Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

oneLess


hefaistos

Eu voiam sa spun ca din tot ce se va finaliza în 2025 jumătate vor fi restante din anii precedenți.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

^^Chiribiș-Biharia, podul Ungheni-Prut, TgMureș-MNiraj, nod Românași, centura Bușteni  (din memorie :) )

naivu

Și viaductele adiționale de la Nădășelu și Țopa Mica (Ozaltin pe lotul A3 PNRR al UMB)

Johnny1711

S-a semnat nodul Românași oficial?

mirceaeliade

Ca km semnati a fost slab 2024, dar avand in vedere ca sunt 700+ km in santier deja, cred ca e mai ok asa.  Problema e ca sunt cateva contracte restante gen Meses tinute inca in sah, in timp ce se lanseaza  pe banda rulanta in licitatie segmente mai putin prioritare.

gruia88

Pe langa Meses sunt alte licitatii care sunt amanate si duse spre 2025 cu semnarea , Dex16 , A6 Craiova-Filiasi, A4 ,  de exemplu care eu cred ca o sa fie semnate in 2025 .

Poate vor sa faca 2025 - record deschideri ca si km , record de semnare ca si km .

naivu

Diferența este că la Meseș s-a desemnat un câștigător (și avem cât de cât o șansă pt semnare în 2024), celelalte sunt într-o nesfârșită evaluare  :).

CapitanulPtk

#10283
@mirceaeliade

Poti sa ne arati si noua te rog analiza pe care ai facut-o legata de ce segmente sunt sau nu prioritare? Cum ai stabilit, care sunt indicii, rapoartele?

naivu

^^Este common knowledge, confirmat de zeci de declarații și acțiuni, că A1, A0, A7 Ploiești-Pașcani, A8 și A3 TgMureș-Oradea sunt prioritare față de orice alt proiect de infrastructură rutieră.
La, e.g., Pașcani-Suceava vs Arad-Oradea trebuie analiză și indicii, la tunelul Meseș nu mai trebuie!

mirceaeliade

@CapitanulPtk Filiasi-TgJiu si Focsani-Braila nu tin minte sa figureze in vreun tabel la prioritati altfel decat electorale. Macar Arad-Oradea a fost ceruta mai mult sau mai putin explicit acum ceva ani de Trump pt NATO, si Pascani-Suceava la fel.  Dar nu cred ca se duc tancuri NATO la TgJiu, si daca vin ucrainienii pe la Braila, cred ca ar fi preferat sa se duca la Buzau sau Ramnicu Sarat, nu la Cocoasa de la Focsani.

CapitanulPtk

^ Ai reusit sa sintetizezi toate aberatiile anului intr-un comentariu. Macar aici sa nu mai rostogolim astfel de idei...

shift2rail

^^Arad-Oradea e proiectul ex-ambasadorului Zaharescu (a.k.a Zuckerman) care, in calitate de trimis al lui Trump in tarisoara, servea cu polonicul despre cum va aduce finantare din USA ptr legaturile Danzig-Cta (feroviar si rutier);

Hélas, presa romana continua sa-l invite constant in studiouri fara a-l confrunta nicio secunda cu propriile minciuni...

panda_no 5

Stau si ma intreb un lucru.
De cand a venit toamna sensul giratoriu de la Gherghitei la orele de varf , atat dimineata dar mai ales dupa-amiaza, este aproape blocat.
Dupa ora 16 si pana pe la ora 18 in ultimele zile sunt echipaje de politie care dirijeaza circulatia. Cand nu sunt prezenti sensul este blocat aproape complet.
Chiar si cu dirijarea circulatiei este blocaj pe 3 benzi intre intersectia cu SoS Fabrica de Glucoza si sensul giratoriu , str Petricani este blocata pana la Sos Fundeni, automat se blocheaza si benzile ( tot 3 ) care vin dinspre centura.
Ma intreb cum va arata cand va fi data in circulatie si A7 si va aduce trafic. Acum fara A7, str Petricani blocata, str Gherghitei blocata, Sos Fabrica de Glucoza blocata, Sos Fundeni blocata,toate directiile la ore de varf sunt sufocate
Iata ca de ce ne temeam, ca fara descarcari cu logica la intrarea in oras, descarcari care sa preia traficul, autostrada chiar si cu 3 benzi se va sufoca.
Si cand imi amintesc ca dupa inaugurare era pustie.....
Acum duminica spre seara vine trafic serios dinspre munte si nu numai. Vinerea e trafic in sens invers......

danutzu_1069

Dimineața si seara este traficul care este peste tot in Bucureștii pe relațiile cu localitățile satelit. Este traficul de navetiști...
A7 nu o sa aibă nicio influenta in creșterea exagerata a traficului la intrarea in oraș. A7 o sa aducă majoritar, trafic de tranzit care va merge pe centura, aia vechie sau aia noua, A0