Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

#1800
Quote from: Marius on January 05, 2015, 11:12:41 PM
Cunosc persoane care venind dinspre Deva spre Sebes, pentru Alba Iulia au coborit de pe A1 la Orastie. Un alt exemplu e cel de aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg59823;topicseen#msg59823

Ha ha, și eu am pățit la fel prima oară când am venit dinspre Hunedoara spre Cluj.
Între Sebeș și Orăștie este dezastru la semnalizarea ieșirilor.
La toate ieșirile, pe toate panourile scrie <<Sebeș, Orăștie>>.
Nu este normal.
E drept că e singurul nod la care pe indicator scrie explicit Alba Iulia este Sebeș Nord.
Măcar atât.
Prima dată când am mers pe A1, știind zona, am realizat că sunt aproape de Sebeș, și am ieșit pe Sebeș Vest, în loc de Nord.
Dar dacă nu știi zona, și ești prima dată pe traseu, înțeleg cum poți ieși de pe A1 chiar și după Orăștie (este panou pe care scrie Sebeș...).
[acum văd că suntem ușor off topic; scuze]

ion59

Totuși, informația pe care o transmite articolul respectiv este falsă. De la 10 km cât se scrie în articol și până la 45 km care chiar pot fi realizați, lucru cunoscut pe acest forum, este o distanță! Cred că era normal să fie transmisă o informație corectă asupra a ceea ce se poate deschide. Această informație, apoi, trebuia comparată cu ceea ce au planificați vecinii noștri. Și abia apoi, trase concluziile.

cezar-mario2012

Habar nu are despre ce scrie, nu stiu de unde iau dat 142 de kilometri la Bulgari, au in lucru 5km pe Hemus, 52 pe Struma si 66 pe Maritsa, deci in total 123km si posibil ca lot 1 din Maritsa sa nu fie terminat anul acesta. Doar 38km ar fi trebuit finalizati anul acesta,  restul fiind restanțe din ani precedenti, in 2014 nu au finalizat nimic. Ei au proiecte de reparatie generala pe Trakia si pe Hemus. La noi sigur vor fi mai mult de 10km. Lot 2 Pecica-Arad si lot 2 Timișoara-Lugoj au au mai mult de 10km. Ziare falimentare care cer pomana la guvern, poate asa primesc ceva si pe urma laudam realizările "uimitoare".

horatiu.cosma

Plus ca sunt 10 km finalizati si nedati in circulatie la Sanovita, finalizarea Sanovita-Topolovat la anul e realizabila in proportie de 99%(1% daca intra constructorul in faliment, ceea ce e putin probabil), deci avem 10 km din start de la care pornim. Eu zic sa nu mai dramatizam atat, fiindca in 2016 se anunta un record in ceea ce priveste numarul de km finalizati.

nicolaem

"aia 10" is f buni pt statisticile CNADNR.
au fost adaugati 3 ani conscutiv la autostrazi finalizate 2013, 2014 si evident vor fi si in 2015. sper ca nu si in 2016.

La fel Sebes Turda a fost mentionat la proiecte demarate si in 2013 de Sova, cat si in 2014 de Rus. Suntem ca la Caragiale cu numaratul steagurilor.

horatiu.cosma

In 2014 nu i-am vazut pe vreo statistica...

icristian

Quote from: ion59 on January 06, 2015, 10:45:00 AM
Totuși, informația pe care o transmite articolul respectiv este falsă. De la 10 km cât se scrie în articol și până la 45 km care chiar pot fi realizați, lucru cunoscut pe acest forum, este o distanță! Cred că era normal să fie transmisă o informație corectă asupra a ceea ce se poate deschide. Această informație, apoi, trebuia comparată cu ceea ce au planificați vecinii noștri. Și abia apoi, trase concluziile.

Nu mi se pare ca e chiar atat de prost articolul. Oficial tronsonul Timisoara-Lugoj are ca termen 2016, ca sunt sanse mari sa-l deschida anul asta e alta poveste. In articol scria ca 10km sunt planificati pentru deschidere. In plus cred ca e bine sa se traga un semnal de alarma de pe acum, poate poate, se mobilizeaza mai bine.

delacroix


teocharis

Quote from: ion59 on January 06, 2015, 10:45:00 AM
Totuși, informația pe care o transmite articolul respectiv este falsă. De la 10 km cât se scrie în articol și până la 45 km care chiar pot fi realizați, lucru cunoscut pe acest forum, este o distanță!

care sunt cei 45 km?

horatiu.cosma

Cei 45 necirculabili dintre Lugoj si Nadlac banuiesc.

adiarc

Tm-Lugoj lotul 2 (25km ) + Gilau-Nadaselu ( 9 km ) plus diferenta de 10 km din Nadlac-Arad
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Ca sa inchidem discutia, am extras din Sinteza:

Planificat pentru 2015 ar fi:
A1 - Sanovita - Izvin (Lugoj-TM L2) 25,60 km
A1 - Balint - Sanovita (Lugoj-Deva L1) 10,00 km [deja realizati, se inaugureaza automat impreuna cu Sanovita-Izvin]
A1 - Arad - Pecica (Arad - Nadlac L2) 10,66 km

Astia ar fi cam 45 km (99% siguri) [46,26 km, pentru cei care vor sa fie foarte rigurosi  :) ]

Tot planificat ar fi si:
A3 - Bucuresti - CB 6,5 km (jumatate realizati si nefolosibili, iar restul slabe sanse neavand constructor)

Cu sanse ar fi si A3 Gilau - Nadaselu, dar care e oficial planificat pentru 2016.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

#1812
Cei de la Porr au fost vazuti ieri pe teren. Viteza cu care lucreaza de vreo 2 luni incoace ma face sa ma gandesc ca poate si ei ar trebui inclusi la rubrica "mici sperante".

yetiman

Chiar eu i-am vazut.  :)
Dar cred ca inca e prea devreme sa ne facem sperante.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

istvan78

Articolul probabil se refera strict la lucrari ce au termen contractual in 2015.

Nici TS, nici Porr, nici UMB, nici Salini nu au termene in 2015. Cu toate astea, toti stiu ca daca reusesc sa dea in folosinta ceva in 2015, e foarte probabil sa fie platiti prompt, pentru ca statul la randul lui poate deconta acele plati din bugetul 2007-2013.

Tot ce nu se poate factura in 2015, poate suferi intarzieri serioase la plata pentru ca procedurile de deschidere pentru exercitiul 2014-2020 sunt intarziate (de la master-plan incepand...)

Cu asta in gand, toti au interesul sa dea in folosinta orice pot in 2015.
Lotul lui TS ar trebuie sa mearga integral, si de la Salini am putea primi o bucata de la Dumbrava la nodul de la Margina. Chiar si UMB ar putea face un efort colosal si sa-si termine lotul de pe A1 cu inaugurare pe 31.12.2015, ora 21:30  :D.