Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HaiHai

#10230
A aparut executia bugetara la 30.09. (AICI)
Mai jos cateva cifre pentru A si DEx
Buget: 8814mln ( suplimentat cu 603mln fata de 31.08)
Cheltieli: 8104mln (+1416mln fata de 31.08)
Ramas: 710mln.
Deci, cel putin 2 saptamani nu avem griji, sunt bani  >:(

mike_us

@alecu26, întreb și eu ca Moromete: pe ce te bazezi?
Din datele lui @HaiHai reiese că UMB a facturat anul ăsta cât toți ceilalți la un loc. Pe de altă parte, până undeva în primăvară se pregătesc să dea în trafic 100+ kilometri (82 km A7 și 20 km Dx12).
Se pare că cifrele nu îți dau dreptate. Cum ar trebui să fie creșterea aia organică?

Feri

Pentru că am observat că economedia au schimbat formatul tabelului centralizator luna trecută într-o formulă restransă, am adăugat noile date intr-un tabel propriu păstrând în mare stilul vechi.
Am incercat să estimez și progresul la 6 & 12 luni acolo unde avem date suficiente.



Powered by API/PUM imgur uploader

HaiHai

Quote from: HaiHai on October 04, 2024, 08:02:52 PMAm centralizat facturile emise pe primele 3 trimestre. (sursa ROGOP)
Situatia arata asa (milioane Lei):
UMB: 3568
PORR: 806
Webuild: 792 (doar A1)
Pizzarotti: 655
Trace: 394
Aktor: 355
Nurol: 313
Ozaltin: 197

UMB vs. Restul lumii la facturat
3568 - 3512

In urma anlizei VAR se pare ca UMB a pierdut meciul.
Lipseau:  :-[
Alsim: 575
Makyol: 106
CCEC: 34
Mapa: 5
Tot mai lipsesc cateva milioane pentru a ajunge la 8104, cat raporteaza CNAIR.
Orcum datele se mai apropie:
7800 ROGOP (facturi) vs. 8104 CNAIR
Dimex 142 nu apare in ROGOP. Probabil e si supervizarea in calculul CNAIR...

mirceaeliade

Oarecum surprinzator cat de putin a putut factura Mapa pe A1 fata de sa zicem Makyol pe A13. Amandoua au avut practic de facut PT si pregatiri pt organizari de santier.  Putine sperante pe L2 pe Valea Oltului.

oneLess

În ROGOP sunt toate facturile primite de CNAIR sau numai cele plătite deja ?

danutzu_1069


Feri

^^^ Apropos de organizări de șantier și WeBuild a facturat Nr.90181/12.09 cu 48mil pentru PiSi3

razvan96

^^^^^ e important de spus că execuția bugetară include facturi emise în ultimele luni din 2023 și plătite anul ăsta.

sillentium

QuoteProceduri cu semne de întrebare la Transporturi

În scrisoarea din iunie, Comisia Europeană cerea clarificări legate de numirile în Consiliile de Administrație de la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR), CFR, Metrorex și CFR Călători.
Potrivit scrisorii, România nu a furnizat Comisiei o justificare corespunzătoare a îndeplinirii satisfăcătoare a jalonului privind numirile de la cele cinci companii.

Probleme sesizate:
    Comitetele de selecție au fost compuse din angajați ai ministerului, în timp ce mai mulți membri ai conducerii sale la nivel înalt au fost candidați în cadrul procedurii de recrutare, punând la îndoială independența comitetelor de selecție.
    În consiliile de administrație au fost numite personalități politice, ceea ce nu este în conformitate cu normele OCDE privind guvernanța corporativă.
    Unul dintre candidații la consiliul de administrație al Metrorex era, la momentul numirii sale, președinte al consiliului de administrație și șef al comitetului de nominalizare și remunerare, ceea ce pare să constituie un conflict de interese.
    Potrivit statutului de la CNAIR și CFR Călători, consiliul de administrație trebuie să aibă șapte membri, în timp ce consiliile erau compuse din doar șase membri.
    Nu au fost semnate acte adiționale care stabilesc indicatorii-cheie de performanță pentru CNIR.

România poate pierde peste 1 miliard de euro pentru toate jaloanele neîndeplinite

sursa

andreita

clasic romanesc. nimica nou sub soare

mirceaeliade

Doar ca Grinda ne anuntase la un moment dat ca s-a rezolvat problema asta.   :troll:

Claudiu T.

Intrebare stupida. De ce nu mai primesc companii din China contracte la noi in RO pe infrastructura?

 La ei lucreaza cica rapid si mult. Cat de bine nu stiu.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

danutzu_1069

Cand o sa faca statul pe banii lui, o sa poata sa "aleaga" firme de oriunde.

Pe bani europeni, NU. Se vrea ca banii sa ramana in europa si sa zboare in China. (desigur, vorbim de profit)

alecu26

@Claudiu, aproape ca nu are nici o legătură. În fond, dacă respecți legislația (salar minim, proceduri se tot felul, SSM, ore si program de munca, calitate minima, etc) diferențele între firme ar trebuii sa fie minore.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).