare cu poliție, primării, CNAIR, DRDP pentru ceva restricții de circulație, nu se poate face RLV-ul caselor ce vor trebui demolate, proprietarii nu vor să permită accesul, AACR nu lasă Itinerra să ridice drone, deci e clar că mai durează și aici ca la Domnești cu demolările
- A2 București-Fundulea, zona Porr: vor să primească ordin de începere acum și pe celelalte sectoare, nu cum era programat, adică la toamnă
- UMB la Bacău: știm cu toți cum merge treaba acolo, au încă probleme cu dreptul de uz și servitute pentru stâlpii de înaltă tensiune ce trebuie relocați, deci cam aceeași problemă ca la Alba Iulia Nord; pare că dacă nu se rezolvă rapid problema asta, o să intre pe drumul critic respectivii stâlpi (bine, probabil aici Umbrărescu obține el acordurile proprietarilor pentru dreptul de uz și servitute)
- CraPi loturile UMB: totul bine și frumos, mai puțin niște case problematice, s-a măsurat greșit, o să pună CNAIR pe circuit un nou HG de expropriere care să regularizeze problemele
- TS la CraPi: vrea domnul Paci mai mult șantier ca să poată desfășura forțele comasate doar pe cei 7 km autorizați  :lol:. Trecând peste gluma bună, se pare că CNAIR așteaptă de la ei PT-ul și culoarul final pentru a face exproprierile suplimentare, după care AM revizuit, avize și toată distracția aferentă, abia apoi AC;
- TS la Timișoara: mobilizare subțirică, speră ca după sărbători să înceapă munca la coloane forate
- Porr la PiSi1: totul bine, după sărbători intră în program și mobilizare normală
- Centura Satu Mare: 54% fizic și 44% financiar, se poate trece la pas pe podul peste Someș, urmează să mai ridice tablier zilele următoare la alte 2 structuri, termenul e iunie 2021, Cecan zice că ar putea să ajungă spre final încă de anul ăsta dacă se mobilizează mai bine, constructorul zice că are probleme cu COVID-ul, angajați care stau acasă, mai trebuie să vină sudori; și aici e ceva casă cu probleme pentru care CNAIR va plăti doar casa, nu și terenul de sub fiindcă ar fi ceva probleme cu terenul
- centura Bârlad: ping-pong între CNAIR și constructor cu PT-ul, ar putea totuși intra în CTE cu el săptămâna viitoare. Din ce văd pe APM Vaslui, s-a emis acordul de mediu pentru proiectul ăsta (era un ultim blocaj la un moment dat).
- Alpenside la Brașov: totul bine, frumos, multe felicitări

Urmează să iasă în licitație A3 Poarta Sălajului - Meșeș - Zalău - Nușfalău și PiSi3, iar în 2021 un proiect extraordinar pregătit după spusele lor, inclusiv cu ajutorul CESTRIN care a făcut modelul național de trafic, mai exact A7 Ploiești-Pașcani. Să fie 2022 și eu mă bucur.

Rugămintea e să se lucreze, să nu se facă claim-uri, să fie bine ca să nu fie rău.

voicul

E PiSi3 pregatit de licitatie? Iese inaint de PiSi4?

Oricum +1 ca ai avut rabdare sa asculti si sa faci si rezumatul.

horatiu.cosma


SILVIUFG

#6551
Atatea poduri peste Mures urmarim ca doar Mures avem in cap.  :D Horatiu modifica daca vrei la centura SM Mures cu Somes.

L.E. chiar am fost curios si le-am numarat. 5 poduri de autostrada peste Mures date in folosinta. Mai asteptam 3 pe Sebes-Turda si 2 la Astaldi (unul chiar cu 2 treceri peste rau la Bogata)

horatiu.cosma

Mersi, într-adevăr doar Mureș am în cap, după toată salba de poduri de la Tg. Mureș la Arad  :lol:.

razvan96

Sunt curios daca reprezentantul Itinerra a gresit sau a "gresit" cand a incurcat cifrele pentru progresul fizic si cel financiar.Cele reale sunt fix pe dos. :lol:

Gendan

Mulțumim de rezumat :cheers:
Am înțeles bine? A7? Știm că CESTRIN și modelul de transport, dar s-au pronunțat pe autostradă?