Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 16 Guests are viewing this topic.


dumbravaandrei

Te compatimesc pentru participarile la aceasta emisiune. Nu e usor sa tot cobori atat de jos nivelul discutiei ca vrea o redactie cancan. 
Faci o treaba fantastica ca reusesti sa-ti mentii ideile, avand in vedere cate mutari bruste sunt la fiecare 30s, mutari pe toti coclaurii carpato-danubiano-pontici. Mai ales ca dl. Etves, cand te vede in mijlocul argumentarii, fix atunci incearca sa te scoata de pe macaz...




oneway

^Total de acord... Din pacate toate aceste intreruperi au ca si consecinta fragmentarea mesajului, care de multe ori poate isi pierde claritatea pentru cineva care nu este atat de familiarizat cu subiectul. Poate asta este si scopul.. Dar ma bucura ca mai este cineva intreg la cap si pune punctul pe i. "In cazul in care o sa avem Bz-Fc anul asta, va fi cu prea multe santiere sacrificate." :(
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Ionut

Știu ce face Ștefan. E stilul lui, emisiunea lui. Trebuie ca mesajul API să iasă din bula noastră. Asta e lupta, să ajungă un mesaj obiectiv la cât mai mulți oameni. Asta presupune timp și efort și nervi tocați dar na, o să mai duc cât mai pot.

Cheia pe chestia asta este să zic mai întâi concluzia și apoi argumentele. Și să fiu cât mai concis. Mă străduiesc dar ușor nu e.

horatiu.cosma

Dacă ai da înainte cu conspirații, breaking news uri si can can uri te ar lăsa să vorbești liber toată emisiunea  :lol: . Din păcate mesajul corect de obicei e mai complex, greoi și plictisitor pentru publicul larg care vrea soluția magică bătând din palme. Răbdare și nervi de oțel.

Feri

#10070
Știu că implică muncă extra dar poate ar ajuta la emisiunile ăstea dacă s-ar prezenta pe fundal și ca bază a discuțiilor, o variantă simplificată a centralizării API cu loturile ordonate descrescător după termenele estimate de dare în circulație.

În definitiv cred că pentru publicul larg este ce interesează în primul rând iar CNAIR/MT nu comunică asta clar.

Ceva în genul centralizării polonezilor pe SCC, poate doar pentru anul în curs și următor:



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Se deschid nu se deschid multe anul asta (sunt grămadă la limita) ce e clar ca.in primăvara/vara ministrul în funcție va toci niște foarfeci la câte panglici va tăia.
Niciodată nu au fost atât de multe loturi și secțiuni la limita a prinde sau a nu prinde sfârșitul anului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Earthchild

Ar mai trebui încă vreo șase ani de "tocit foarfeci" pentru a avea în sfârșit gata infrastructura primară de transport.

alecu26

Se doboară sau nu se doboară recordul lui Ponta?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cosminnus

Avem update-uri pe harta CESTRIN:

A0 Sud L1 - 97.85% -> 99.48% (+1.63%)
A0 Sud L3 - 66.1% -> 68% (+1.9%)
A0 Nord L3 - 6% -> 10% (+4%)
A0 Nord L4 - 14% -> 15.28% (+1.28%)

A1 Pitesti - Sibiu L4 - 36.69% -> 42.29% (+5.6%)
A1 Pitesti - Sibiu L5 - 68.80% - 73.08% (+4.28%)

A3 Nadaselu - Zimbor - 73% -> 73.88% (+0.88%)
A3 Zimbor - Poarta Salajului - 42.35% -> 45.85% (+3.5%)

A7 Ploiesti - Buzau L1 - 69% -> 72% (+3%)
A7 Ploiesti - Buzau L2 - 68% -> 77.5% (+9.5%)
A7 Ploiesti - Buzau L3 - 5% -> 7.5% (+2.5%)
A7 Buzau - Focsani T1 - 35% -> 45% (+10%)
A7 Buzau - Focsani T2 - 37% -> 44% (+7%)
A7 Buzau - Focsani T3 - 34% -> 40% (+6%)
A7 Buzau - Focsani T4 - 45% -> 50% (+5%)
A7 Focsani - Bacau T1 - 21% -> 22% (+1%)
A7 Focsani - Bacau T2 - 19% -> 20% (+1%)
A7 Focsani - Bacau T3 - 10% -> 11% (+1%)
A7 Bacau - Pascani L1 - 13.05% -> 13.05% (+0%)
A7 Bacau - Pascani L2 - 7.8% -> 9.6% (+1.8%)
A7 Bacau - Pascani L3 - 8.7% -> 12.1% (+3.4%)

DEx12 T1 - 39.72% -> 52.31% (+12.59%)
DEx12 T4 - 52% -> 59% (+7%)

DEx6 Braila - Galati - 82% -> 83% (+1%)

alecu26

Ce amuzant e procentul ala la Brăila Galați comparat cu orice alt proiect aflat în zona aceea de procente.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Radu_A

mie mi se pare putin ciudat ca overall Focsani Buzau e sub 50%

dumbravaandrei

Nu uitati ca cestrin-ul nu publica chiar ultimele date... ci mai mult N-1/2...

MihaiD

Care ar fi contribuția națională estimată pentru investiții la MT pe 2024? 10-15 miliarde lei? Dacă sau după ce se termină fondurile europene, cred că m-aș mulțumi să începem de la contribuția asta națională să creștem, în echivalent euro de acum. Cred că momentul ne va prinde cu 2000 km autostrăzi și drum expres și da, România are nevoie și de alte investiții, nu doar autostrăzi, nu văd cum presiunea în 2028 să fie mai mare decât acum. Vom discuta, de la un punct, mai puțin de nr de km, cât de fondurile alocate și cheltuite, iar acolo diferența se va face mai degrabă în teren. M-aș bucura ca anul ăsta toți constructorii să meargă cu facturi cât mai mari, asta înseamnă și progrese mari în teren, nu am emoții că nu vor fi plătite.

Ionut

În seara asta la 20.00, live pe Speranța  TV. Sunt împreună cu Scrioșteanu, teoretic.