Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

Lăsând la o parte ca strategic și dpdv NATO și a doua armata din NATO are dreptate, mi se pare de rahat ce zice.
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/ambasadorul-turciei-critica-romania-pentru-lipsa-autostrazilor-sunt-600-de-kilometri-si-facem-zece-ore-este-inacceptabil-3005065
Turcia raportat la populație și suprafata e cam pe acolo ca și noi.
Și Alarko și alte firme turcești au mari întârzieri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

"Facem 10 ore" .
Poate ca e cazul sa vorbească cu conaționalii de la Mapa sa nu mai facem 10 ore.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Deutschländer

In articol vorbeste despre Bucuresti - Istanbul/Sofia. Ce treaba are asta cu Romania?
Exista deja DN5. Hai, facem A5, tot nu rezolva nimic cand tot tronsonul e pe partea bulgara.
Daca ne uitam la geografia, populatia si PIB, Bulgarii sunt inca in fata Romaniei. Dar totusi, ce zice domnul cu Bucuresti-Istanbul nu prea are treaba cu Romania.

danutzu_1069

#10323
@alecu26, turcii au foarte multe drumuri nationale la care au facut upgrade la 2 benzi pe sens su cu separare intre benzi..


Nenea ambasador a bagat-o pe aia cu 10 ore, ca zice ca trece pe la Sofia, ca in realitate sunt cam 8 ore (pe drumul direct) din care mai piezi timp in vama, si la intrarea in Istanbul (n-a zis daca pana la intrare sau pana in centru). Uita za zica faptul ca acolo, aglomeratia pe autostrada incepe cu cca 30 km inainte...
Problema este la Bulgari ca nu au legatura directa (inca) intre Ruse si Edirne, pe autostrada.

mike_us

În septembrie 2023 am trecut bariera celor 1.000 de kilometri. Depinde cum calculăm: ne-a luat 20 de ani sau 30 de ani. Probabil că 20 de ani e mai corect.

Când o să trecem de bariera de 1.500? Dar cea de 2.000?
Prima, clar, e mai ușor de ghicit. Eu zic că în 2026.

Feri

Top autostrăzi unde constructorii au lucrat mai mult decât se aștepta statul în 2024:

Sursa: Economica.net

dr4qul4

Desi nu-mi place modul in care comunica minsitrul, trebuie sa recunosc ca in mandatul lui (3 ani) s-a lucrat cel mai bine la proiectele de infrastructura rutiera.
Nu stiu ale cui sunt meritele, dar CNAIR-ul acum chiar s-a miscat cu talent.
Probabil principala contributie a sa a fost asigurarea finantarii.
Tind sa cred ca are legatura si cu stabilitatea in functie. Nu stiu ce ministru a mai rezistat atat la transporturi, astfel ca rotatia cadrelor a fost mai lenta..

La costurile la care s-a lucrat, era si greu sa nu avem progrese. Tortul a fost atat de mare, incat a ramas o felie pentru toata lumea. Chiar si dupa ce unii au luat cate 10 .
Sa speram ca pretul mare va fi reflectat in calitatea lucrarilor si nu in "comisionul" incasat de unii sua altii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pest1969

Pai CNAIR a inceput sa se miste mai bine de la sfarsitul lui 2019. Mandatul M. Ionita a fost cel care a pus CNAIR cat de cat pe roate.
In locul lui Grindeanu putea fi oricine ministru, ca era exact acelasi lucru. Un ministru mai implicat ar fi rezolvat mai repede unele probleme. Problema A0S3 i se poate imputa. Un ministru implicat ar fi inteles situatia si ar fi luat masuuri de la nivelul lui - si nu ma refer la reziliere. Grindeanu e atat de limitat incat acum 3-4 luni el inca pomenea de inaugurare in decembrie 2024. Iar mai devreme chiar de august. Sau de DX12 complet pana in A1 anul asta.
Pe A3 problema e inca nerezolvata cu nea Beni. Bila foarte neagra pentru actualul ministru.
Pe DX12 si A7 era totul cam pus pe roate dinaintea lui.
Din punctul meu de vedere e doar putin peste Razvan Cuc.
Daca e sa asociem un demnitar cu schimbarile in bine, ala e mai degraba Scriosteanu.
El a fost primul din zona MT caruia i-a pasat cu adevarat de blocajele cauzate de nepasarea de acolo. Cu toate limitele lui, a fost peste orice predecesor.

mike_us

Suntem la 48 de kilometri pentru anul acesta, iar cu deschiderea de miercuri, de 32 de kilometri, ajungem la 80 de kilometri, egalând anul trecut.
Totuși, pe A7 mai există șanse să vedem și lotul 3 deschis (nu garantat) și, poate, câțiva kilometri din Ploiești-Buzău. În plus, DEx12 are șanse mari să aducă alte deschideri.

Maximul istoric a fost de 101, respectiv 108 kilometri (în 2012/2013). Stabilim un nou record anul acesta?

dr4qul4

nu contest ca are multe bile negre...insa are avantajul longevitatii.
Pe care nu l-a mai avut alt ministru al transporturilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

catalin2407

100% va fi record anul acesta (cum va fi, de altfel, și 2025). Cu ce cifre, asta e întrebarea.  8)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mike_us

^ Adică, crezi că WeBuild deschide parțial? Sunt aproape și ei de adevărul.

naivu

pune 20-30 și pe CraPi (fără Albota-A1 bineînțeles)

gabim

Eu nu pot sa nu ma intreb unde am fi fost acum daca echipa lui Catalin ramanea la butoane la MT pana acum. Pentru perioada cat au fost la sefia MT s-au miscat chiar foarte multe lucruri inainte.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.