Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

chr

#6090
Scuze, eu vorbeam de emisiunea de ieri, 13 august.
Acuma vad ca Ionut postase pe 09 august, eu am citit postul pe 13 si am crezut ca e vorba de emisiunea ce urma sa inceapa.
Culmea, Serbanescu apare in ambele emisiuni, dar in rest, alt moderator, alti invitati, alt nivel al discutiei.

Eu la asta ma refeream:
https://www.b1.ro/inregistrari/talk-ora-13/13-08-2019

Ionut

În contextul refuzului recepție pe LD3, este interesant sa urmăriți discuția de joi, 9 august, de pe B1 TV. Observați cat de rezervat eram eu în declarații, știind ce se pregătește. Mi-a fost foarte greu, pentru ca ma mânca limba sa spun ce SANTAJ și ce jocuri murdare se făceau, dar nici nu puteam sa fiu alarmist, în speranța că totuși rațiunea va învinge. Nu a învins.

voicul

Nu e neaparat locul cel mai bun de postare, dar se incadreaza si aici:

Reportaj BBC despre ,,drumurile criminale ale României" și protestul #șîeu

Postul BBC Radio 4 va difuza, pe 22 august, un reportaj de 28 de minute despre drumurile ,,criminale" din România, în condițiile în care țara noastră se situează pe primul loc în Europa în ceea ce privește rata accidentelor mortale de pe șosele. Anual, în România mor de două ori mai multe persoane, comparativ cu media Uniunii Europene și de trei ori mai mult, în comparație cu Marea Britanie, informează BBC.

,,Fiecare om din România cunoaște pe cineva care a murit într-un accident rutier", precizează jurnaliștii britanici în prezentarea reportajului care va fi difuzat săptămâna viitoare în Marea Britanie.

Materialul jurnalistic va include și un portret al omului de afaceri Ștefan Mandachi, devenit notoriu odată cu inițierea protestului #șîeu și a construirii primului metru de autostradă în Moldova.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/reportaj-bbc-despre-drumurile-criminale-ale-romaniei-si-protestul-sieu-1172988

Dominik

Mda, din pacate nu mai este disponibil episodul respectiv pe site-ul lor  :(
You're in Steelers Country

TibiV

Nu este ÎNCĂ  disponibil episodul respectiv pe site-ul lor.
Se va difuza pe 22 august, adică peste 8 zile. La 11 GMT.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Ionut

Nu e progres zero la Bacău. Doar că procentul de 27% ESTE UMFLAT. S-a discutat. V-am zis. Real sunt pe la 22%. Deci procentul va mai sta putin pe loc. Asta daca nu continuă cu minciunile în rapoarte oficiale. Țineți minte că ăștia nu cunosc limite.

Ionut

#6097
Avem un plus de 22,139 km la zestre... incepand din 14 august. Observati ca bucata Sibiu-Holdea va fi cea mai lunga bucata de autostrada continua dupa ce se va da in exploatare LD3 (daca nu socotim A2 care e autostrada completa). Iar daca nu socotim cei 13 km lipsa din A1 (Holdea-Margina), atunci Nadlac-Sibiu este de departe cea mai lunga autostrada construita din RO.




In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 14.08.2019:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva-Ilia 154,569 km
A1: Margina-Timisoara-Arad-Nadlac 159,56 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 62,79 km
A3: Ungheni-Iernut 13,7 km
A3: Campia Turzii-Nadaselu 61,246 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
A10: Turda-Aiud Sud 28,75 km *aproximativ 4 km (intre nod Aiud si limita cu lotul 2) nu pot fi folositi
A11: A1-Apropiere giratoriu DN7 (ciot din Arad bypass) 2 km *lungime aproximativa
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 828,875 km
---------------------------------------------------------------------
A1: 423,789 km din total 581,04 km, 72,94%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 137,736 km din total 606,531 km, 22,71%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km (estimare), 4,18%
A10: 28,75 km din total 70 km, 41,07%
A11: 2 km (aproximativ) din total 128 km (estimare), 1,56%
---------------------------------------------------------------------

NGC

Quote from: NGC on July 30, 2019, 02:16:16 PM
Stati numai sa vedem, ca poate avem doua probleme mai grave cu niste contracte. Deocamdata mai trebuie sa asteptam putin.

