Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Heksan24

#10410
Cei care actualizeaza pagina de wiki: Highways in Romania, apreciaza destul de bine, realist-optimist, urmatoarele loturi ce urmeaza a fi deschise circulatiei. Pentru 2025 se preconizeaza in jur de 200km inaugurati, in afara de ultimele 2 loturi mentionate, mi se pare realizabil:

2025
    A7: Ploiești (Dumbrava) - Buzău, section 2 between Mizil (Baba Ana) - Stâlpu (DJ203G) (26.8 km) (Q1) [1.55 km with section 3]
    A7: Buzău - Focșani (Petrești), section 1 between Buzău - Vadu Pășii (3.935 km) (Q1) [with Dumbrava - Buzău section 3]
    A0: Bucharest North Ring, section 3 Afumați overpass (DN2) (1.73 km) (Q2)
    A1: Pitești - Sibiu, section 5: Pitești - Curtea de Argeș, subsection between Mănicești - Curtea de Argeș (14.65 km) (Q2)
    A0: Bucharest South Ring, section 3 between Bragadiru - Bâcu (DJ601A) (17.965 km) (Q2)
    DEx12: Craiova - Pitești, section 4: Colonești - Catanele (A1), subsection between Podu Broșteni - Catanele (A1) (12.635 km) (Q2)
    DEx4: Petreștii de Jos (A3) - Dej, between Petreștii de Jos (A3) - Tureni (DN1) (4.957 km) (Q3)
    DEx6: Brăila - Galați (10.77 km) (Q3)
    A3: Topa Mică - Suplacu de Barcău (3B), section 3B2 between Sutoru - Poarta Sălajului (12.24 km) (Q3)
    A7: Focșani (Petrești) - Bacău, sections 1 and 2 between Focșani (Petrești) - Domnești Târg (35.6 km) and Domnești Târg - Răcăciuni (38.78 km) (Q3)
    A0: Bucharest North Ring, section 4 between Pantelimon (DN3) - Căldăraru (A2)(4.47 km) (Q4)
    A7: Ploiești (Dumbrava) - Buzău, section 3 between Pietroasele - Buzău (13.9 km) (Q4) [+1.55 km section 2]
    A7: Focșani (Petrești) - Bacău, section 3 between Răcăciuni - Bacău (21.522 km) (Q4)
    A1: Pitești - Sibiu, section 4 between Curtea de Argeș - Tigveni (9.861 km) (Q4)

Total: 231.365 km

In 2026, la fel peste 200km de autostrada sunt asteptati sa fie inaugurati. Din 2027 din nou la 100 km (din care sectiunea 3 din A1 are 37km - nu prea realist la momentul actual). De aceea mai trebuie sa semnam contracte de proiectare/executie ca sa continuam un ritm bun de 100-150km/an si dupa aceea - avem 642km in faza de proiectare/executie si 771km in faza de licitatie.
Situatia actuala:

ijwtsh

Sunt sanse ca Nurol sa ne faca o surpriza la anul?

catalin2407

Dacă te referi la A7, surpriză ar fi să nu termine

Horațiu 87

DRUMURILE NOASTRE. PE PATRU BENZI ÎNTRE PITEȘTI ȘI CRAIOVA. RADIOGRAFIA AUTOSTRĂZILOR 2024


Ionut

Cei care aveți chef să vă uitați, dați-mi un feedback.

tommy

Quote from: dumbravaandrei on December 21, 2024, 09:00:19 PMVisează și la pisi4+Bacău-Mircești (Roman nord)  pentru dec 2025...

Să nu uităm și A0N3+4 care la speranțe tot pe 2025 au fost avansate pentru darea în circulație

Vedem ca Scricosteanu si Grindeanu cu aceste declaratii extrem de premargatoare de fapt mai degraba creaza probleme. Odata ce ei trambiteaza pe toate canalele "in decembrie vom avea deschis lot X, lot Y, lot Z" apoi ei obliga constructorii sa faca lucrari mult prea rapid si pe timp potrivnic. Anumite chestii trebuie facute la timp potrivit si cu atentia necesara. Sunt investitii pe zeci de ani inainte, iar imbecilii astia ca se dea bine pun presiune in special pe final de an cu vreme neadaptata pentru anumite lucrari.

Vedem ca asfaltul de uzura spre Craiova a fost reluat pe mai multe tronsoane, si epopeea A10 din aceleasi motive...

hefaistos

^^
Pregateste-te sa-i bei sticla de vin.
În rest o emisiune echilibrata, cu atitudini constructive. Felicitări.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Care sticlă de vin?
Aia de anul ăsta cu loturile 1 și 4 Bz-Fc gata în august 2024 sau aia de anul viitor cu Fc-Pascani deschis? :)

Mai am eu o sticlă de Johnny de primit de la Șerbănescu pe care nici acum nu am văzut-o.

TibiV

Hmmmm...

La cate sticle ar trebui sa iti dea Șerbănescu, pot doar sa citez: "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii"....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pista_bacsi

Mie mi se pare ca formatul e greșit (la tv). Ți-aș recomanda sa mergi la podcasturi să îți poți spune ideile pe îndelete. În 30 de minute în care poate ai putut vorbi 10 nu prea poți spune multe. Cu toate astea cred ca ai atins punctele importante. Felicitări!

Pe mine m-a deranjat colegul de platou care a venit cu "căruța" de la Csíkszereda/Miercurea Ciuc și refuza sa se urce pe autostradă  :lol: Istenem! Efectiv n-ai cu cine  :lol:

Ionut

Nu mă cheamă nimeni la podcast. Se lăuda Barbier că mă invită dar nu are curaj. :) Trebuie și la TV să mă duc... mesajul API trebuie dus în toate bulele.

Discuția despre CoBra a fost haioasă. :lol:

Radu_A

@Ionut poate ar trebui si API sa ia in considerare ideeaa unui podcast lunar sau ceva genu, eu unu as sustine asa ceva
Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist

shift2rail

Cine e invitatul din platou? A lansat o teorie stranie, elucubranta, la care moderatorul a ramas bouche-bée: comportamentul agresiv al participantilor la trafic in Ro ar fi  generat de indisciplina altor soferi care conduc mult sub limita legala. Spre deosebire de Occident, unde nu ar exista deviatii sistematice, nici in sus nici in jos.

Ionut

^ E un fost secretar de stat în MT. Nu de asta sunt șoferii agresivi... evident... Bine, ȘI ăsta poate fi un motiv dar în niciun caz nu ăsta e motivul principal care generează agresivitatea la volan, așa cum a lăsat să se înțeleagă.

@Radu_A
API nu are bani de sediu, cu atât mai puțin bani de studio de podcast. :) Doar dacă fac podcast din sufrageria mea. :D

Earthchild