[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

Quote
Quote from: pasadia on April 14, 2017, 02:39:25 PM
Pasajul de la Sanpetru e marcat, practic e terminat complet din cate imi dau seama.

        Că pasajul DJ 103 (Sânpetru) este marcat, tot ce se poate să fi terminat băieții marcarea lui (privind pozele din 09.04.2017/duminică, când erau numai punctările pentru viitorul trasaj al marcajului) deoarece au avut ceva timp de la penultima mea trecere prin zonă..... DAR în 13,04.2017/miercuri, când am trecut pe variantă (și am sesizat diferențele de nume ale pârâului Durbav/Dărbav, sus pe pasaj la rosturile de diletație dinspre Sânpetru era o cifă cu beton și oamenii lucrau la aceste rosturi, turnând betoane..... Lucrul la rosturi, nu împietează/afectează marcajul...
        Cu cât mai repede, cu atât mai bine pentru...."sânpetreni" și nu numai !!

pasadia

Stai ca nu ai citit ultimele stiri:

Quote,,Finalizarea lucrărilor este prevăzută, dacă nu vor interveni întreruperi din cauza fenomenelor meteo nefavorabile (ploi) în data de 24.04.2017. După această dată, urmează procedura de pregătire a Recepţiei la Terminarea Lucrărilor şi recepţia în sine, care este estimată să aibă loc între 15-18.05.2017.Pasajul şi Nodul rutier  de la km 2+764 vor fi deschise traficului rutier şi pietonal până cel mai târziu la data de 18.05.2017", au precizat oficialii CNAIR.

SURSA

Care e logica cu acele aproape 4 saptamani de care au nevoie pentru receptie zau daca inteleg? Orice audit de siguranta rutiera ar mai face, e vorba de un amarat de pasaj, ce naiba?

Vice33

Nici eu nu inteleg aceasta marja mare de 3 saptamani dar intr-un final cel tarziu pe 15 Mai, intr-o luna de acum, vom circula pe mult asteptatul ("laudatul") pasaj...eu speram sa ii dea drumul pana la 1 Mai, dar poate ca vor fi surprize, cine stie...si eu personal am nevoie de deschiderea acelui pasaj rutier.

dumbravaandrei

Pe langa ASR mai au niste teste de facut la intreaga structura si mingea nu mai e la constructor ci la CNAIR si inginer.

pasadia

Am promis ca ma duc la pasajul DJ103 peste centura Brasov ca sa masor latimea trotuarului, asa ca intr-o dimineata de Pasti am fost pe acolo. Situatia e mai grava pe trotuarul vestic (spre DN13, caci stalpii de iluminat sunt doar pe acea parte), dar diferenta e minora pana la urma:







Daca nu se vede suficient de clar, in zonele fara stalpi latimea este de 87 cm la nivelul asfaltului. In dreptul stalpilor latimea scade spre 82 de cm (acolo unde nu se suprapune cu stalpii necesari sustinerii glisierelor, caci daca se suprapun stalpi si in stanga si in dreapta latimea scade spre 70-75 de cm).



Glisierele au aproape 1,5 m inaltime, iar gardurile anti-sinucidere (sau panourile fono-absorbante de pe partea cealalta) creaza o senzatie de ingustime si mai mare, numai buna pentru claustrofobi:











Una peste alta, bataia de joc la adresa pietonilor mi se pare evidenta. Nu e o problema de bani (la naiba, de gardurl anti-sinucidere sau de glisiere asa inalte in mod sigur nu era nevoie neaparat. Poate nici macar de acele panouri fono-absorbante atat de urate). Si apoi cat de mai scump ar fi putut sa fie un pasaj mai lat cu 2 metri?

Iar pietoni exista in zona, chiar si din Bucuresti se poate vedea pe orice imagine Google Earth ca se construieste si la stanga si la dreapta centurii. In plus, cred eu, a existat un acord pentru PT sub aceasta forma inclusiv din partea CJ (proprietarul viitor al pasajului) si banuiesc ca cel putin acestia ar trebui trasi la raspundere pentru faptul ca nu au cerut trotuare adecvate in aceasta zona.

4est

Ieri s-a reasfaltat breteluta dinspre sanpetru spre centura. Doar local, cateva sectoare de 3-4 m. Acum se simte diferența de nivel acolo. 

Dar de ce s-a stricat asa repede asfaltul?

pasadia

Si sa mai punem si alte imagini:





Inca nu sunt gata capetele trotuarelor.





Mai e de lucru la rosturile de dilatare (pozele sunt din 16 aprilie, poate pana azi au terminat):









Alte detalii de executie:













Remarcati in ultima poza cat de liniare sunt marginile pasajului si cele picioarele de sustinerele ale acelui gard.

lupu.irimie

O intrebare de om, hai sa ii spunem "nebun";
Daca tot au facut faimosul pasaj (un amarat de pod si nimic mai mult) de ce nu a fost construit macar cu 1metru pe fiecare sens de mers, si trotuarul pietonal identic!? Chiar asa bataie de joc fata de banul public!? Cat ar fi insemnat additional, ca si bani, aceasta suplimentare de material?
Banuiesc ca procentul era destul de redus! Tara "Lucrului facut in deradere si bataie de joc!"
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

4est

au fost foarte stramtorati in laterale, de asta au facut si peretii rampelor verticali

pasadia

Eh, sa fim seriosi...

Breteaua Brasov - Rompetrol nu era absolut necesara. Accesul spre pensiune sau spre benzinarie se putea face din breteaua Brasov - centura, bretea care invecineaza acele proprietati la est.

Breteua centura - Brasov se putea constui mai la vest, e inca camp liber de sarcini pe acolo

Breteaua centura - Sanpetru fusese propusa mult mai la est initial, ulterior a fost mutata langa pasaj.
Breteaua Sanpetru - centura fusese propusa mult mai la est initial si da, e singura care probabil ar fi incurcat constructia unui pasaj mai lat, DAR... ea se putea face pe la est de actualul pasaj, permitand dublu sens pe care de altfel l-am si avut temporar in toamna.

Deci da, se putea face pasajul mai lat fara a fi fost nevoie de mute expropieri.

voicul

Quote from: pasadia on April 19, 2017, 02:19:22 PM





Eu vad asa: daca puneau panouri fonoabsorbante transparente pe toata lungimea (deci se elimina balustrada podului) se mai castigau 20 de cm. Nu e mult, dar era mai lejer.

TibiV

Quote from: pasadia on April 19, 2017, 02:19:22 PM


Un sinucigas "perseverent" se va ajuta de stalp la catarat, si apoi... Hop !
Caci partea superioara a gardului lipseste in dreptul fiecarui stalp...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Sau, daca latimea maxima nu putea fi modificata, de ce nu s-a putut face trotuarul pe o singura parte? Ar fi avut 1,60-1,70m (0,82+0,87). Si s-ar fi economisit si sirul de gard antisinucidere de pe partea fara trotuar.

Sau gresesc eu si nu se poate face cu trotuar pe o singura parte?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

JohannDB



Alte detalii de executie:



[/quote]

...........Hmmmmm, piulițe nestrânse la "cuplu"; nici măcar "apropiate" ,..... șuruburi lipsă.....
           Oare va verifica cineva la final "starea" șuruburilor ? Să nu uităm că cu câte patru șuruburi sunt prinse și balustradele "joase" exetrioare la fiecare "picior" al lor......

JohannDB

"pasadia", mă trece un zâmbet la privirea imaginilor tale și mă duc cu gândul la momentul când am fost și eu în zonă......
       De ce ?? Acum  mi-a filat un beculeț; nici mie nu mi-a trecut prin minte să măsor......lățimea carosabilului pe pod.
       Aș fi curios să văd dacă între dunga mediană și dungile laterale avem 3,50m (3,50+3,50=7,00m) și de la dungile laterale la bordurile trotuarelor, mai avem câte 0,20m (0,20m+0,20m=0,40m) care adunat 7,00m+0,40m=7,40m între borduri.....Sau avem mai puțin....
       Adică, fiind un DJ să avem o bandă de 3,10m/3,20m lățime maxim și astfel carosabilul să aibă numai 7,00m lățime între borduri ; ca amănunt, treaba asta am găsit-o și pe câteva DN-uri prin țară (ca Gilău-Gârbău/la Cluj) sau "centura de camioane" (Scheia-Selgros-Gara Burdujeni-ieșire Siret) la Suceava....
      Utilitatea de necontestat, din păcate este umbrită.... pentru pietoni, probleme ; pentru bicicliști, probleme (nici măcar pe jos pe lângă bicicletă nu poți traversa pe trotuare, decât cu mare "chin").... Păcat !!