Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

nicolaem

#5010
Quote from: Ionut on February 14, 2018, 10:21:05 AM
^ Motivele reale? Incompetenta, prostie, amatorism, razbunare, lene, fuga de raspundere, incapacitate de intelegere si lipsa de viziune si, nu in ultimul rand, supunerea 100% fata de jupanul suprem si comenzile si interesele lui si cele de partid (de unde provine sub-finantarea autostrazilor in 2018 si dezastrul cu OMT 600, ca sa numesc doar doua efecte).

toate cele de mai sus au fost identice in ultimii 5 ani. in minister au fost aceasi oameni, indiferent de ministru. singurele 2 diferente sunt OMT600 si supunerea fata de jupan. Dar chiar si asa ce motiv sa ai sa nu deschizi ST 3 si 4 invocand siguranta oamenilor si dealuri prabusite, cand stim toti ca nu exista nici un risc pt siguranta. Asta nu e din incompetenta. e din rea vointa, si ca orice vointa are un motivatie, care mie imi scapa. ce are jupanu de castigat de aici? Minciunile au justificari intotdeauna, chiar daca noi nu le stim

laszlo.robert

Ce dor îmi este de alte vremuri:atunci când Cătălin era consilier !

perfidus

#5012
Reprezentant Porr, constructor ST4:
"Daca nu incetam sa discutam despre proiect real si proiect paralel, nu mergem mai departe"
"Oricine stie sa spuna ce nu facem. Nimeni nu spune cum putem merge mai departe"
+1!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Allex

#5013
Motivul nedeschiderii A10 loturile 3 si 4 ar tine de ordin legislativ, sustine Ministrul. Dar care sunt restul pana la 60 de km? Sau sunt scosi si astia din burta?

Circa 60 km de autostradă sunt finalizați dar nerecepționați. Explicațiile ministrului Transporturilor - Ziarul de Bacau

QuoteAutostrada A10, între nodurile Turda și Aiud, este pregătită pentru a primi traficul rutier, susține Asociația Pro Infrastructura, care acuză Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere că tergiversează recepția și deschiderea a 28,75 km.

ONG-ul susține că se poate circula în perfectă siguranță cu viteza maximă permisă pe autostradă atât pe tronsonul Decea-Turda, precum și pe Decea-Aiud, acesta din urmă fiind gata încă de la finalul lunii noiembrie 2017.

,,Coincidență sau nu, zilele acestea, consultantul plătit de CNAIR a început să ,,găsească" diferite defecte pe tronsonul de autostradă, cum ar fi un podeț de beton neconform de pe drumul de întreținere, un gard de protecție netensionat și alte nimicuri (care, chiar dacă ar fi probleme reale, pot fi rezolvate după ce se dă drumul la trafic). Solicităm din nou oficialilor CNAIR să renunțe la orgolii, la aceste dispute neproductive cu antreprenorii și să fie responsabili pentru că oamenii își riscă viața pe drumul național paralel în loc să circule în condiții de siguranță maximă pe autostradă!", a notat Asociația Pro Infrastructura.

Riscuri de dezangajare a unor fonduri europene
Aflat în Bacău la o reuniune PSD, Lucian Șova, ministrul Transporturilor, a prezentat punctul său de vedere, la solictarea Ziarului de Bacău. Conform demnitarului, în total sunt în România 60 de kilometri de segmente de autostradă care par finalizate.

,,Legislația s-a schimbat, este severă, o recepție nu se mai poate face cu anexe. 60 de km par finalizați, dar nu pot fi recepționați legal, căutăm soluții să upgradăm reglementările", a spus ministrul Șova. El a mai precizat că ,,sunt riscuri de dezangajare a unor fonduri europene, deoarece unele investiții sunt în întârziere".

Ministrul a explicat că sunt și autostrăzi pe care se circulă, dar care nu îndeplinesc standardele impuse de firmele de audit. Din acest punct de vedere, nu există un exemplu de bună practică, în România. Potrivit lui Șova, marile companii străine nu lucrează la standardele din țările de origine, în timp ce sunt firme cu capital autohton care se apropie mai mult de respectarea standardelor.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

"Ministrul a explicat că sunt și autostrăzi pe care se circulă, dar care nu îndeplinesc standardele impuse de firmele de audit. Din acest punct de vedere, nu există un exemplu de bună practică, în România. Potrivit lui Șova, marile companii străine nu lucrează la standardele din țările de origine, în timp ce sunt firme cu capital autohton care se apropie mai mult de respectarea standardelor."

