News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Am peste 30 de notificari trimise.... pana nu se trezesc indienii nu cred ca o sa apara.
Pe bing/tom-tom/here/navtech apare
Inca mai vad camioane care intorc la triaj pentru ca vor sa intre pe ruta veche ,pentru ca asa ii ghideaza gmaps

AlexxC

Pe Waze apare si ruteaza pe centura,asta e important!
Nu cred ca mai foloseste cineva GM pentru navigatie.

dumbravaandrei

Quote from: Vice33 on March 06, 2017, 09:10:08 AM
Cum decurg lucrarile la podul peste ocolitoarea Brasovului la Sanpetru? Luna Mai pentru finalizarea podului este plauzibila?

Iti raspund aici.
Pentru pasaj efectiv tinta este sa ii dea drumul pana la Paste. La cum se anunta vremea este total fezabil, din cate am inteles constructorul vrea  sa termine lucrarile efectiv in prima saptamana din aprilie pentru a putea permite testele de incarcare si alte proceduri pentru darea acestuia in folosinta pana de Paste. Astea sunt informatii de pe santier direct. Din cate am inteles, faptul ca il vor termina nu inseamna neaparat ca se va si circula pe el (din motive de birocratie)

Insa... proiectul nu se stie daca va fi gata in 2017. Inca mai este de mutat o LEA (trebuie facute racordurile noi) iar TransElectrica nu a comunicat o perioada de interventie dupa cea ratata din septembrie.
Deasemeni, nu stiu cum va fi cu exproprierile, nimeni nu stie nimic cand vor avea loc efectiv.

Cat despre cele doua parcari am inteles ca o sa mai dureze pana prin iulie cand vor permite accesul vehiculelor in ele (nu am inteles exact de ce - cica ar fi ceva probleme de asigurarea pazei si intretinerii, contracte care nici macar nu au fost incepute. Dupa ce vor fi receptionate paza si mentenanta nu mai intra in contractul de constructie va trebui sa faca DRDP-ul unul nou)

JohannDB

SITUAȚIA LA PODUL DJ 103 peste VO1K Brașov.....
        Ieri fiind o splendidă (și caldă) zi de martie, m-am suit în șa, bucurându-mă de-o plimbare mai lungă pe două roți.
        Am ajuns astfel și-n zona centurii Brașov, unde curiozitatea, m-a șăcut să dau o pauză "căluților putere" la acest pasaj suprateran peste Ocolitoarea Brașovului, la "intersecția" cu DJ 103 (Calea 13 Decembrie) sau Drumul Sânpetrului, cum îi mai zic localnicii......
       
        Înainte de-a ajunge la pasaj, am dat de-un giratoriu, al cărui plan orizontal, pe toate direcțiile, pare a fi o "mare cu valuri".... Și aici ce să vezi ??? Cineva, la vreme de zăpadă sau ghețuș, a ratat direcția "înainte" spre Podul de la Triaj; din cauza asta glisierele de protecție arată așa, de vreo două luni..... Vezi cele două poze de mai jos!





       Făcând abstracție că unii-și mai pierd capacele de la jenți prin giratoriu, am plecat mai departe, pentru a face un popas la pasaj.....


        Cu spatele spre Sânpetru și fața spre oraș.... Stadiul lucrărilor de ieri 05.03.2017 (ca și data pozei)......


        Iată o recomandare pentru cei care merg/vin spre/dinspre oraș, către Sânpetru, ca o aprobare tacită de utilizare a suprafeței pasajului, în stadiul în care este, de către pietoni și de către eventualii bicicliști (numai eu am văzut cam 12 persoane cu bicicletele...).


        Aici banda laterală dreapta ce scoate drumul din Sânpetru în ocolitoare, spre DN13 (înainte și apoi dreapta).......


        Am pornit "per-pedes" la traversarea podului, spre oraș.....


        Am ajuns cam la jumătatea rampei; pe dreapta stâlpii "peretelui" antifonic, se "gată" aici.....


       Aproape de podul propriu-zis, cu ceva peisaj spre dreapta......


       În poza de sus, am trecut de pod, spre oraș, lăsând în urma mea, la vreo 6 metrii echipa de lucru, care (deși duminică fiind) la ora prezenței mele, încă lucra la terminarea unor mici cofraje ale "bordurii" din beton pe a cărei parte superioară se vor fixa balustradele de protecție la rampa podului.....


       Aici capătul dinspre oraș ("Tractorul"/ "Coresi"/"Rulmentul") a pasajului, cu nelipsitul giratoriu...


       Cu fața spre Sânpetru, la capătul dinspre oraș.....


      O privire către oraș, obturată, bine, de masa de pământ (oare de ce o fi trebuind un așa deal ?) a giratoriului.....


     Tot cu fața spre Sânpetru; mă hotărăsc să traversez spre partea de unde am venit și iau o imagine cu aparatul mascat, pentru a nu deranja muncitorii (cred că nu ar fi protestat); ei chiar munceau... Când le-am zis că "totuși e duminică dupăamiaza", au zâmbit și au spus că mai au vreo oră de tras. Le-am urat sănătate....


    Am lăsat în urmă muncitorii și sunt la jumatea podului, cu  fața spre Sânpetru.


    Capătul podului spre oraș...Între pod și rampă, de lângă ghereta paznicului (în stânga imaginii)....


    Instantaneu pe partea stației "Rompetrol"...și recomandarea: nu vă aplecați înafară !!!


    O privire spre Sânpetru, de la mijlocul podului.


     Trafic dinspre DN 11, DN1/1A, Săcele/Predeal....


    Trafic spre și dinspre DN 13....


    O privire spre Rulmentul/Tractorul de pe partea spre Bartolomeu, a podului... Bretea de intrare în oraș și benzinărie.


    Ghereta paznicului și mai jos echipa la lucru..... Partea dinspre oraș.


     De pe pod, breteaua ce scoate drumul de Sânpetru în centură, spre DN 13..... Casa din "drum" este tot la locul ei.




     În cele două peze de deasupra..."Ce avem noi aici?"... Avem un "kamikaze"...!!! L-am urmărit de sus: omul a stat preț de vreun minut jumate, până a prins "o gaură" în trafic, pentru a putea trece, deși accesul nu este total blocat peste pod...Mai ales în weekend!


     Între pod și rampă, partea dinspre Sânpetru.......


     Din nou, breteaua ce scoate drumul din Sânpetru în ocolitoare spre DN 13 (și "casa din drum").....


     O privire spre oraș, partea spre Rompetrol, în coborâre spre Sânpetru, punctul de plecare.


      Un "zoom" peste pod, spre Rulmentul !


     Un pic de zoom spre giratoriul din capătul dinspre intrarea în Sânpetru, cu scuze pentru calitatea slăbuță a imaginii...


     Rampa dinspre Sânpetru luată de la nivelul structurii laterale din beton.


    Cu această ultimă imagine, de deasupra, am căutat să aduc un răspuns, celor ce au întrebat cum mai arată acest pasaj la "ultima oră".....
    Tuturor numai de bine !




Vice33

Multumesc de lamuriri. Felicitari pentru poze si sa speram ca acel LEA de care spunea Andrei, va fi mutat. Cum ramane cu acea casa de pe colt de langa pod, am inteles ca a fost construita ilegal?

pasadia

E subiectul unui proces intre Primaria Sanpetru si proprietar. Si din cate am inteles, pana nu se termina procesul nu se face expropierea (sper ca am inteles eu aiurea, caci altfel mi se pare stupida situatia asta de a bloca expropierea prin actiuni juridice).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Apropo de...."expropieri"..... Nu pot intra în amănunte, dar "per general" și "de principiu", toată tevatura cu acțiunile în instanță, întârzieri și expropieri finale, la noi au un punct negru..."prețul derizoriu/de nimic" dat pe metrul pătrat de expropiere..... Dacă statul ar da "prețul corect", la timp și fără a da un preț corect, ca al pieții, toți ar fi mulțumiți și ar accepta ușor și-n timp util... Nu sunt puține situațiile în care cu prețul primit, "expropiatul" n-a mai putut să acceadă la ceva "măcar echivalent" cu ce a pierdut/avut..., după, de multe ori, o viață de muncă...
    Ca exemplu, mi-amintesc de situația de la intrarea din Brașov, cu podul ridicat pe terenul încă proprietate tabulară a unei persoane. Cu tot circul..... Sunt multe de analizat; fapt este că așa se ajunge la amânări, întârzieri, etc....

4est

Au cam terminat trotuarele la pasajul Sanpetru
Au pietruit benzile de circulatie de pe rampe.

Cu alte cuvinte, sunt cam gata de asfaltare

georgec

Saptamana viitoare, incepand cu ziua de marti, vremea se incalzeste semnificativ si este probabil sa vedem lucrari de asfaltare.
In aprilie este probabil sa faca testele de incarcare pentru pod si apoi putem spera la deschidere(sfarsitul lui aprilie sau inceputul lunii mai).

JohannDB

Acum vreo trei zile, balustradele pe stânga/dreapta erau montate dinspre Sânpetru până la jumătatea rampei spre Rulmentul.
     În câteva locuri niște excavatoare lucrau la taluzările laterale, pe partea dinspre oraș, iar la parcări se lucra în zonele dinspre "câmp" ale acestora, la borduri și zonă verde....

dumbravaandrei

Din cate cunosc, de la o discutie pe tema asfaltarii unor strazi prin cartierul unde stau, momentan nu sunt pornite statiile de asfalt din zona. Asa ca nu stiu neaparat daca vor incepe de saptamana viitoare cu lucrari de asfalt.

4est

astazi era un compresor in zona, si sus pe pasaj o remorca cisterna. Oare o fi avut amorsa? Pe jos n-am observat sa fi dat, poate doar sus pe beton

dumbravaandrei

Hmm... a pus NGC20 niscai plati efectuate intre care remarc:
Quote from: NGC20 on November 01, 2014, 10:12:34 PM

Drumuri Nationale si Variante de Ocolire

VO Brasov

Tronson 2 DN11 - DN13, VIAROM
16.10.2014   11,981,472.79 RON (Avans)
23.12.2014      926,218.86 RON
26.05.2015    1,720,319.80 RON
03.09.2015    6,094,297.77 RON
19.10.2015    5,144,779.49 RON
02.08.2016   16,539,481.28 RON
02.08.2016     -645,185.65 RON
02.08.2016   -2,755,540.07 RON
24.11.2016     -409,244.74 RON
24.11.2016   -1,279,745.26 RON
24.11.2016    6,192,315.79 RON
29.12.2016   -1,691,113.18 RON
29.12.2016   -1,746,583.88 RON
29.12.2016    8,182,805.69 RON
13.03.2017   -1,303,189.01 RON
13.03.2017   -1,046,406.48 RON
13.03.2017      265,144.78 RON
13.03.2017    9,739,029.67 RON


Ce compensare s-a facut si de ce? Valoarea e de ~2.350 mil.  Ce lucrari nu au fost acceptate?
Si ultima plata nu e cam mare pentru restul de executat din financiar (era la peste 90% daca imi aduc eu bine aminte)?

georgec

La inceputul lucrarii se face plata unui avans, apoi pe parcursul lucrarii se scad sume procentuale din avans, aceste 2 facturi cu minus cred ca sunt generate de returnarea unor procente din avans.