Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Hai că nu m-am putut abține  :D.

https://ziarulunirea.ro/cele-mai-insemnate-progrese-la-autostrazi-in-ultima-luna-italienii-de-la-tirrena-au-revenit-pe-primul-loc-antreprenorul-pizzarotti-a-marit-ritmul-iar-grecii-de-la-aktor-au-raportat-doar-un-progres-474715/

"Deşi s-a situat pe locul al treilea, constructorul român Dorin Umbrărescu a raportat un progres de peste două ori mai mare, de 7,3 puncte procentuale în mai, faţă de de 3,5 puncte procentuale în aprilie. Gradul de execuţie a lucrărilor pe lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva (foto) a ajuns la 83% luna aceasta. Dacă va continua lucrările în ritmul actual, Umbrărescu va termina lotul său de autostradă în mai puţin de trei luni."

Din seria "probabil că toți știm tabla înmulțirii, dar nu toți ne pricepem la infrastructură"  :lol:.

SILVIUFG

Eu am crezut ca cei de la Ziarul Unirea urmaresc forumul.  :o
Cum Dumnezeu ca compari avansul in procente intre TS la Gilau si UMB pe Lugoj-Deva sau alte loturi? TS are de facut 300-400 de m, iar UMB 22 de km sau cati or fi. Asta numai daca nu ai ce scrie si te joci facand clasamente.

Ionut

Urmaresc forumul dar dau si niste dude... te crucesti. Probabil unele articole sunt scrise de reporteri/editori mai putin experimentati (in domeniu).

pasadia

Scrie clar la finalul articolului care e sursa lor (fiind de fapt un copy-paste in intregime): economica.net. Meritele pentru aplicarea matematicii in constructia de autostrazi par sa ii apartina Anemonei Andone. Sa ne traiasca!

Goldmund


tom_sawyer

#5150
Hai ca se reia PPP-ul pe Valea Prahovei: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=219.msg197768#msg197768

Si tocmai se aratasera turcii de la Alarko disponibili...

Deci de asta l-au adus pe Neaga inapoi. QED

Ca sa nu ne plimbam pe mai multe threaduri, spun aici ca vor sa lanseze pe PPP:
1. Tg. Neamt - Iasi - Ungheni
2. Ploiesti - Rasnov
3. Alexandria – Craiova - Drobeta Turnu Severin - Lugoj

https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-22465671-guvernul-estimeaz-trei-proiecte-autostr-vor-gata-cinci-ani-iar-spitalul-republican-trei-ani.htm



Mari ticalosi!!!

Bogdan_Cluj

^
Ok, la 2 ne cam asteptam, nu este o noutate

Dar la 3 ... exista macar un SF din anii 2000? Sau stam 4 ani pentru un SF? Exista ceva mai mult de un desen cu carioca?

Sau nici nu are rost sa discutam pe acest subiect? E doar o fumigena, si in doua saptamani vine alt guvern?

dumbravaandrei


TibiV

Quote from: tom_sawyer on May 22, 2018, 09:38:29 PM
Hai ca se reia PPP-ul pe Valea Prahovei: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=219.msg197768#msg197768
(...)
2. Ploiesti - Rasnov
Revolutionar mi se pare faptul ca nu mai vorbim despre CoBra... (Comarnic-Brasov)

Nu....
Ne-am intins pe PloRa (Ploiesi-Rasnov)....
Mamaaaaa, ce de autostrada facem noi !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#5154
Pe balivernele si minciunile astea pun piedica proiectelor pe zeci de ani de acum incolo.

Pe Iasi-Tg Neamt se plangea Corina Cretu (vorba vine, vezi pe thread A8) ca nu ii trimit niciun proiect pentru finantare, ca ea ar vrea sa dea bani europeni dar n-are cui, si astia ce fac??? Scot PPP?

Pe CoBra tocmai zicea prin februarie directorul BEI:
QuoteVreau să adaug faptul că acesta este un proiect mare şi complex. Din perspectiva parteneriatelor public-private, s-ar putea să nu fie chiar primul proiect cu care vrei să începi să ai un PPP

Voi realizati ce ticalosie pun la cale?

TibiV

Astia de la BEI nu au testat suficient "gaz ilariant" de la PSD....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia


neobluenet

Oricine poate sa viseze la autostrada de la X la Y, iar ceea ce propun cei de mai sus este un vis frumos pe care il vor vedea probabil doar nepotii mei cand ajung la pensie. Cu toate acestea, de la Dej la Bistrita avem un drum cu o banda pe sens pe intreaga lungime a lui si cu sate lipite unul de altul. Sunt mai putine zone in afara localitatii decat sunt prin sate. De curand limita de viteza pentru autoturisme este de 50 km/h in judetul Cluj, fata de 70 cat era inainte. Acest lucru se datoreaza accidentelor foarte grave. Traficul este unul intens, dar inca nu este de autostrada.

Criminal este drumul DN1C intre Cluj-Napoca si Dej. Acesta are caracteristicile lui DN2, adica 1,75+1,75 si cam 10% din distanta este in afara localitatii. Drumul asta are sansele sa devina la fel de aglomerat ca DN1 Sebes-Turda, dar mult mai periculor. Solutia este un drum nou, paralel cu cel existent, care sa ocoleasca satele. Cea mai indicata solutie aici ar fi autostrada pentru ca vom gasi trafic de scurt si lung parcurs. Vor fi masini care tranziteaza zone, dar si cele ale localnicilor care vin la Cluj.

pasadia

Eu as zice ca si drumul dintre Apahida si Reghin e plin de sate, curbe, si alte pericole si evident ca va fi nevoie de un drum nou. Iar daca tot faci un drum nou, atunci evident ca faci autostrada.

Putem fi seriosi putin? Nu avem nici densitatea Olandei, nici mobilitatea Germaniei, nu suntem nici macar in miezul covrigului precum Ungaria sau Austria. Nu ai nevoie de autostrada prin foarte multe din locurile mentionate de tine.

perfidus

^ cu atat mai putin avem nevoie de una bucata autostrada care sa treaca prin Alexandria. Cu plata. Sansele de reusita a PPP aici sunt ca epsilon, tind catre zero. Fumigene pentru data de 29 mai, cand s-ar putea pronunta un anume complet de judecata.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat