[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


RaduL@Bv

Se circula pe patru benzi pe centura Brasov. Cu ceva probleme ( de ocolire) dar, se circula pe patru benzi pe toata lungimea..

4est

Pietonii/biciclistii pe unde merg pe ruta Brasov-Sanpetru? 

S-a gandit cineva la asta?

kask

Astăzi, 16.12.2016, Sorin Buşe, Ministrul Tranporturilor, alături de Cătălin Homor, directorul general al CNAIR S.A. se vor afla într-o vizită de lucru pe Varianta de Ocolire Braşov, Tronson II, DN 11 - DN 13.

Întâlnirea cu presa va avea loc la ora 14:00, pe platforma benzinăriei de la intersecţia cu DJ 103.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/invitatie-16122016

Off...daca stiam dinainte sa putem sa fim acolo sa facem ceva presiune.

teoneo

A aparut si un articol in Capital legat de aceasta inaugurare:

Ministrul transporturilor și șeful CNAIR au inaugurat ultimul tronson al centurii Braşovului

Da. A fost cu alai. De-acela de soi.  8)

voicul

O filmare ceva avem / o sa avem?

dumbravaandrei

La 13:44 am alimentat acolo si nu era nici tipenie de om, doar doi muncitori de la viarom care isi beau cafeaua.

dumbravaandrei

NU E TERMINATA!
Mai sunt multe lucrari de facut ce ne va impinge cu finalizarea ei pana prin mai-iunie in cel mai fericit caz :)

Vice33

#653
^
Da, scria azi in ziar ca s-a dat drumul la tot tronsonul II (http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=index&s_id=165452)

Puteau ieri sa semnalizeze ca sunt doar 2 benzi, respectiv o singura banda pe sens. Legat de ce m-ai intrebat mai sus sunt 2 cazuri distincte:

a) La autostrazi la intrarea in fluxul de circulatie, ai acea banda pregatitoare de cel putin 150 de m care te ajuta sa prinzi viteza si sa te inserezi fara probleme in fluxul autostrazii de pe BANDA 1 (pentru inceput).

b) la sensul giratoriu de pe ocolitoarea Brasovului, ocolitoarea NU ESTE AUTOSTRADA, seamana mai mult cu un drum national expres. Aveai semnul de cedeaza trecerea si da, eu asa fac, conform conduitei preventive si asa trebuie TOTI SOFERII SA PROCEDEZE: LA INDICATORUL CEDEAZA TRECEREA REDUCEM VITEZA SI OPRIM LA NEVOIE, (si nu marim viteza ca in cazul inserarii in fluxul de circulatie al autostrazii!!).

Cei din spatele meu chiar nu ma intereseaza avand in vedere ca eu ma uit in fata si respect indicatoarele. Daca ar fi facut o bretea de intrare in fluxul ocolitoarei ar fi fost mai simplu...nu vreau sa critic pe nimeni sau sa condamn cu privire la cum conducem fiecare, insa e bine sa ne mai reamintim din orele de legislatie si din Conduita Preventiva.

Chiar daca in spatele meu este coada si risc sa mi se "semnalizeze" cu farurile pentru ca respect semnul "CEDEAZA TRECEREA", repet, NU AM TREABA CU CEI DIN SPATE!
Poate nu am vazut eu bine in filmare dar asa mi s-a parut ca prea repede te-ai bagat pe banda 2. Ma voi mai uita o data la filmare...

JohannDB

Quote from: 4est on December 16, 2016, 09:05:45 AM
Pietonii/biciclistii pe unde merg pe ruta Brasov-Sanpetru? 

S-a gandit cineva la asta?


      ....De la un deja celebru personaj..... pentru bicicliști, GHINION !!!!!!!!!!  Au loc pe câmp, au loc pe unde vor ei..... Ce mama naibii, ne credem în Germania, ca să le facem piste de biciclete între localități ????? Ei, prea mult !!!

4est

Si pe camp, dar cum traversezi autostrada ocolitoarea?

Din pacate in ceea ce priveste traficul ma tem ca se intampla asa cum am prevazut: se muta blocajul la intersectia cu DN11 (seara). Astazi la 16:30 era coada de la giratoriul DN11 cat tot breteluta de intrare de pe VO1K, plus inca ~500m pe centura, unde deja stationau masini inclusiv pe banda 2, pentru ca coada ajungea pana la podul peste Durbav unde drumul este in curba la dreapta si nu intelegeai de ce este coada pe banda1

Si am trecut la 16:30, pot doar sa-mi inchipui cum o fi pe la 18  :(

Dimineata nu am avut curaj sa o iau pe centura, asa ca am merg spre Brasov prin Harman. Ghinion, s-au gandit mai multi soferi la sta si era o coada maricica la giratoriul Harmanului/Zaharia Stancu

Asa ca orice am incercat, am intarziat 10 minute  :(

pasadia

Deci trebuie sa reinventam noi termeni pentru prostia de care da dovada Buse si Humor. Serios, ce naiba au inaugurat? Lucrari terminate si ocazional folosite de anul trecut?

Sper ca dupa aceasta falsa finalizare sa puna inpoi sensul giratoriu. Nu de alta dar cred ca acum, in acest stadiu, nu incurca pe constructor acel trafic. In schimb haosul ce-l creaza in alte intersectii imi pare mult mai mare decat cel de dinainte.

@eurocopter: tu cand insistai cu termenul ala de decembrie, la asta te-ai referit? Nu de alta, dar situatia asta de acum e aiurea rau de tot.

Eurocopter

Stiam ca se urmareste deschiderea intregii centuri la 4 benzi anul asta. Au lipsit din pacate circa 2 saptamani de vreme buna ca sa fie gata si pasajul. Totusi, inainte, cu acel giratoriu improvizat cand treceam pe acolo coada se intindea pe centura cativa kilometri dupamasa si seara. Impresia mea era ca se pierdea minim jumatate de ora din cauza acelei intersectii. Ca si volum, ma gandesc ca traficul de centura ar fi trebuit sa primeze in dauna traficului Brasov-Sanpetru (cu tot respectul pentru locuitorii din Sanpetru).

pasadia

Deschiderea la 4 benzi nu are atat de mare importanta, dar nu inteleg ce au avut cu sensul giratoriu. Adica chiar nu incurca constructorul faptul ca se circula (si de fapt se circula si acum) pe langa, deci in mod sigur nu el a cerut asta. Politia Rutiera si-a creat acum 2 probleme in loc de una (adica in loc de sensul giratoriu improvizat acum vor avea probleme la 2 sensuri giratorii - si la DN13 si la DN11).

Iar ca timp pierdut, mare diferenta pentru nimeni nu e caci cozile pentru a intra in acele sensuri giratorii se intind pana in centura, blocand deci si tranzitul pe aceasta. Si nu, centura nu e pentru tranzit. Centura trebuia privita (si sper ca va fi privita in curand) ca parte din infrastructura orasului / zonei metropolitane, menita de a deservi primordial locuitorii acesteia, nu putinul trafic de tranzit pe care il mai avem. Sa se duca tranzitul pe VO sau prin Ditrau!

Eurocopter

Aici te contrazic putin, in descrierea proiectului aprobat pt finantare europeana, scopul principal al VO Brasov este descongestionarea traficului in municipiu prin deservirea traficului de tranzit. Din acest motiv a fost si implementat de autoritati la nivel national (CNAIR/MT). Logica spune ca daca ar fost un proiect in urma caruia ar fi beneficiat in proportie majoritara traficul local, atunci el ar fi trebuit finantat de autoritatile locale. Acum eu nu traiesc in Brasov ca sa pot spune cati oameni ar folosi centura ca sa mearga din Bartolomeu in Astra sau din Sacele in Ghimbav, dar ce pot sa spun cu certitudine este ca VO este plina de trafic greu, iar beneficiarul ei a construit-o in primul si in primul rand pentru traficul de tranzit.