[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

DN73-DN1 e suficient. Cred ca mai multa lume stie de DN73-DN1 decat de Bartolomeu (in mare parte doar Brasovenii stiu ce inseamna Bartolomeu)
Da, semnalizarea este ok pentru cel care e obisnuit cu indicatoarele dar avand in vedere ca la noi sunt suficienti care merg doar cu "caruta" unii mai si incurca treburile pe acolo...

phb2

Thank you very much API, very good Filmuletul. I have plenty enjoyed.
When the same in the other direction, from +/- OMV / Ramada Brasov to Codlea Fagaras ?

dumbravaandrei

if the weather will be ok in the week-end (at least visibility for 100m) I can go to take some shots.
For the overpass on first 2 sections I already posted some videos taken on the opening but it was really foggy around Brasov then.
Perhaps also some night shots because there's a lot to discuss on this side to :)

georgec

#543
Astazi pe lotul 1 se mai faceau lucrari



Pe lotul Viarom progres lent la spatii de servicii si la podul de pe  DJ103



4est

Am circulat si eu astazi pe sectiunea noua DJ103A-DJ11. 
Mi-au placut cele 3 pasaje
NU mi-a placut calitatea asfaltului. Daca pe sectiunea DN13-DN1 este calitatea 10: practic nu simti nici o denivelare, aici este de nota 6-7: initial simti clar cum treci de o portiune asfaltata la alta. La viteze mai mari deja denivelarile devin periculoase, cam sare masina pe ele. Nu inteleg cum poate un drum nou sa fie asa denivelat din start. De parca nici nu-i pus stratul de uzura deasupra!

Ah, si am circulat noaptea, poate scot de pe camera filmuletul: luminitele de pe separatoare arata fantastic. Vezi drumul pe 3-4km, ceva ce doar pe autostrazi in Austria pe sectoare in reparatie am vazut!

TibiV

Quote from: dumbravaandrei on November 20, 2016, 10:21:50 PM
Plus blinkere arata super. Zici ca esti in star trek

Quote from: 4est on November 21, 2016, 09:18:09 PM
luminitele de pe separatoare arata fantastic. Vezi drumul pe 3-4km

Ma bucur ca avem ceva atat de spectaculos si mai ales util...
Dar...
... partea proasta este ca experienta ne invata ca peste 1 an jumatate din luminite/blinkere vor fi arse/avariate in accidente. Si dupa 2 ani - trei sferturi...
Si evident nimeni nu se va sinchisi sa le inlocuiasca/intretina - mai sunt zone unde s-au pus (inclusiv DN1), si acum nu mai merge decat unul la 50-100 de metri.
Aveti speranta ca CNAIR va fi mai eficienta la mentenanta decat CNADNR ?

Asta ma enerveaza cel mai mult: cerem constructorului sa faca tot felul de chestii (foarte utile si binevenite de altfel), dar dupa ce le face "ne doare la bscheti" de chestiile cerute....
(Santuri/rigole pe post de jardiniere? Toaletele din spatiile de servicii de pe autostrari ? Iluminare spre zero in unele noduri? Va suna cunoscut ?...  >:( )

Este exact ca in vorba aia a gospodinelor adevarate: curatenia NU "se face", curatenia "se intetine"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ashbird

sa fim mai pozitivi .. zic .. sa dam credit CNAIR.

Poti oricand sa faci sesizari. ... problema cu blinkerele este ca ele se incarca de la soare si cred ca se murdaresc.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Vice33

Spunea cineva aici ca VIAROM-ul se misca greu la pasajul peste ocolitoare de la Sanpetru, da asa este, pot sa fac si eu o presupunere? Avand in vedere ca au lucrari pe DJ 112 intre Dobolii de Jos-Ilieni-Sf. Gheorghe, si avand in vedere ca am fost ieri si ca asfaltau de zor, pot concluziona ca o parte din utilaje sunt acolo...pe DJ 112...sic a nu se grabesc cu pasajul de la Sanpetru.

dumbravaandrei

Vice33... nu stiu sa fie asa derogari in contractele de executie. Este strict problema Viaromului cum isi impart utilajele dar nu trebuie sa creeze intarzieri in contracte. Nu pui pauza/reduci ritmul pe un contract pentru ca ai alt contract in desfasurare in zona. Nu pot folosi ca scuza lucrarea de pe DJ. Se pot agata de exproprieri si mutare de utilitati, acolo au partial dreptate gratie celor de la Primaria Brasov care nu vor sa mute "mobilierul stradal" de delimitare a localitatii iar cei de la APA nu stiu sigur daca si-au mutat chiar toate utilitatile din zona. Deasemeni mai este si problema casei de la Sanpetru construita fara autorizatie. Nu imi pot inchipui un motiv juridic pertinent pentru care nu este demolata la ora actuala.

