Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

razvan96

^

Da, cel mai probabil se referea doar la tuneluri.

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala CNAIR
Proiecte rutiere in POIM


Sunt si alte proiecte in afara de autostrazi. Va rog sa discutam despre fiecare proiect pe thread-urile dedicate.








KenyaSong

Ar fi fain Ionuț să actualizezi și tu tabelele și să le distribui în sală, să vadă și politicul ce știe comunitatea :)

voicul

Am inteles: autostrazi faceti sute de km, da pasarile cand isi iau zborul?

Ministrul Cuc promite 70 de kilometri de autostradă pentru Teleorman. Ce i-a răspuns Teodorovici

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a promis la ședința PSD Teleorman, convocată duminică la Alexandria, în prezența premierului Dăncilă, 70 de kilometri de autostradă pentru județul președintelui partidului, pod peste Dunăre la Zimnicea și centură ocolitoare tot la Zimnicea. El a cerut bani de la ministrul finanțelor, care nu îi asculta discursul și citea mesaje pe telefon.

Parca am postat prea mult din articol:  :(
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ministrul-cuc-promite-70-de-kilometri-de-autostrada-pentru-teleorman-si-cere-bani-de-la-teodorovici-ce-i-a-raspuns-acesta-1159552

Europiu

Cucul cântă din nou...

https://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-23271781-razvan-cuc-spune-anul-acesta-vor-dati-folosinta-jur-100-kilometri-autostrada.htm

Se pot inaugura 100 km anul acesta iar CoBra se poate finaliza în doi ani de la găsirea finanțării. Și să o facă UMB.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

#6035
"care anticipau 62 sau 98 de kilometri, au fost făcute ,,din birou", de funționari care nu au fost pe șantiere."
Baaa e milmetric omu asta, ca el a zis 100 si aia din birou 98.

El nu e ca toate pasarile care discuta de spagi pe la CFR?

carutasul

Cuc a zis "în jur" și are dreptate: se vor inaugura 40km iar de 60 înjur :)

Ionut

Am dat azi reactie pentru RRA (Radio Romania) si Realitatea pe declaratia lui cuc cu 100 km inaugurati in 2019. Nimic nou pentru voi... stiti previziunile API inca de la inceput de an. E posibil sa dau si la Pro TV, daca apuca Vitalie sa ma sune. :)

voicul

Cum i-a pacalit Guvernul Dancila pe romani cu parteneriatele public-private: 21 de mega-proiecte anuntate cu mare tam tam, zero rezultate

Dupa un an si jumatate in care s-a laudat ca va dezvolta intreaga Romanie cu ajutorul parteneriatelor publice-private (PPP), Cabinetul Dancila a inceput sa dea inapoi. Deja a anuntat ca renunta la proiectul autostrazii Ploiesti-Brasov, care era varful de lance al intregii strategii de parteneriate.

Nu merita pusmai mult text:
http://www.ziare.com/economie/infrastructura/cum-i-a-pacalit-guvernul-dancila-pe-romani-cu-parteneriatele-public-private-21-de-mega-proiecte-anuntate-cu-mare-tam-tam-zero-rezultate-1570749

Ionut


tom_sawyer

^ tabelul 2, A1 Margina-Holdea: termen 28.08.2019

Kross

Nu cred ca e o coincidenta faptul ca tocmai acum ca se incheie lucrarile la Lugoj - Deva incepe mobilizarea pe Sebes - Turda 1 si 2. Cred ca discutam in mare parte despre aceeasi subcontractori care termina intr-o parte si se muta in cealalta.

Cred ca constructoii de pe Sebes - Turda nu au gasit, sau nu au dorit sa gaseasca subcontractori la un pret mai ridicat, pana cand Lugoj - Deva nu era eliberata.

Ar trebui sa fie o lectie pentru guvern sa nu liciteze autostrazi lungi in aceeasi zona ci sa inceapa cu bucati si portiuni peste tot in tara.

voicul

#6042
Ar putea fi o teorie, dar nu prea merge.
UMB nu subcontractaza nimic, deci ei au plecat pe alte santiere si gata.
Pe LD3 e o mobilizare, dar probabil a fost la nivel Pizzaroti - 200 - 300. Desigur ar ajuta si acestia oameni, DACA chiar o sa se duca pe ST1 si 2.

Daca se fac A in diverse alte parti ale tarii, o sa se zica ca sunt inutile si ca nu e continuitate.

E greu.  :)

cristi5

Pizarotti si Aktor au probleme financiare. Nu cautati alte explicatii.

Sa ne fereasca sfantul sa se agraveze problemele Pizzarrotti, nu doar pt rutier, ci si pt feroviar. Unul din cele mai importante racorduri CF din Romania, Coslariu, a fost demolat si se circula cu rebrusare in Teius, ca pe vremea CF austro-ungare.

RobertN

Salutare,

Am găsit articolul de mai jos (de ieri), cu declarații ale ministrului Cuc despre constructori, contestații, blabla:

"În cazul lucrărilor din infrastructură este foarte important ca antreprenorii să fie unii serioși care să se ocupe de construcția obiectivelor câștigate la licitații și nu de blocarea lucrărilor, a declarat ministrul Răzvan Cuc, cu ocazia vizitei pe care a făcut-o la finele săptămânii trecute pe șantierul Autostrăzii Transilvania, Secțiunea 3C3 Biharia – Borș. Ministrul Cuc a ținut să precizeze că se referă la Strabag: ,,Sunt firme care vin în România, cu laptopuri, cu mape, care nu câștigă, contestă și blochează obiective de investiții. În cazul de față, vorbim despre firma Strabag, care contestă lotul 2 al Secțiunii 3C Chiribiș – Biharia, de 28,55 km, de pe Autostrada Transilvania. Nu mi se pare normal. Participi, nu câștigi, avem o comisie care evaluează, îți spune că nu ești bun, ai pierdut tehnic sau financiar, ești mai slab clasat, pierzi și ataci în instanță. Care este rezultatul? Oricum, și instanța presupunem că va da în reevaluare sau va respinge contestația, ce facem? Mergem cu contestațiile acestea la nesfârșit, doar ca să blocăm? Nu am nimic cu firmele din alte țări, dar în momentul de față nu fac decât să blocheze obiectivele de investiții din România. Gândiți-vă ce front de lucru frumos ar fi fost ca după ce termină antreprenorul român pe acest lot, imediat să intre în forță și pe celălalt? Nu-i o logică? De asta mă supăr pe constructorii străini, că blochează artificial proiectele"."

Și mai spune el: "că așteaptă să semneze contractul cu asocierea care a câștigat licitația pentru lotul 3 Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km), și anume Construcții SA (România) – Hidroelektra Mehanizacija D.D. Croația. Licitația pentru acest lot nu a fost contestată."

Aici am găsit.