Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Bucata Sibiu - Racovita s-ar putea scoate oricand la licitatie pentru ca ea e utila chiar si fara restul (Racovita - Pitesti). De la Racovita spre sud autostrada o va lua spre Curtea de Arges si apoi Pitesti, dar traficul de tranzit va putea folosi in continuare DN7 Racovita - Rm. Valcea - Pitesti, doar ca va avea in plus fata de drumul actual vreo 40 km de autostrada.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Si Pitesti - Curtea de Arges face sens cu conditia sa se inchida la un moment dat CIV pe acolo. Altfel, ne trezim cu inca o autostrada de lux (cum este in prezent autostrada A3, segmentul Stefanesti - Barcanesti).

cezar-mario2012

A-ți uitat un amanunt, si A1 intre București și Pitești va fi cu taxa și va fi mai mare decât pe Comarnic Brașov,  datorita numărului de kilometri 130 versus 50.

georgec

De ce nu faci nimic cu segmente de 20 km? Parcurgerea unui ciot de 20 km cu120 km/ ora ia zece minute iar cu 60km pe ora ia 20min daca inmultim cele zece minute cu 20000 de vehicule pe zi avem un numar de 200000minute castigate care se pot regadi in competitivitate economica.
Intrucat Selimbar-Racovita ar avea sens pentru ca se poate descarca in dn ar trebui sa sustinem inceperea lucrului pe acest segment.

dr4qul4

din punct de vedere al descarcarilor de trafic, ar putea fi impartita in cel mult 4 loturi:
Pitesti-Curtea de Arges-Salatrucu-Cainenii Mari-Sibiu.

dpdv al intereselor indirecte ar putea sa faca 3 tronsoane doar pana la Curtea de Arges ca sa fie destule pentru toti constructorii.


In ceea ce priveste devierea axei prioritare de transport, doar nu credeti ca cineva va avea curajul sa aduca toate camioanele de pe coridorul 4 in Valea Prahovei. Nu zic ca  nu tb facuta BV-SB, spun doar ca de la BV ar tb sa o ia spre nord sau est si nu spre Bucuresti.

Dar haideti mai bine sa asteptam sa se semneze cele 3 concesiuni si vom vedea dupa.
Momentan sunt curios care va fi traseul exact al celor 3 concesiuni, pentru ca dupa cum ati putut vedea, totul se poate schimba in ultima clipa (vezi comarnic -brasov cu 3 tunele mari fata de mai multe mici).

PS. am observat ca tot din aceasta axa prioritara face parte si centura NORD a Bucurestiului. Daca vor termina de modernizat actuala centura de nord + autostrada de centura sud, credeti ca mai este necesara si o autostrada centura nord (in urm 10 ani)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

savagedanyro

TIMISOARA 2021 !

doryan93


ashbird

Quote from: teocharis on October 01, 2013, 09:29:20 AM
doar 50 km/h pe Sb-Bv?

pe Sb-Pitesti poti scoate o medie de 70 km/h

respectand toate restrictiile si nedepasind ca un nebun.

Zone putine de depasire, multe curbe , si localitati cu scuaruri.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

davyl

Vesti despre Comarnic-Brasov:

S-a amanat din nou depunerea ofertelor!

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-o-noua-amanare-pentru-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-187461.html

Din articol:

"Date tehnice despre Comarnic-Brașov


Pe scurt, prin contractul de concesiune, cel care va prelua acest proiect va trebui să parcurgă mai mulţi paşi:
•    să obţină finanţarea pentru realizarea construcţiei
•    să proiecteze şi să elaboreze documentaţia necesară obţinerii autorizaţiilor şi avizelor pentru execuţia lucrărilor
•    să realizeze lucrările de construcţie a tronsonului
•    să opereze şi să întreţină cei 58 de kilometri de autostradă.

Tronsonul va fi împărţit în două secţiuni: Comarnic-Predeal şi Predeal – Cristian (Braşov)."

davyl

#640
De pe site-ul Comisiei Europene...

Coridorul IV nu mai exista. El a fost redenumit in "Priority Project 7":

http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_projects/30_priority_projects/priority_project_7/

Aveti aici si harta Europei cu cele mai importante 30 de proiecte prioritare:

http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_projects/30_priority_projects/

In concluzie, vechiul Coridor IV, actualul Proiect Prioritar 7 ar arata asa:





Ionut

Asta e reteaua TEN-T. E altceva... e diferit fata de coridoare, din cate stiu eu. :)
Reteaua TEN-T are si drumuri nationale.

alecu26

la acest thread....eu as scrie doar atat.

0

as pune multimea vida, dar nu cred ca am acest semn.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

devyl asa-i...ba mai mult, pare-se ca nu mai exista de ani buni ideea aceasta a coridoarelor, dar in necunostinta de cauza noi inca le mai luam in considerare. Asa cum, de ex. nu mai exista coridor IX si nici macar axa prioritara pe acel traseul..

dr4qul4

dar imediat ce Ucraina si Moldova vor intra in linie dreapta pt aderare va fi infiintat un proiect prioritar pe coridorul 9.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024