4est

dupa parca 1 noiembrie nu mai poti evacua oamenii din case

Vice33

#550
@dumbravaandrei

Acum aflu prima data de casa aceea, in ce loc este? Poti sa mi-o arati pe Google Maps daca ai posibilitatea te rog? Fiecare firma are un nr. fix de utilaje, oameni cu care opereaza. Atunci cand semneaza contractele, termenele de finalizare depind de cele mai multe ori de nr. utilajelor care se reflecta probabil in diagrama Ganz. Daca din diagramele specifice rezulta ca cu x muncitori si y utilaje finalizezi lucrarea z in minimum xy luni, e clar ca nu se poate mai repede. Atat timp cat se considera pretul minimal la o licitatie, e logic ca firma castigatoare cu pretul minimal, in multe cazuri nu isi permite si inchirieri de utilaje, iar pe ei ii intereseaza pretul minim mai mult, nu timpul de finalizare.

Daca o firma ar cheltui dublu cat in caietul de sarcini cu o lucrare si ar termina-o cu 6 luni mai repede, fata de o alta firma care ar castiga cu pretul minimal, dar ar termina lucrarea in 1 an, pe care ai alege-o? Pe cea ieftina dar lunga sau pe cea scumpa dar scurta?

Nu stiu VIAROM cate utilaje si cati muncitori au si cat % se tine cont in contracte de capacitatea tehnologica a unei firme...

dumbravaandrei

Locatia pe GMaps ai locatia cu rosu. Din pacate google nu a mai facut update prin zona de 2 ani cel putin.


Si casa pozata in septembrie


1) Casa nu are mai mult de 2 ani. Din cate stiu regimul ei juridic nu e chiar finalizat, auzisem la un moment dat ca ar fi nu stiu ce proces pe rol. Dar e clar ca nu are AC si nu stiu cum a aparut acolo. Dupa cum puteti vedea pe GMaps (ultima actualizare in 2014), casa nu era acolo
2) Eu ca si beneficiar ma cam doare in 14 ce alte lucrari ai in zona. Ai spus ca pe 31 noiembrie e gata, pe 31 sa fie gata, altfel bagam penalitati si alte consecinte. Vrei alte lucrari in zona, nu te impiedic, dar lucrarea care o ai deja contractata o duci la final in termenul agreat. Acel grafic Gantt de care spui tu este intern al antreprenorului si e fix treaba lui cum se organizeaza intern. Nu are nimic de a face cu graficul de lucrari si executie depus la inceperea proiectului :). Tine doar de bucataria interna a antreprenorului nu si a proiectului.
3) Nu ti se pare cam aberant sa pui stop la un proiect mult mai mare pe un DX ca ai tu de intins niste asfalt pe un DJ?

Vice33

Da, acum recunosc casa...locul/amplasamentul ei e cam ciudat acolo.

Daca VIAROM asteapta cu lcurarile la Sanpetru, ca sa nu stea, si-a mobilizat fortele pentru DJ112. Clar, mai important este aici la Sanpetru decat la DJ.

Daca tot vorbim de tronsonul II, cand se da drumul la sectiunea Stabilus-intersectie Sanpetru?

dumbravaandrei

Stabilus-Sanpetru a fost tot timpul deschis, chiar daca nu pe ambele cai de rulare. Numai DN11 (Stabilus) - DN1 (Darste) a stat inchis.

Vice33

De la Stabilus la intersectia cu pasajul de la Sanpetru NU se putea circula normal, circulatia fiind deviata pe sensul invers, cu 2 benzi, al ocolitoarei.

Alaltaieri cand am venit de la Hărman, am trecut pe acea portiune si era tot restrictionat, se lucra parca la acele parcari de serviciu. Cand termina lucrarile la parcari si sa dea drumul normal între Stabilus si pasaj Sanpetru?

Ai fost ieri in zona sa vezi?