Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Multumesc. Varianta pe Valea Doftanei a mai fost expusa in alta campanie. Dificil....

MNU

Da, a repetat de doua ori: "nu avem solutii de finantare pt Brasov-Sibiu". De aici concluzia: CE nu accepta schimbarea coritoarelor sau mutarea finantarii cu prioritate pe "comprehensive network".

Avand in vedere ca, si aici si pe SSC, s-a spus de acum cca 3 ani acest lucru, daca se accepta de atunci faptul ca nu se muta finantarea de pe Sibiu-Pitesti, ar fi trebuit sa avem deja utilaje pe tronson.

adiarc

Din păcate da.....si a trebuit sa vina si cel mai slab ministru din istorie sa suspende SF-ul pt SB-Pitesti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Mie mi se pare ca ne indreptam exact spre scenariul la care speram (doar ca are o intarziere de 1 an): PiSi si CoBra in acelasi timp.
fara alte minunatii ca Bv-Sb, Bv-Bc, sau Comarnic-Ploiesti care nu au nici un rost in acest moment.

PiSi, CoBra, DX pe centura sud si cateva centuri (la standard de autostrada) prin Moldova, rezolva mare parte din problemele de trafic.

Daca ai autostrada continua de la Bucuresti la Cluj pe VO, traficul de tranzit de la Ploiesti spre Cluj dispare. Chiar si cel spre TgMures.
CoBra in schimb este obligatorie. Numarul de turisti va creste chiar mai mult decat s-a intamplat dupa deschiderea A2 Cernavoda-Ct. Iar zona turistica se va extinde si la nord de Brasov.

Ma bucur sa aud ca in sfarsit declaratiile se apropie de adevar ca de promisiuni m-am saturat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iulius

in schimb de A8 Iasi-Tg Mures nu spune nimik Rus? o leg Vest-Est? pt ca are finantare ok din partea UE de 85%

dr4qul4

de unde finantare pt Iasi-Tg Mures? Asta singura costa dublu decat toate fondurile europene disponibile pentru rutier, din care o mare parte oricum se consuma cu PiSi.
Haideti sa nu mai visam si sa ne axam pe ce e realizabil.

Mai degraba putem spera maxim la Iasi-Bacau.

Si oricum, nu inteleg de ce insistati cu legatura Est-Vest cand legaturile comerciale sunt Moldova-Bucuresti/Constanta, iar legatura cu Gemania este mult mai scurta prin Ucraina si Polonia.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vchira


adiarc

inca nu avem nici cea mai mica certitudine ca am avea finantare pt Comarnic-Bv...deci nu putem lua nimic in considerare , pana la ceva concret
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

silviu321

Si oricum, nu inteleg de ce insistati cu legatura Est-Vest cand legaturile comerciale sunt Moldova-Bucuresti/Constanta, iar legatura cu Gemania este mult mai scurta prin Ucraina si Polonia.

Ma dispera cand vad astfel de afirmatii. UCRAINA NU ESTE in UE si de aici proceduri vamale, nimeni nu se  duce in Germania prin Ucraina. De altfel Ucraina e si "plina de autostrazi".
Actualmente  principalele leg comerciale or fi Moldova-Bucuresti poate de asta si rahatul in care se afla zona asta. Daca tot e nashapa de ce dr4qul sa facem ceva sa schimbam situatia !!

dr4qul4

@Silviu, proceduri vamale care vor disparea mult mai repede decat s-ar termina o autostrada Iasi-Tg Mures.
Decat 7-8 miliarde ingropati in Tg Mures-Iasi, mai bine Bucuresti-Suceava cu legaturi catre Iasi si Galati. Si mai raman si bani.
Ucraina va intra in UE in maxim 8 ani.
In 2020, cand ar fi bani pentru Bacau-Tg Mures tu chiar vei mai dori  sa se inceapa o autostrada care sa ocoleasca 2-300 km pana la Berlin? sau o sa vrei Bacau-Suceava?
Pentru ca Ucraina va primi si ea bani pentru autostrazi (unele deja incepute) care sa o lege de Polonia, Modolva si Romania.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cricric

^^Ucraina peste 8 ani in UE? Ce naiba va invata in scolile alea adminstratie? De fapt raspunsul e evident, tinand cont cum se misca lucrurile in Romania in sectorul bugetar.
Pentru Targu Mures-Iasi de unde scoti 8 miliarde? Si ma rog de ce "ingropati"?

Comentati cand aveti ce zice. Ca nu va da Ionut premii pentru numarul de postari.

dr4qul4

#1601
Romania in cat timp a intrat in UE de la depunerea cererii de aderare? nu cumva in 10?
Ucraina si Moldova au semnat acordul de asociere anul trecut iar la anul intentioneaza sa depuna cererile.

In privinta costului, cred ca SF-ul existent prevede chiar mai mult de 8 mld Euro. Si daca la licitatie scade la 5 si tot e enorm in comparatie cu costul unei autostrazi in culoarul Siretului.

Si poti sa stai tu linistit ca nu lucrez in sectorul bugetar.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cricric

Turcia de cat timp a semnat acordul cu UE? Sa fie vreo 50 de ani?
Ucraina e o tara mare si greu reformabila.

Targu Mures-Iasi a avut cost initial mai mic, miliardele alea multe s-au adaugat cand a fost vorba de PPP.
Pietele sunt in partea  centrala si vestica a continentului, deci sprepartea aia trebuie facuta legatura. Daca Bucurestiul era vreo mare piata pentru Moldova, ar fi insemnat ca moldovenii trebuia sa o duca deja mai bine si sa fie plina Moldova de fabrici deschise de firmele din Bucuresti.

horatiu.cosma

De la a fi pe fonduri europene si pana la a incepe in cel mai scurt timp e o mare diferenta. Si fondurile astea sunt limitate, pe 2014-2020 nicio sansa de Tg.M.-Iasi.

iulius

Parca UE anunta-se ca dispune de inca 11 miliarde de euro, puse la bataie pentru proiecte serioase in domeniul rutier,merita incercat!!!