Dar in toate cazurile si FARA exceptie, statul roman este cel mai "serios partener posibil!"

yetiman

Daca legea este prea severa atunci guvernul sa plece si sa lase pe altii care sunt capabili sa o schimbe.... ! O:-)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

#5016
QuoteLegislația s-a schimbat, este severă, o recepție nu se mai poate face cu anexe. 60 de km par finalizați, dar nu pot fi recepționați legal, căutăm soluții să upgradăm reglementările", a spus ministrul Șova. El a mai precizat că ,,sunt riscuri de dezangajare a unor fonduri europene, deoarece unele investiții sunt în întârziere

E vorba de anexe de neconformitati la formularul de receptie.

Deci nu se schimba legea, se apgradeaza.

Pana da domnul si fac un HG termina receptia si TS si Porr.

Bine ca ministrul recunoaste ca e vina tstatului, in timp de CNAIR baga din top cu gresia din baie si alte aberatii.

vancouver

O lege care nu permite exceptii este o imbecilitate. Facuta de un imbecil, care nu are legatura cu zona constructiilor. Nu exista program complex pe calculator fara un bug, nu exista lucrare in constructii fara deficiente. Si dupa 10 ani de eliminare de deficiente, daca vrei, continui sa mai gasesti. Acela care a facut legea este PARALEL CU REALITATEA. Din pacate el reflecta gandirea unei mari parti a populatiei, care, satula de incompetenta si mediocritate vrea deodata perfectiune. Ca in vest. Desi in vest nu exista receptie fara deficiente... Dar asa au unii impresia. In Germania exista receptie cu deficiente care nu pun in pericol siguranta sau functionarea. Daca o casa e gata se receptioneaza, chiar daca gardul este vopsit verde deschis si trebuia verde inchis... Adica orice deficienta optica nu poate sta in calea receptiei. La o autostrada evident ca tipul unor becuri nu poate sta in calea receptiei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Întrebare: OS3 trebuia deschisa circulației atunci când s-a deschis?
S-au trebuia închisă pana se rezolvau toate neconformitatile (adică încă 2-3 ani de acum).?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Granata06

#5019
^ exact asta a spus vancouver.....frica trecutului nu ne mai lasa sa gandim rational...OS3 s-a deschis pt ca guvernul de atunci a vrut sa forteze inaugurarea inaintea alegerilor prezidentiale...faptul ca CNAIR prin DRDP Brasov au aplecat capul este trist...asta nu disculpa constructorul care stim cu totii ca a facut o treaba de mantuiala...drept urmare un cumul de factorii negativi....dar cu ST3 si ST4 treaba sta cu totul altfel. Din propria experienta iti spun, cand se cauta nod in papura, inseamna ca sunt probleme cu banii. Eu spre asta tind sa cred ca este motivul acestor decizii politice pana la urma.

Ionut

O mica victorie. Nu ne mai facem de cacao promitand mizerii si ineptii. Este un progres de la Stroe... cu ai sai 150 km. Batman Batman!!! Cel mai important mi se pare faptul ca precizeaza ca i se spune de 100 km, dar poate ca a auzit si de altii care ii spun ca ionita e un mafiot mincinos incompetent care ii serveste mizerii. Unde ar fi minunea sa il dea afara...




Promisiune pentru 60 de km de autostradă în 2018. Ministru: E derizoriu, dar am curajul să îi asum

În acest an ar putea fi daţi în circulaţie cel mult 60 de kilometri de autostradă. Este declaraţia ministrului Transporturilor, care recunoaşte, totuşi, că numărul kilometrilor noi de şosea rapidă ce vor fi inauguraţi este...derizoriu. Autorităţile au anunţat anterior că în acest an vom avea 100 de kilometri noi de drum de mare viteză, iar până în 2020 vor fi 350.



Digi24

Dominik

E din alt film Sova asta...cum naiba a ajuns la Min Transporturilor ??
You're in Steelers Country

dumbravaandrei

Te miri de parca ailalti au fost din filme de pe domeniul Transporturi...

Vorba lui Ionut... hai sa privim si partea plina a paharului... plina cu otrava... macar nu mai promit himere...

Ionut

Aceeasi minciuna repetata pana cand devine adevar pentru dezinformati si prosti.




Viorica Dăncilă promite 350 de kilometri de autostradă până în 2020. Programul de guvernare estimează finalizarea în 2022

"Ne propunem ca în acest an să finalizăm 60 de km de autostradă, iar până la sfârşitul anului 2020 să avem finalizaţi 350 km de autostradă", a spus Dăncilă.

Adevarul

ciprebbe

Daca de 3 luni ST3 sta "nefinalizat" sper ca nu mai viseaza nimeni pe aici ca se termina lotul UMB anul asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe