Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Xenos

Nu e de condamnat nimeni daca vrea sa se faca cea mai de bun simt autostrada din tara asta, Pitesti - Sibiu...

dcr965

Quote from: teocharis on December 22, 2014, 04:56:21 PM
nu e de condamanat omu daca doreste sa isi traga autostrada pana acasa la Sibiu.

In privinta asta el este foarte linistit: Pitesti - Sibiu sau Brasov - Sibiu tot la Sibiu se termina, asa ca autostrada "la el acasa" va avea oricum. Ahh, stai,  aprope ca deja are una, care il leaga de vest ...

teocharis

ptr urmatorii 5 ani cel putin, va face naveta Sb-Buc.

dr4qul4

Da. Cu Elicopterul!!!
Despre ce vorbim noi aici? Daca vrem sa vedem ceva progrese, singura varianta este sa se puna la masa cu guvernul si sa stabileasca impreuna ce se va incepe pentru a fi continuat de viitorul guvern.
Un Masterplan neagreat de cele 2 aliante+ UDMR nu are nici cea mai mica sansa de a fi respectat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


teocharis

imho moldovenii ar trebuie sa devina mai vocali/radicali, nu va lupta nimeni ptr dreptul lor [la autostrada].

pasadia

De parca ar fi greu sa fie facuta o prioritizare pentru Moldova:

- centura Bacau, daca tot a fost deja licitata
- Iasi (vest) - pana dincolo de Targu Frumos
- Roman (centura) eventual insotit de bucata dintre Bacau si Roman; totodata Ploiesti - Buzau (cu centura Buzau)
- Targu Frumos - Pascani, insotit de Roman - Pascani si de centura Focsani

Si pana cand incepi aceste santiere ai timp sa te decizi si cu privire la traversarea Orientalilor, fie spre Targu Mures, fie spre Brasov si sa alegi in consecinta care sa fie urmatoarele loturi licitate.

teocharis

Quote from: pasadia on December 22, 2014, 07:21:49 PM
De parca ar fi greu sa fie facuta o prioritizare pentru Moldova:


prioritizarea ptr conectia Moldovei la Vest nu va fi deloc lipsita de controverse:

topicul inca nu e la ordinea zilei dar vor curge rauri de cerneala virtuala pe disputa valea oituzului vs. valea gurghiului.

ovideatza

#1763
^^
As adauga cam inainte sau simultan cu Roman rezolvare la Adjud, pentru ca se pierde uneori foarte mult acolo. La Focsani avem deja un fel de centura urbana sa ii spunem, si e un minim suficient, asa ca e bine lasata spre "finalul prioritatilor".

Ca ideea generala pe traseul Dn2 trebuie inceput cu centurile si apoi legate intre ele.

marisRO

Quote from: Xenos on December 22, 2014, 06:34:56 PM
Sa nu uitam nici de Moldova...

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18901512-strategia-autostrazilor-pentru-moldova-care-sunt-cele-trei-autostrazi-hartie-sanse-realizare-are-fiecare.htm

Creste interesul fata de reteaua de autostrazi, atat din nevoia unei retele moderne de transport, cat si forumului. Articolul de pe hotnews are deja 14.140 de vizualizari.

Storyteller

@alecu26
Recapitulare: Aveam 646,4km finalizati pana in 2013 si s-au deschis 22,1km(lot3 Orastie-Sibiu in noiembrie) si 22,2km(lot1 Arad-Nadlac in decembrie) in 2014. Rectificare: Am inteles ca sa nu pun la socoteala lot 2 Arad-Nadlac, decat cand e finalizat intreg lotul; deci 646,4km+22,1+22,2=690,7km in 2014.
In 2015 se deschid lot2 Arad-Nadlac 16,6km in aprilie, lot2 Timisoara-Lugoj 25,6km in iunie si lot Gilau-Nadasel pe A3 8,7km in noiembrie; deci cei 690,7 din 2014 +16,6+25,6+8,7=741,6km in 2015.
N-am uitat de cei 6,5km din A3 CB-Bucuresti, dar nu i-am pus pentru ca sunt finalizati 2,5km si nu-i adaug decat cand sunt toti finalizati, iar situatia e un pic 'cenusie'=nu se stie exact cand va fi finalizat intregul tronsonash.

nedcatalin

Tare as vrea sa avem o maxima surpriza si sa se deschida si Dumbrava - Margina (aprox. 15 km), practic singurul segment de pe Loturile 2,3,4 Deva - Lugoj care poate fi deschis la anul. In acel moment balanta ar inclina spre folosirea A1 in defavoarea DN7, as indrazni sa zic, chiar si pentru cei care merg spre Arad.

De la Ilia pana la A1 ar fi 39 km, de parcurs in cca 30 min, iar pe A1 pana in centrul Aradului sunt 115 km de la Margina, deci maxim o ora; => 1 ora jumate.

Pe Dn7 de la Ilia pana in Arad sunt 130km, deci 1 ora 50 spre 2 ore, chiar daca distanta ar fi  cu 25km mai mica.

pasadia

Sincer sa fiu ma astept ca DN7 sa ramana in continuare ruta favorita pentru tiruri. DN 68A chiar nu e un drum care sa suporte traficul greu si cred ca si soferii de tir mai degraba ar fi deranjati de acel drum.

Iar pentru masinile mici nu Dumbrava - Margina va face diferenta ci Izvin - Sanovita. Aceasta bucata din DN6 e prea aglomerata si in prezent.

dorum

...inclin sa-i dau dreptate lui Pasadia... cei 39km de la Ilia la A1, includ serpentinele de la Cosava-Cosevita-Ohaba, pe care TIR-istii sunt convins ca ar vrea sa le evite, mai ales in situatia de aglomeratie in zona...