Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Totusi taierea procentuala e mica,bugetul pentru investitii scade de la aprox 37 la 36 de miliarde de lei,dar si asa e daunator.

Mie personal imi pare bine ca UMB sunt pe primul loc,i-am vazut pe A3 cum au lucrat,si sunt in pozitia in care,daca nu sunt decalificati,sa isi aleaga lotul(loturile) favorit/e.

Apoi banii,intr-un fel sau altul,raman in Romania,prin firma lui,angajati romani si cheltuielile anexe pe care le va face.

alecu26

UMB lucreaza bine unde au si bani.

Tu crezi ca Umbrarescu e de acord sa piarda din buzunarul lui zeci de milioane? NEVER.

O firma multinationala...gen Impregiilo, Astaldi, Strabag, Alpine, PORR....ca pierd, pierd...au de unde acoperi ca au un nume de pastrat la nivel international si pierederea e destul de mica la nivel de actionar simplu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laurashgeo

Dupa confirmarea acestei stiri tac. Nu pot sa cred ceea ce se intampa. Acest miliard investit in infrastructura aducea de la uniune alte 7 miliarde nerambursabile pentru constructia autostrazilor si pentru o sansa la dezvoltarea economiei!!!
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-13106011-bugetul-ministerului-transporturilor-redus-1-25-miliarde-lei-rectificare.htm

ciprebbe

http://directproprietar.ro/Lipsa-banilor-stinge-lumina-pe-antierele-statului

"Autostrăzi fără sfârșit

Nici șantierele autostrăzilor nu au fost ocolite de sindromul lipsei de fonduri. Surse din Ministerul Transporturilor și Infrastructurii spun că pe șantierul A4 (autostrada de centură a Constanței) lucrările la nodul rutier de la Poiana au fost oprite pe termen nedefinit ca urmare a lipsei de fonduri. Nici situația la celălalt capătal centurii, între intersecția cu DN39 și Port, nu e mult diferită. ,,Deocamdată, am preferat să canalizăm banii spre finalizarea la patru benzi a sectorului dintre Lazu și Ovidiu, urmând ca părțile mai puțin importante să fie terminate ceva mai târziu", ne-au declarat reprezentanții MTI.

Pe sectorul Borș-Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania, construit în proporție de 49,7%, lucrările se desfășoară în ritm de melc, și autoritățile ezită să lanseze o dată la care acesta ar putea fi deschis măcar parțial. Nici nu e de mirare: potrivit ministrului transporturilor, Ovidiu Silaghi, americanii de la Bechtel ar avea de încasat de la statul român 240 de milioane de lei, din care în buget ar fi prevăzute doar 98 de milioane.

În timp ce Guvernul dă din colț în colț, lucrările deja realizate se degradează. Imagini aeriene cu autostrada pe jumătate părăsită arată terasamente surpate, piloni crăpați ori grinzi abandonate pe pământ, la voia intemperiilor. Căci o știe orice constructor: orice șantier lăsat baltă se degradează rapid. Iar dacă vrei să eviți acest lucru, trebuie să te pregătești de cheltuieli serioase, fiindcă lucrările de conservare costă, și nu puțin: opt milioane de euro ar fi solicitat Colas pentru conservarea celor executate la tronsonul de autostradă Cernavodă-Medgidia, înainte ca Ministerul Transporturilor să rezilieze contractul, și 11 milioane de euro ne-ar putea costa conservarea infrastructurii adiacente podului de la Vidin-Calafat, ca urmare a întârzierii părții bulgare.

52% Cu atât s-au redus, în iunie 2012, sumele alocate investițiilor de către autoritățile publice, comparativ cu aceeași lună a anului trecut

39% din fondurile UE prognozate a fi absorbite în 2012 ne-au intrat efectiv în conturi în primul semestru. E greu de crezut că vom putea recupera"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Ionut

#365
^ Din "fericire" e vorba doar de programul acela cu DJ-uri, PNDI, programul national de dezvoltare a infrastructurii (sau ceva de genul). Autostrazile vor primi finantare, chiar daca am impresia ca o parte vor fi alte variante de credite, nu direct din buget. Ca sa se scoata bine cu deficitul, asta e ideea.

Ionut

Cei de la ZF cer iar date de la CNADNR



sursa: ZF

Ionut

Vorbe de la politicieni, promisiuni si comentarii absolut cretine (in multe locuri) ale presei.

http://www.youtube.com/v/KaW4C9kqZQE

sebba

serviciul TRAFFIC de la Google e implementat deja si in Romania? :o
vad monitorizare pe toate bucatile de autostrada din tara, exceptand AR-TM (google maps, show traffic)
daca mi-ar fi spus cineva nu as fi crezut
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Da, este de mult timp traficul pus, parca din primavara acestui an. Oricum de mult timp. Daca dai pe Bucuresti vei vedea ca ai si TRANZIT - ti se da reteaua de metrou. ;)

radutm

Uitati-va la harta si incercati sa nu va enervati:
QuotePână în 2020 vom circula pe 1.100 km de autostradă

Sursa: http://www.adevarul.ro/financiar/Pana_in_2020_vom_circula_pe_1-100_km_de_autostrada_0_788321408.html#
cont inchis

savagedanyro

...live the moment...

radutm

Cam astia sunt pasii corecti care trebuie facuti ca proiectul sa ajunga peste vreo 10 ani realitate. Pentru zona de vest este aur curat: autostrada Oradea - Arad si Lugoj - Severin - Calafat.  O:-)
cont inchis

Ionut

Via Carpatica pentru noi nu exista. OK, exista... Arad-Oradea. In rest sunt autostrazi cunoscute deja... castigul ar fi Arad-Oradea, intr-adevar. OK, e un castig, insa nimic fabulos. In rest sunt coridoare europene deja stiute pentru care s-a luptat si s-a castigat deja, ca sa zic asa. Sincer eu nu ma mai entuziasmez pe astfel de stiri. Cum sa ma entuziasmez daca astia nu sunt capabili sa anunte castigatorii pe cele 4 loturi pornite la licitatii acum ceva vreme? Sa le faca ei pe-astea apropiate, dupa aia mai vorbim de Via Carpatica. Bine ca macar vorbesc, la vorbe si la lobby vad ca mai misca.

cezar-mario2012

Harta este gresita. Lugoj -Timisoara este data ca terminata, iar Deva-Orastie este data pentru 2015. Ziaristi  :lol: :lol: :lol: