News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Zorbas

Salut
cateva plati facute zilele acestea

EGIS INTERNATIONAL SA FRANTA SUCURSALA BUCURESTI   1,481,726.59   LEI   CONTRACT SUPERVIZARE LUCRARI DE
CONSTRUCTIE AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS CTR.2562/30.08.2004

SECOL SPA SUC ROMANIA   2,567,059.08   LEI   CONSTRUCTIA VARIANTEI DE OCOLIRE CRAIOVA-SUD

ROMSTRADE   185,554.03   LEI   dobanda penalizatoare in conformitate cu legea 72/2013 CTR.4R2/A---ce este acest lucru??
o seara buna

alecu26

4R2...pare o reabilitare mai veche. North?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

north

4R2 Reabilitare DN 66 Baru - Haţeg, km 154+000 – 179+917 (adică bucata centrală a tronsonului Petroșani - Simeria) din Etapa a IV-a. Pe scurt:
2001: semnare acord de împrumut cu BEI
2003: semnare contract de execuție cu Proodeftiki SA/Contransimex
2005-6... Proodeftiki se află printre firmele grecești care falimentează datorită faptului că guvernul de la Atena "uită" să plătească multe dintre lucrările făcute în GR pentru olimpiada din 2004 (alături de Efklidis etc.)
2006 - 2007: se relicitează (sub numele 4R2/A) și se semnează cu Romstrade
2008 - 2011: se finalizează (recepția octombrie 2011) (vezi aici).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alecu26

a iesit bine proiectul si inca rezista. Dar facturi neplatite de atunci? hmm....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Se pare ca MFEur a trimis draftul pentru POIM la CE: http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-10-16-18317316-0-proiect-poim.pdf.

Dati la pagina 309, sa vedeti "surpriza". Pitesti - Sibiu devine "autostrada fazata", ce dracu o mai insemna si aia.

Si, inteleg eu bine sau vor sa bage Ploiesti - Comarnic - Brasov pe fonduri europene pe axa prioritara I? Si cum naiba se gandesc sa finanteze listoiul ala de proiecte din alocarea UE? Ca nu-i ca si cum banii ar ajunge...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

MHN

Haideti sa continuam discutia pe topicul Fonduri europene, deoarece acolo colegul florin74 a postat deja cateva citate din document.
Oricum, dezbatem mai multe moduri de transport (sper), nu doar pe cel rutier, ca sa ramanem pe acest topic.
Multam.


weaz

Mie imi e din ce in ce mai clar dupa ce au inceput sa impinga Comarnic-Brasov  pentru finantare europeana, inseamna ca a picat a 3-a oara contractul cu Vinci.
Singura lor solutie ar fi sa accepte UE sa o finanteze(Comarnic-Brasov) si sa iasa in fata populatiei spunand: "Uitati am reusit chiar mai bine, sa o facem din bani de la UE si sa nu mai fie taxa pe ea.". Daca UE nu accepta, atunci nu au absolut nimic de aratat pentru autostrada asta.

adiarc

indiferent din ce fonduri e facuta , trebuie taxa pe o autostrada , cu , conditia ca banii sa mearga intr-un fond special , destinat EXCLUSIV intretinerii autostrazilor.....deja ( si s-au vazut pozele de pe centura SB ) , tronsoanele construite de cativa ani sufera puternic din cauza lipsei de intretinere.Daca nu facem lucrurile ieftine , cum ar fii curatarea rigolelor si santurilor , ACUM , mai tarziu vom plati bani grei pt lucrari mult mai ample.
ne place sau nu , fara taxa pe autostrada nu putem face intretinere corespunzatoare...repet , doar daca bani colectati nu zboara in alte zone ( mai nou , nici macar Germania nu isi mai permite reparatiile mari , necesare a fii facute pe autostrazile vechi , unele de pe vremea lui Hitler si se discuta intens de introducerea de taxa...momantan doar pt nerezidenti )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-spera-ca-pana-in-2016-sa-circulam-pe-autostrada-de-la-targu-mures-la-bors.html

Eu cred că putem spera cu certitudine ca în primăvara anului 2016, să ne ducem de la Cluj sau chiar de la Târgu Mureş până la Nădlac şi în 2016, toamna târziu, sau 2017 devreme, să ne ducem şi de la Târgu Mureş la Borş. Prioritare rămân însă transcarpaticele şi mă voi ocupa foarte serios de îndată ce termin toate chestiunile legate de Master Plan, de legăturile Craiova-Piteşti-Sibiu şi o legătură Moldova Bacău - Braşov sau mai la nord de Bacău-Braşov. O să vedem ce ne rezultă din calculele şi documentele pe care le va conţine varianta finală a Master Planului", a afirmat Ioan Rus.

El a trecut în revistă şi stadiul lucrărilor pe mai multe tronsoane de drum.

"În acest moment, pot să vă spun cu certitudine că pe Sebeş-Turda sunt rezolvate toate problemele. (...) Pe Suplacul de Barcău-Borş cred că în următoarele două săptămâni vom avem şi câştigătorul şi toate termenele de contestaţii depăşite, în consecinţă vor putea începe lucrările. Pe Nădăşel - Mihăieşti - Suplacul de Barcău sper ca până în primăvară să fie toate problemele rezolvate. Pe Orăştie-Săliştea în următoarele două săptămâni inaugurăm. (...) Câmpia-Turzii - Ogra -Târgu-Mureş este în curs de rezolvare, o vom avea şi pe aceasta până la sfârşitul anului încheiată cu toate subiectele"

Ionut

Ce probleme sa fie rezolvate intre Nadaselu si Suplacu de Barcau?!!?! Pfuai ce aberatii spune, OMG.
Pai segmentul asta nu este licitat macar, nici nu se stie cum se va finanta. Ce mizerii de declaratii in campania electorala.

adiarc

oamenii astia ridica minciuna la rang de arta......o arta a manipularii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

^ Aștept cu interes soluția în cazul câmpului de sonde de la Suplacu. Cred că Rus habar n-are că există problema asta.

dr4qul4

Rus nu are habar de multe.
Vorbeste de Craiova-Pitesti-Sibiu, dar in masterplan au prezentat altceva.
Acum ne spune ca in maxim 3 ani face de la Tg Mures pana la Bors, cand in realitate maxim putem spera la Tg Mures- Nadasel + SUplacu-Bors. Iar restul, inseamna doar vreo 120 km, la care putem doar spera ca va incepe santierul in 2017, dar care nu cred ca va reprezena o prioritate pentru nimeni.

Oare stie ca o licitatie are nevoie de minim 2 ani, de la pregatirea ei la CNADNR si pana incepe efectiv sa se lucreze?



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

nicolaem

stie binenteles ca stie. rus nu e prost deloc. pacatul lui e ca vine din zona de stanga comunista unde comunicarea se bazeaza pe prezenta obsesiva a minciuni si negarea adevarului evident. e aceasi strategie pe care ai vazut-o la Putin in negarea interventiei in Ucraina, negarea plagiatului si altele. singura speranta e ca dupa alegeri vor da drumul la lucrari, pentru ca in sinea lor vad si ei ca avem oarecare excedent si scad locurile de munca din cauza lipsei investilor publice. nu pot sa o mai tina inca 2 ani doar din inaugurari de lucrari pornite de boagiu.