Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Skynick

S-a facut vreun vot pe aici vreodata, care cred forumistii ca sunt cei mai seriosi constructori de autostrazi care opereaza astazi in RO? Il gasiti util?

pasadia

Nu s-a facut, nu il gasesc util. Cu ce si pe cine ar ajuta?

naivu

^^in plus este ceva care se schimbă, e.g. Tirrena Scavi era în 2018 printre constructorii cei mai serioși, după ...

Skynick

^^ Pai tot vedem liste de inscrisi la licitatii si constructori despre care nu stim mare lucru. E un mod de a te orienta putin intr-o licitatie sau pe un anumit santier. Plus ca este un sistem paralel de evaluat constructorii, cum ar trebui sa faca CNAIR si sa-i descalifice pentru licitatiile urmatoare. Putem sa factoram acolo intarzieri totale, refaceri in garantie, livrare in avans, grad de complexitate etc

Feri

Actualizarea centralizării Economica.net pentru sfârșitul lunii mai:




Claudiu T.

#10040
Bai nene cum poate face progres pe minus la Saucesti - Trifesti? Imi da circuitele peste cap.

Si Ozaltin unde au mai lucrat si care a fost prestatia? Prea bate la ochi cu 15% de la o luna la alta. Si doua luni la rand. Ce imi scapa?

L.E. Cred ca m-am prins de smecherie. La sfarsit de 2022 au reziliat cu Tirrena si Ozaltin au castigat ce a ramas intrand in teren in OCT 2023. Si ce apare in tabel e gen progresul lor pe ce a mai ramas. Nu? Pai asa normal ca vad asemenea procente.

Din ce info gasesc vad ca Tirrena au tarait lucrarile pana la un 57% cand intr-un final le-a reziliat contractul. Ozaltin a ajuns la progres de 39.72% din ce a ramas de 43% ale Tirrenei.

Pai sa scrie in tabelul ala un * ca fraierii ca mine poate chiar cred ca cineva poate avea asa viteza si chef de munca in tara asta. Poate doar sa le faca la misto d-ala periculos ptr siguranta oamenilor.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

misiekwas

^Fix asa, sunt pe contractul de Ozaltin. Dacă nu ma înșel, același situația privind raportare a fost la Strabag-Geiger pe A3, ceea ce este și normal - raportarea este la îndeplinirea contractului încheiat. Ozaltin lucrează bine, are șantierul relativ mic (in sensul ca este DX, fără nu știu câte structuri, relativ scurt).
Privind avansul în minus: nu-i asa ca dacă a apărut nevoia de niște lucrări suplimentare, ar fi scăzut procentul? Asa mi s-ar părea logic.

mirceaeliade

Acel accidental -0.14% s-ar putea sa fie cel mai onest progres dintre toate cifrele CNAIR. Buruienile care au crescut probabil trebuie decopertate din nou  :troll: