Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

yetiman

Cum fiecare guvern recent a stat cate 6 luni, crezi ca va fi tot acelasi si la sfarsit de 2018?  :lol:

Poate vitorul ministru la MT va avea o "sensibilitate" fata de autostrazi.
La urma urmei, receptia se face in baza unei Hotarari de Guvern. Asta inseamna ca tot guvernul poate sa o si schimbe. Doar sa aiba c....e.  O:-)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Toate drumurile duc spre anul electoral 2019, nu e clar?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

Mi-e teama ca, oricat de horror ar parea viziunea, Cip are dreptate...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

EU sunt absolut ca au dreptate !
In ultimul an si un pic am auzit-o de la 3 prim-ministrii si X (unde X>3, dar X<10  :D ) ministrii ai Transporturilor...

Ar fi absolut "nepatriotic" sa pun la indoiala cuvantul atator "somitati"...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

S-ar cuveni mai degrabă mai multe deschideri în anul centenarului. Dar ținând cont că în afară de ST3+4, LD3+4 , Gilău-Nădășelu și cei 3 km din A3 de la intrare în București nu știu ce ar mai putea fi deschis curând, există posibilitatea să fie împărțite deschiderile pe ani din rațiuni electorale.

Germany

Oamenii mor zilnic pe drumuri în paraginä, iar ei îsi permis sä tzinä tronsoane de autosträzi finalizate închise....gen MUSEU. Sä mai folosesti lucrul ästa pentru campania electoralä....e chiar jalnic si lipsit de räspundere!

pentium10

Toate autostraziile din Romania sunt blocate:
doua de zapada si restul la faza de proiect.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Mersul trenurilor


ovicor


Ionut

De ce se blochează autostrăzile când vine viscolul? O întrebare veche cu răspuns simplu

Motivul principal pentru care autoritățile sunt nevoite să închidă autostrăzile stă în lipsa unor perdele forestiere, care să protejeze, alături de parapeții din beton, drumurile de ninsoarea spulberată. O rezolvare simplă, dar care nu a fost pusă în practică încă. Specialiștii spun că, pentru a fi protejată de viscol, infrastructura rutieră existentă în țara noastră are nevoie de peste 1.700 de kilometri de astfel de bariere de pădure. În ultimele două decenii, au răsărit însă doar câțiva kilometri.

Prima perdea forestieră de după anul 2000, lungă de opt kilometri, a fost plantată în 2014, lângă Fetești, pentru protejarea unui tronson scurt din Autostrada Soarelui (A2). Puieții sădiți atunci erau din speciile frasin, ulm de Turkestan, pin negru, sălcioară, păducel și măceş. Romsilva avea în plan continuarea programului, dat fiind faptul că existau ,,perdele de protecţie a autostrăzilor şi drumurilor naţionale pe o suprafaţă de 700 de hectare, necesarul fiind de aproximativ 20.000 de hectare", a declarat directorul Regiei Naționale a Pădurilor, la acea dată, Adam Crăciunescu, potrivit Mediafax.

O Ordonanță de urgență din 2016, prin care se urgentează procedura de expropriere pentru plantarea de perdele forestiere, din motiv ,,de utilitate publică", a fost promulgată de Klaus Iohannis, în 2017. În nota de fundamentare este amintită o teamă observată în rândul proprietarilor de terenuri, care îngreunează procedurile. Potrivit legii, proprietarii de terenuri fie rămân proprietari pe pădurea care va răsări, fie sunt expropriați, în cazul în care nu sunt de acord cu împădurirea locului.

NewMoney.ro

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Ionut

E bine de pus declaratia exacta:

Lucian Șova, ministrul Transporturilor: "60 de km de autostradă pe diverse tronsoane pot fi inaugurați, redați, puși în circulație în acest an. Este vorba despre niște tronsoane de autostradă care, de fapt, arată ca și gata. Sunt șosele care, așa privite din exterior, se poate circula pe ele. Mai există niște condiționalități privind recepțiile, în sensul de a ne conforma la reglementările legale care guvernează acest act. Așa cum se poate vedea pe unele sectoare de drum, corpul autostrăzii, semnalizările, chiar parapeții sunt gata. S-ar putea circula pe acea autostradă. Există însă o serie de lucrări adiacente. Sunt unele centre de întreținere, lucrări de oarecare anvergură, lucrări de aducțiune a apelor pluviale. Astfel de detalii care, în lumina reglementărilor de acum trebuiesc finalizate integral pentru ca o comisie de recepție să poată îndeplini un act juridic, acela de recepție. Sunt în termene sau în termene prelungite agreate cu autoritatea contractantă".

dumbravaandrei


vancouver

#5038
Inaugureaza sau pleaca la sfarsitul anului. Cei de la Tirrena deja si-au luat locurile pe scaune in public si asteapta sa vada cine castiga: ministrul sau autostrada-muzeu.  :lol:

PS. Ce simplu este acum să șantajezi beneficiarul unei lucrări: finalizezi lucrarea, dar nu montezi 1 (una bucată) șurub și apoi o faci pe-a prostu, până primești și ultimul cent pentru ultimul claim (justificat sau nu, egal). Beneficiarul (stat sau privat) se uită cu jind și salivează la lucrarea perfectă terminată, dar nu o poate folosi, că nu o poate recepționa legal. HAHAHA.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

nenea_hartia

#5039
^
1) Foarte adevărat, dar lucrarea rămâne în sarcina ta. Ești obligat să înlocuiești tot ce se ,,demontează" de pe ea, și ai să fii surprins de câte se pot demonta în România. Îți spun din experiență personală. Dacă vrei să cumperi ceva, atunci vorbești direct cu firma de pază angajată de constructor. Într-un oraș în care am lucrat exista un bar unde, între anumite ore, era unul așezat la o masă pe care-și punea casca de constructor. Cu el mergeai să discuți.

2) Plus că ai și tu obligații contractuale, inclusiv termene de finalizare. Pe FIDIC nici n-ai voie să te oprești, oricare ar fi claimurile tale, așa că va trebui să montezi șurubul ăla.