Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

P3trut

@Claudiu din ce stiu si inteleg eu, in termeni simpli, este vorba de competitivitatea firmelor din China. Ele sunt subventionate de stat la ei, nu cresc organic din profit (adica din valoarea pe care o genereaza) si atunci se considera ca au un avantaj nedrept fata de firmele locale care sunt complet private prin aceea ca pot oferi preturi mai mici deoarece isi compenseaza bugetele cu banii din subventii.

catalin35

E ca la mașinile electrice.
Cost de producție 20k
Subvenție de la stat 15k.
Își permit să le vândă cu 10k.
Producătorul european dacă are doar costul de producție 20k dă faliment dacă vinde cu 10k.
Și ăsta este scopul chinezilor.
Și în alte industrii l-au îndeplinit.

GIV

la ce deschideri de a si dx sa ne mai asteptam anul asta? inclusiv 30 decembrie :lol:

dr4qul4

Varianta optimista (nu ploua, nu ninge si nu iau pauza dupa alegeri):
A7: Ploiesti-Buzau DN1D-Pietrosu,  Buzau Nord - Focsani.
DX12: T1 si T4 pana la Albota
A0: L3N pana in DN2.

Varianta pesimista:
Buzau Nord - Ramnic si cocoasa Focsani.
DX12 T1

Atat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

Nici macar o deschidere partiala, simbolica, de cativa km pe A0 Sud 3, care sa-i salveze fata lui Scriosteanu?

mike_us

@dr4qul4 Ar ajuta dacă ai pune și câți kilometri ar însemna asta.

Earthchild

Hai să vedem.
Varianta pesimista:
Buzau Nord - Ramnic si cocoasa Focsani.
DX12 T1


42 km A și 18 km DX

Varianta optimista:
A7: Ploiesti-Buzau DN1D-Pietrosu,  Buzau Nord - Focsani.
DX12: T1 si T4 pana la Albota
A0: L3N pana in DN2.


cca 115 km A și 33 km DX

mirceaeliade

#10252
Pe harta CESTRIN au fost pre-desenate cateva segmente inca ne-deschise.  Probabil ca astea sunt planificate pe termen mai scurt pt deschidere: A7 pana la Bacau, PiSi5, DEx12, DEx6, dar si Marginea si A0 complet.  Dintre santierele avansate lipsesc, si probabil au termen ne-oficial CNAIR nu mai devreme de 2026: nimic pe A3, A7 dupa Bacau, si PiSi4.

MihaiD

Pentru mine Buzău - Focșani integral e varianta realistă. Nu văd de ce ar muta oameni și mașini la nord de Focșani, dacă ar avea emoții.

danutzu_1069

CESTRIN nu deseneza nimic pe harta suport, doar coloreaza...
Harta suport poate sa fie de la OSM, TOMTOM sau HERE WeGO. Cam astia sunt "producatorii" de harti offline.

Mai sunt si altii, dar nu pun la dispozitie drept harta suport.

Feri

Centralizatorul cu datele din septembrie:



Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

Ai gresit la A0 lot 3 . E 19,5 nu 0,195 .  :)

P3trut

Oricat de multe discutii au fost si vor mai fi, trebuie sa recunoastem ca urmatoarele 6-9 luni vor fi fantastice pentru sudul Romaniei. Aproape ca se vor dubla nr. de km de autostrada si drum expres.





Powered by API/PUM imgur uploader

Siciltir

^^adica pe A0 Aktor trebuia sa termine acum 2 ani???

Ionut

@P3trut
Toată lumea normală la cap recunoaște asta. Am și zis-o, în numele API, începem să arate ușor-ușor a rețea. Avem aprox. 30% din rețea în exploatare. Facem în următorii ani destui kilometri.

În următorii 2-3 ani vom avea două mari bucăți de rețea, pe sud/sud-est și Moldova și pe Ardeal. Marea unire a bucăților va fi prin Sibiu-Pitești... după 2030.

Mai e mult de tras, mult. Dar da, începe să arate a rețea. Nimeni nu contestă asta.