Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Quote from: Ionut on December 20, 2024, 02:26:23 PMcocoasa Focșani
Mai bine să-i spunem bucla Focșani, sună mai puțin dizgrațios.

roberthpop

Deci se pare ca nu e nici o schimbare pe axa MT---CNAIR---CNIR.Pleaca ai nostri ,vin ai nostrii...!
Roberth Pop

dr4qul4

Asta nu e neaparat un lucru rau. Continuitatea vine la pachet si cu rezultate. Spun "si cu" pentru ca vine si cu aceleasi idei (si trasee idioate)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

Să punem aici pentru o mai bună vizibilitate:
QuoteCompania Națională de Investiții Rutiere a inițiat un parteneriat cu Administrația Națională a Penitenciarelor pentru a da posibilitatea deținuților în regină semi-deschis să lucreze pe viitoarele șantiere de autostrăzi și drumuri expres, un demers care sprijină creșterea incluziunii sociale, concept pe care Compania îl consideră foarte important în strategia sa. Este vorba exclusiv despre deținuții care își doresc să lucreze pe șantiere, activitate pe care, după eliberare, o pot continua, reintegrați și calificați, ca angajați ai constructorilor.

,,A fost o discuție cu Administrația Penitenciarelor pentru a include deținuți în proiectele de drumuri. Drumul Expres Bacău-Piatra Neamț a fost primul proiect în care am inclus această posibilitate, urmând ca antreprenorul care își asumă să folosească forța de muncă a celor din penitenciare să primească și un punctaj. Știam că au mai fost șantiere unde s-au folosit deținuți, unul dintre acestea fiind modernizarea DN 29 D Botoșani-Ștefănești, și așa ajutăm la reintegrarea în societate a acestora. De asemenea, știm că este și un deficit de forță de muncă pe șantiere. Însă, nu peste tot este posibil să ne asigure forța de muncă Administrația Penitenciarelor, dar pentru Drumul Expres Bacău-Piatra Neamț este primul proiect de la care am primit răspuns pozitiv din partea Administrației Penitenciarelor. Am prevăzut în documentație, iar dacă Agenția Națională pentru Achiziții Publice – ANAP va valida, acesta va fi primul contract. Personalul de la Administrația Penitenciarelor va răspunde de transportul pe șantier și pază. Vor primi zile de libertate, li se scade din pedeapsă și vor primi și bani. Nu-i obligă nimeni, vor veni doar cei care vor, iar după eliberare pot fi angajați de constructori dacă fac treabă. Este vorba doar de deținuții în regim semi-deschis.", a explicat Directorul General CNIR, Gabriel Budescu, într-un interviu pentru B 1 TV.
CNIR

Feri

Centralizatorul actualizat cu datele CESTRIN pentru noiembrie:



Powered by API/PUM imgur uploader

cosminnus

Pe Cestrin mai apare si A3 SUPLACUL DE BARCAU - CHIRIBIS cu 37%. Ma intreb ce s-a intamplat de a scazut de la 52%

mirceaeliade

^Probabil cerintele au crescut putin, iar degradarea in timp sigur nu a ajutat nici ea. Practic cam 1/3 din ce s-a construit s-a 'daramat' neterminand santierul anii astia.

StefanCelMare

Legat de stilul de șofat, nici la alții nu-s toți la nivel de top.

Adesea pe afară (in Italia de exemplu) am văzut pe banda lentă șoferi la 100 km/h sau chiar sub, care merg la consum.

Între Torino și Milano, aveai 5 benzi parcă, prima camioane lente, a doua camioane mai rapide, a treia cu camioane depășind uneori, tot pe la 100, a patra cu oameni stresați de trafic care mergeau pe la 100-110, și banda de viteză pe care veneau mașinile bengoase cu 200.
Dacă voiai să mergi cu 120-130, nu aveai unde.

JohnDoe

@StefanCelMare avem un thread pe unde sa discutam stilurile de condus de pe la altii?

La obiect, e foarte bine ca au scazut segmentul de A3 de la 52 la 37, sa fim realisti, Erbasu are voie sa informeze beneficiarul despre situatia din teren.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

TibiV

Quote from: Stef on December 27, 2024, 12:05:20 AM^iar la A7 kilometrajul încă nu e corect. Pe Centura Bacău încă avem borne cu kilometri în conflict cu cei de pe lotul Pizzarotti. Practic avem de două ori kilometrul 11, spre exemplu, pe A7, momentan: o dată la km 11 pe lotul Pizzarotti, o dată la km 11 pe Centura Bacău. Probabil mai durează ceva timp până se modifică pe centura Bacău.

Pai cand au facut centura Bacau au pus kilometrajul "din burta", cred ca pe vremea aia nu aveau nici SF pentru restul A7...

Sa vedeti "veselie" cand va trebui sa renumeroteze kilometrajul pe A1, ca cel de acum "nu se pupa" cu cel nou/viitor.

La A3 macar au pus (pe unele loturi) km11MS, km11CJ... Care insa au o semnificatie nula, pentru ca de fapt NU exista A3 - si nici nu va exista in viitorul previzibil...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

#10435
@dr4qul4 CNAIR sub Grindeanu s-a mișcat bine anul trecut (80 km deschisi, dar de fapt 96 km construiți), iar anul ăsta au deschis cam tot ce se putea deschide, stabilind un record absolut (~200 km).
Pentru 2025, sunt destul de mulți kilometri în stare avansată de construcție, care sunt aproape de deschidere, deci continuitatea o să dea rezultate. Probabil iarăși un an record.

Ca părere personală, unul dintre meritele lui Grindeanu a fost că a reușit să finalizeze licitațiile pentru un număr foarte mare de kilometri și că marea majoritate a licitațiilor au fost câștigate de firme care au lucrat bine sau măcar decent.

pista_bacsi

@mike_us Eu propun să îl lăudăm pe Grindeanu dacă reușește să asigure finanțare anul viitor. E nevoie de un buget cu cel puțin 25% mai mare pentru a ține plățile la nivelul de azi (un pic întârziate)

Eu sper ca va reuși altfel va fi complicat. Altfel toată această scalare de execuție (pe care o apreciem) va avea efecte negative fără finanțare. Cum avem așteptări de la firme de seriozitate să avem aceleasi de la Grindeanu și Cnair.

PS: Cumva anul ăsta a asigurat minimul necesar și asta e un început bun, dar știm ca UMB(si alți) e rău de tot pe caiet.

ovicor

@mike_us , ceea ce-a facut Grindeanu stie dracula, stim cu totii. Eu zic sa-ti pregatesti discursul de-a-l scuza in urmatoarele luni, nu multe! Bine-ar fi sa gresim noi, sa ai tu dreptate!

mitsu

Stie cineva de ce in Google Maps nu se actualizeaza mai repede tronsoanele deschise in ultima luna?

qionescu1

Nu-l mai laudati atata. A fost ordin de zi pe unitate. Uncle Sam si aliatii ne-am impins de la spate.