News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma


TibiV

Horatiu,
buna precizare...

Imi sarise inima din loc, la 23% pe an!...

Bine ca m-ai "linistit"....


:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanCelMare

 :D :o :o Da, ai dreptate.
E clar că au mult nefacturat, și foarte probabil e spre 20% sau peste avansul pe 2019 totuși.
Este vizibil avansul produs de Retter și Marcu.
Dacă rămâne acest ritm din 2019, cred că e fezabilă finalizarea pe final 2021, ceea ce este cam acolo (not great, not terrible).
Marele hop la Aktor este dacă rămâne ritmul, dacă rămân subcontractorii.
Greșeala mea de calcul este din ciclul grabă grabă dar mai bine postezi de la calculator, nu de pe mobil când stai la semafor  :D

Granata06

Ma mir cum puteti sa va mai dati cu presupusul cand vine vorba de Aktor. S-a mai zis, greul abia acuma vine din cauza lucrarilor la suprastructuri (desi nici pe terasamente nu stau deloc bine) iar Aktor este cu un picior in gropa. Eu pariez ca in ritmul acesta NU va fi gata nici in urmatorii 3 ani de zile.

alecu26

La Aktor urmeaza asfaltul...care vine cu banii jos pentru bitum. E o cerere fantastica de bitum in Europa si ii doare la basca pe marii furnizori. Daca nu platesti aproape cu banii jos...nu vezi bitum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: pentium10 on February 11, 2020, 02:34:18 PM
ai informatii ca Straco sunt constienti si au plan pentru a finaliza nodul Chetani?

Da, sunt constienti și patrioti. Bine, macar un om important din proiect, dar nu cred ca e singurul. :) Din pacate câțiva oameni care vor nu pot compensa problemele financiare ale unei întregi companii...

Ar trebui să fie OK sa poata deschide Astaldi la Chetani macar pe 2 bretele. Nici macar nu trebuie să fie tot nodul gata...

StefanCelMare

#6501
Apropo de bitum, văzusem un reportaj pe protv despre prețul benzinei care a scăzut datorită virusului din China (a scăzut cererea pe piața chineză).
Poate au noroc cei de la Aktor cu ceva scăderi de prețuri pe derivatele astea din produse petroliere.
Oricum ar fi, e clar că este greu ca proiectul atribuit acum n ani (cred că sunt deja 5) să mai fie actual cu privire la prețuri, la salarii, etc.
Și eu mă tem de Aktor să nu cadă în groapă de tot pe RO, pentru că profit deja e clar că greu se poate pune în discuție pe acest lot2 A10.
De fapt mă tem că Aktor va mai face ce mai aduce un minim de profit pe A10, apoi dă chix pe acest lot și urmează procese, relicitări, etc.
Îi văd perfect capabili. Sper să nu fi cobit prea tare. Și sper să nu tragă după el subcontractorii, care sunt nesperat de serioși.


kitsune

#6503
Asta e simplu, Cătălin e aici pe forum (hint)
Întrebarea e: Cum îl găsim pe ministru să îi dăm altceva (nu like) să se trezească la realitate?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cristi N

Incearca aici pentru un like si un share: link  O:-)

Skynick

La cum merg proiectele, sunt trei ani in care se va face diferenta (se vor reduce masiv timpii):
2021 - se inchide ce este astazi in constructie pe A10 si A3 (Spre Tg Mures)
2025 - se inchid A0 si capetele de PiSi, A3 sus, Craiova, poate si A1 (tunelul de la Holdea).
2030 - se inchide PiSi, Moldova si A3 full in Transilvania.

Ce e intre e nesemnificativ.

Quest

Quote from: horatiu.cosma on February 21, 2020, 10:55:10 AM
...după ce avem în câțiva ani A10 complet și PiSi 1 și 5 (dacă semnează odată cu Astaldi), vor fi vreo 340 de km de autostradă și 110 de DN între Cluj și București care s-ar putea face în sub 4 ore.

Pai eu tot spun de niste ani, ca dupa ce tara ne va fi brazdata pe directiile principale cu A, o sa ni se para ca avem o tara mica, desi RO e a doua ca marime in Europa Centrala si de Est dupa Polonia :)
Common sense will get you far !

alecu26

Skynick....nici o sansa pt A0. Poate pe sud, dar 2025 pentru nord...

Acolo in santier pana in 2022 nu vezi nimic...si 3...4 ani pt executie sunt la limita. Plus ca inca sunt zone nelicitate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

eu nu sunt convins nici in ceea ce priveste A10( cu Aktor mai ales ) si pe A3 cu Straco avand mari  sanse sa intre in moarte clinica....ceea ce,pt ambele proiecte inseamna minim plus 2 ani din momentul "decesului"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Skynick

#6509
^^

Ai dreptate, doar sudul pe A0. De ajuns si asta ca sa rezolve tranzitul.