Quote from: NGC on July 30, 2019, 02:45:59 PM
Stiti bine ca foarte rar scriu informatii care nu sunt sigure si doar asa "din gura targului". Dar din ce zic vrabiutele, exista sanse ca sa avem probleme mari cu niste contracte deja semnate. Nu stiu detalii prea multe, dar daca vrabiutele zic asa, e de luat in serios.
Deocamdata astept si eu alte informatii, pentru ca am inteles ca trebuie asteptat dupa ceva.

Era sa uit. Probabil zilele viitoare o sa scriu ceva in legatura cu acest subiect, pentru ca avem ceva informatii suplimentare. Nu e deloc bine.


cristi5

#6100
Eu cred ca se pregateste un nou Bechtel pt CoBra cel putin.
- incredintare directa pt aplicatii militare conform 2009/81/EC articolul 2 litera c
- firma romaneasca (a declarat Cuc si parca si Dancila) sau chinezeasca, turceasca
- inteleg ca exista deja un precedent in Ungaria, pt CF Budapesta - Belgrad, incredintat direct unei firme chineze. Scandal la Comisia Europeana dar atat deocamdata.

Asa ca eu cred ca nici API nici politicienii de opozitie nu ar trebui sa ia in ras aceste pregatiri cu CSAT. Daca actualul guvern semneaza un contract pt CoBra in ultima zi de mandat, suntem incaltati cu el cum a fost guvernul PNL-PD cu Bechtel. Dar cred ca ei spera sa se intre in teren si mai devreme, sa arate ca fac autostrazi. O asemenea nefacuta e posibila la nivelul intelectual Dancila si Cuc, si data fiind disperarea electorala a guvernantilor.

Nu uitati ca Dancila a declarat ca vrea sa faca o autostrada de la un capat la altul, si Cuc chiar a zis ca o firma romaneasca serioasa poate face CoBra intr-un an-doi (sau nu mai stiu cat, oricum, nerealist). Ce atatea licitatii imprevizibile, contestatii... Cu AM vor trebui sa rezolve cumva, dar existand SF/traseu, nu e imposibil.

Bechtel a aparut peste noapte in 2004 dar atunci nu cred ca exista societate civila in infrastructura. Dar daca planul asta exista, cred ca vom afla foarte tarziu.

voicul

Este preluat tabelul facut de Ionut cu numarul de km de A din RO.


"Performanța" în România: Ne bucurăm de 200 de km. neîntrerupți de autostradă
Cea mai lungă autostradă din România este București-Constanța. În câțiva ani, aceasta va fi surclasată de Sibiu-Nădlac.

Restul, dar nimic nou:
https://www.money.ro/performanta-in-romania-ne-bucuram-de-200-de-km-neintrerupti-de-autostrada/

realfanady

http://mobil.bihon.ro/#!mobilenews/detail/2306300

Pentru ca lipsa de autostrazi. Oamenii mor si autostrazile stau pe raft, ori la tribunal, ori la cnair, ori la MT.

kukai

Saptamana asta am vrut sa merg de la Deva la Sebes. La sensul giratoriu, la iesire din Deva, am gresit intrarea spre Sebes si am luat-o inapoi spre Lugoj. Nu am gasit o iesire (pct de intoarcere) decat dupa 23 de km. Localitati pe langa autostrada sunt, dar iesiri catre ele, nu! In cazul in care nu sunt prevazute iesiri catre localitati, nu ar fi indicat ca la 5 - 10 km de intrare sa existe o pasarela de intoarcere, in cazul in care cineva greseste intrarea pe autostrada?

marcelbanu

#6104
A3, la nici 5 kilometri de la intrarea Turda spre Gilău dar și de la Gilău spre Turda există buclă de întoarcere.




A10, la intrarea de la Aiud, la vreo 5 - 10 kilometri există buclă de întoarcere dar și o ieșire spre Unirea...
A1 nu are nicio astfel de buclă, cel ce ratează intrarea sau ieșirea trebuie să meargă pînă la prima ieșire de pe autostradă pentru a schimba direcția de mers...

P.S. Toaletele de pe A10 de la Aiud la Turda, foarte îngrijite...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !