[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

4est

Ia uite ce frumos e colorata cu rosu harta in zona:

In special coada pe ocolitoare, este pana la DN13, din nou  :(


dumbravaandrei

a... stai calm... era pana dupa podul peste DN13 :D Dar daca viarom nu vrea, nu vrea  :bash:

pentium10

Comunicat de presa 18.11.2016
S-a deschis Tronsonul 1 al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că începând de astăzi, 18.11.210016, se poate circula pe Tronsonul I al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov.

În urma inspecției s-a consemnat în Procesul Verbal de Recepție la Terminarea Lucrărilor deschiderea traficului începând cu ora 17:00.

Înainte de recepționarea lucrărilor a fost întocmit Raportul de Audit de Siguranță Rutieră pentru stadiul III de audit, avizat de ARR.

De asemenea, precizăm că au fost efectuate testele de planeitate, rugozitate și capacitate portantă, precum și acțiunile de probă la pasajul de la km 4+579 și că acestea sunt conforme.

La recepția lucrărilor a fost prezent Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, împreună cu reprezentanţi ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Reamintim că avantajele realizării Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov sunt:

îmbunătățirea condițiilor de trafic pentru călători și marfă;
sporirea gradului de siguranță a traficului;
reducerea timpului de călătorie pentru traficul de tranzit;
reducerea numărului de accidente rutiere.
Tronsonul I, DN1-DN11, al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov cuprinde:

7,292 km;
3 poduri și 2 pasaje;
10 podețe, precum și realizarea a 2 intersecții și un nod rutier.
Atenționăm participanții la trafic că, în prezent, se circulă în condiții de ceață și îi sfătuim pe aceștia să-și adapteze viteza și conduita la trafic la condițiile meteorologice specifice perioadei reci. Viteza maximă admisă pe Tronsonul I al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov este 90 km/oră. În acest caz și la recomandarea IGPR, pentru prevenirea unor evenimente neplăcute ce pun în pericol siguranța circulației pe drumurile naționale, se impun următoarele:

reducerea vitezei până la evitarea oricărui risc,
mărirea distanţei în mers şi
folosirea corespunzătoare a luminilor (atât de ceață, cât și de întâlnire).

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-18112016
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dumbravaandrei

Noh... noi aici am avut ceata extrem de densa. La un moment dat o sa observati ca nu ne prea dadeam seama in ce zona eram (eram pe podul peste Darbav iar noi credeam ca am ajuns deja pe lotul II).
Cateva concluzii:
1) Intersectia de care se tot plange pasadia trebuie pazita bine, suficiente motive de accidente atat la intrarea pe lot cat si la iesirea de pe acesta (indiferent de directie)
2) Cozile de la DN13->DN11 se vor clona pe lotul I in giratoriul cu DJ 103A. Zic ca o sa fie chiar ceva mai mari, aparand pe ambele sensuri. TREBUIE NEAPARAT FACUT POD PESTE GIRATORIU.
3) Pasajul peste DN11 va avea nevoie de lucrari de rectificare la covorul asfaltic. Altfel structura va incasa prea multe vibratii ce ii va afecta durata de viata

Vestea excelenta e ca nu vor mai trebui sa intre camioanele prin oras pe la Triaj! Sper sa nu sa se trezeasca primaria sa puna ceva giratie in loc acolo. A functionat configuratia ani de zile, mai functioneaza inca 30.
Acum si filmarile. Scuzati calitatea dar am folosit si noi ce aveam la indemana - telefonul. Am lasat si audio cu acordul lui pasadia.

Filmare pe directia DN 11 -> DN 1 ( e posibil sa fie inca in editare de youtube ca mi l-a intors la 90o desi pe tel/calc se vede orientat ok. Deci daca il vedeti orientat aiurea, in niscai minute / ore va fi corectat de youtube)


Filmare pe directia DN 1-> DN 11 (inclusiv giratoriu Sanpetru).


Si reportaj cu declaratii de la inaugurare. Precum am mai spus, pentru lotul II NOUL TERMEN este de APRILIE/MAI 2017.

Cu siguranta nu o sa ne culcam pe o ureche prin zona. Problemele ramase si care musai trebuie rezolvate sunt:
1) Lot II Viarom. :bash:
2) Amenajare giratorii pe strada Lanii la capetele pasajului si unirea cailor de rulare separate acum de giratie
3) Denivalre intersectie cu strada Plugarilor (pasaj / pod poate chiar ambele combinate, ramane de vazut)
4) Pod peste giratoria cu DJ 103A
5) Rectificarea intersectiei Lot I cu DN1 si transformarea ei in NOD Rutier. Toata lumea e incantata ca s-a dat drumul la lot, sincer sa fiu sper sa nu avem primele accidente pana de craciun.
6) Reconfigurare nod/giratie ce face legatura atat cu DN7 cat si cu DN73.
Luand in considerare atat intarzierile (21 luni) si calitatea lucrarii per general, sa zica constructorii mersi ca nu primesc injuraturi. Felicitari nu prea au pentru ce.


voicul

M-am prins bine ca daca vii din B nu ai cum sa o iei inainte pe Timisul Sec? (decat daca introci la primul giratoriu si te intorci, adica in vreo 2 km)?

dumbravaandrei

Da. Asa e. Vezi ca a pus pasadia planul cu asa zisa intersectie (mai mult e o ramificatie, o deviere a DN1).
Daca vrei sa mergi pe Timisul Sec, la intersectia cu DJ103A faci stanga.

voicul

Poate sunt doar eu: mega extra super complicata toata centura asta. Iti trebuie harta sa o parcurgi! :)
Si la DN11 si in capat spre Cristian sau mai peste tot.

Cel mai important: bine ca exista!


dumbravaandrei

complicata nu e deloc. Numai ca romanii nu sunt obisnuiti cu noduri. Ei vor intersectii. Dar asta este o cu totul alta discutie. Este ok centura. Nici de cea a Sibiului nu aud plangeri, cu atat mai putin de cea a Oradei / Clujului. Sunt chiar foarte simple ale noastre in comparatie cu altele unde nu numai ca-ti trebuie harta dar iti trebuie si altimetru.

cristi5

#518
Am modificat asa pe OSM. Sper ca e corecta configuratia, dimensiunile sigur nu sunt corecte, vor fi corectate cand apare pe imaginile din satelit Bing.

OSM are si numar de benzi, la giratoriul nord am pus 2 benzi, si bretelele pe care le-am vazut in poze ca au 2 benzi...

Nodul din nord (DN11)


Detaliu giratoriu nord. Daca am inteles bine, bretelele lungi de pe pod inteapa giratoriul cu 2 benzi in ambele sensuri (ar fi fost mai elegant ca cele 2 sensuri sa se desparta in bretele separate inainte sa se racordeze la giratoriu)



Nodul din sud, dupa sursa. Dinspre Bucuresti se poate merge numai spre dreapta, pe centura (deci nu se poate merge pe centura veche decat prin giratoriul pe DJ103A un pic mai la nord). Dinspre centura veche se poate merge numai inainte, spre Bucuresti.


TibiV

Ultima plansa cred ca are o problema...
Cand vii dinspre sud, de la Predeal, pe schema ta nu mai pot sa mergi inante, pe "vechea centura"...
Ceva este gresit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#520
Pai nu poti. Chiar nu poti :) Vezi mesajele de mai sus, sau in plansa postata de pasadia.

TibiV

M-am mai uitat de cateva ori...

De necrezut !
One way ticket !... :D

Mda... mare mizerie...

Pe de alta parte...
Probabil ca doar atat i-a dus capul ca sa se asigure ca intersectia respectiva nu va deveni un mega-ambuteiaj... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Din vechea centura, pe sensul nord, vor ramane 2 benzi complet nefolosite. Dar complet, căci oricine va avea treaba in estul orasului va intra pe DJ 103A.

voicul

Eee nefolosit: 2 km in linie dreapta, fara trafic - liniute ...  :D

Nu vreau sa intreb de ce nu au tras centura in ca vreo 800 m pana in sensul giratoriu.
Nu vreau sa intreb de ce nu au lasat centura pana in DJ 103A.

In perspectiva, in 30 de ani, probabil acolo vor fi case (ca e in Bv zona) si problema e rezolvata. Atunci ajuta cum s-a facut centura / ca s-a mai facut asa.

Dominik

Lotul 2 in cate luni e gata ?
You're in Steelers Country