Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

nrb

a fost ieri un interviu, cam "șovăielnic", pe tvr1, nu am rezistat, a rezistat cineva??

ghifor

Doi insi lipsiti de profesionalism. Un moderator care incerca sa nu sifoneze cumva imaginea politrucului vremelnic ministru. Nu am rezistat!

Allex

Giratoriu suspendat (in premiera) peste autostrada trebuia sa avem aici. Mai avem de asteptat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

danutzu_1069

Giratoriul ala, nodul, in general, nu se justifica acolo....
Este pe un drum comunal....

catalin_i

#5044
Mai exista un giratoriu suspendat la ieșirea din Ploiesti spre Paulesti.

Ionut

Era vorba de giratoriu peste autostrada. Am uitat de Poiana, intr-adevar. Deci nu ar fi o premiera. Multumesc!

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on March 08, 2018, 05:13:44 PM
Astfel de probleme de substanță ar trebui să rezolve Ioniță, nu să interzică prin OMT 600 constructorilor să meargă în instanță, sau prin același OMT 600 să scrie că orice eroare din SF va fi asumată de constructor. Nu așa scapă de probleme. Încercarea asta îngustă de a arunca toate problemele la constructor se va întoarce înzecit înapoi și vor rămâne în domeniu doar țeparii.

Nu ca vreau sa-i apar dar hai sa intelegem fenomenul.

Cum e mai comod pt un functionar de stat? Sa rezolve el exproprierea/utilitatea/AC (pentru astea trebuie proiect, deci vorbim probabil de FIDIc rosu), sau sa arunce problema la constructor? Lasa-ma sa ghicesc ce va zice daca il indemni sa rezolve: nu il lasa legea!

Chiar daca ar putea rezolva, autostrazile din Romania sunt politizate, daca vine ordin politic sa dai drumul, sa ridici pe SEAP, nu mai rezolvi nimic, dai drumul ca electoratul cere, asa ca trebuie sa-i aruncam un os. Ce daca stam dupa aia sa evaluam oferte cateva trimestre, apoi intarzie santierele cum ai descris (ca nici constructorii nu-s prosti, profita de slabiciunea si lipsa de profesionalism a statului) apoi cand in sfarsit e gata, o tinem inchisa daca asa e mai comod pt functionar.

S-a ajuns pana acolo incat se lanseaza jumatati de SF la munte, probabil in cinstea Congresului politic. Deci trendul este exact opus.

horatiu.cosma

Trendul majorității funcționarilor publici tot timpul va fi acesta: mai multă birocrație, mai multe hârtii, mai complicat de rezolvat o problemă la care ei sunt singurii rezolvitori. Prin asta ei își betonează postul, se fac indispensabili. Politicienii ar vrea să se miște lucrurile, că doar o inaugurare de autostradă face bine politic, însă dacă tu ca politician cunoști extrem de puțin domeniul și nu ai suficientă incisivitate să intri peste birocrații din administrație și să iei taurul de coarne, te mănâncă de viu. Ar fi chiar un studiu de caz interesant cum ministru după ministru au venit la minister și în primele declarații păreau ok, că vor să facă, că au planuri coerente. După câteva luni deja discursul lor era fix discursul administrației, că nu se poate, că mai durează, că trebuie o expertiză, că sunt probleme tehnice, că nu se poate face recepția chiar acum. Dacă vrei să faci treabă ca ministru trebuie să procedezi ca Ghinea sau Voiculescu în 2016: dați toți secretarii de stat afară și directorii pe care îi simți că doar plimbă hârtii și te duc cu zăhărelul, iar în locul lor adusă o echipă de oameni competenți, pasionați care vor să performeze. Așa de multe se pot face în administrație în direcția corectă, dar e nevoie de o echipă de 10-15 oameni super ok care să pună în stand by carierele și să vină în mocirlă  :lol:.

Ionut

Am actualizat stadiul autostrazilor. Sunt cateva modificari... uitati-va si voi si spuneti-mi daca vedeti ceva gresit.










vladb

^ Referitor la Tunelul Meses: in tabel scrie ca traseyl exact se cunoaste din 2017. Banuiesc ca daca nu e gata SFul nu avem acces la documentatie, dar si asa - stie cineva coordonatele GPS al portalului dinspre Cluj respectiv a celuia dinspre Zalau? Sau macar o pozitie aproximativa pe Gmaps. Declarativ stiu ca portalul dinspre Cluj se afla pe teritoriul UAT Treznea, dar cam atat. Multumesc anticipat.

pasadia

Quote from: Ionut on March 12, 2018, 12:02:15 PM
Cu putin noroc, am putea avea la final de 2019 drum liber de la Nadaselu si pana la Aeroport Tg Mures. Ar fi 8,7+0,766+51,78+15,691+17,9+3,6+10,1 km,

Mai interesant mi se pare ca segmentul Tg. Mures - Sibiu (A3 - A10 - A1) va deveni cel mai lung segment continuu de autostrada din Transilvania, devansand Margina - Nadlac (ma rog, stiu, asta e in Banat, nu in Transilvania). Si chiar daca nu e cine stie ce trafic strict intre aceste 2 puncte, tare imi e ca va muta o parte semnificativa din traficul de marfa sau de lung parcurs dintre {Constanta, Bucuresti} pe de o parte si {Bistrita, Maramuresul istoric, poate chiar Bucovina/zona Dornelor} pe cealalta parte.

laszlo.robert

In schimb Tg.Mures -Holdea ar fi cel mai lung segment in absolut  din țară : aproximativ 232 km

Mersul trenurilor


laszlo.robert

Nadasel-Nod Turda. =52, Ungheni (Nod aeroport Tg Mureș)-Nod Turda = 57

icristian

Au publicat stadiul pe luna martie. Nimic interesant, probabil le ia mai mult timp sa se miste in teren sa verifice lucrarile. Am updatat si eu procentele aici
Ce e interesant e ca au pus 100% la lotul 3 Sebes-Turda, deci poate poate o receptioneaza in curand.