[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

e 1+1 dar este mult mai lung. Are peste 100 m deschidere!

Daca vroiau sa economiseasca ceva faceau 1 pasaj 1+1 mai scurt (30 m deschidere) si un nod trefla. La cate bretele au facut la giratoriul ala, sigur nu a fost ieftin.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

La lanii nu mai trebuie facut nicio bretea... doar doua giratorii la capetele pasajului.

In imaginea de mai jos: Ce e portocaliu si negru EXISTA DEJA, nu trebuie modificat.
Ce e cu rous si verde, trebuie construit (cu verde se unesc caile de rulare separate acum prin giratoriu, cu rosu noile giratorii)


Punand noile giratorii la 50-60-80m de capetele pasajului, nu trebuie largit drumul, este suficient loc atat pentru intrarea pe banda cat si pentru a face o giratorie. Traficul pe lanii este redus. rolul noilor giratorii este de a permite celor care vin dinspre Sibiu sa faca stanga catre Ghimbav/Aeroport si celor care vin dinspre DN13 sa intre in Brasov pe lanii. Asta va fi singurul scop al lor.

Precum am spus, investitia va fi minima :) . Numai sa se vrea

ashbird

se stie data cand se da drumul la circulatia  ... pe tronsonul ex Alpine ?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

dumbravaandrei

Daca te referi la lotul I, conform declaratiilor lui Homor, vineri, 18 noiembrie (de sf. Black Friday) se va da drumul.

ashbird

Black friday ... sper ca au contract de dezapezire pe lotul nou.

Sa speram ca Pasadia nu are dreptate si oamenii vor circula cu prudenta.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

pasadia

Quote from: ashbird on November 11, 2016, 03:01:30 PM
va atrag atentia ca limita de viteza pe Centura Brasov VO DN1K este de 80 de km la ora.

Nu chiar:



Detalii aici. Dar ca de obicei, un talmes-balmes. Doua loturi construite identic (2 benzi, separator median) au limite de viteza diferite - lotul III, deja functional, 80km/h, in vreme ce pe lotul I, cel care asteapta deschiderea, are semne cu 90km/h.

TibiV

Pai trebuie sa aiba si Politia Rutiera o paine de mancat, nu ?
Mai degraba un cozonac cu stafide... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Ca sunt construite la fel.... nimic de zis... dar cate noduri cu potential de ambuteiaj are lotul I comparativ cu celelalte? Doar cele de capat. da... asa e si prin alte parti mai dezvoltate. Unde sunt noduri cu potential mare de ambuteiaj limita coboara chiar pana la 60 pentru a se evita episoade gen A2

4est

Azi dimineata coada in Sanpetru era pana la primarie, in centru.  Iata si acum la ora 8:12:




Poate vede acest post cineva din primaria BV/Sanpetru si ii forteaza sa dea drumul pe zona asfaltata. Deja se poate circula dinspre Sanpetru prin DREAPTA pasajului in lucru pentru a iesi spre centura.

dumbravaandrei

Precum am mai spus.. la ora actuala poti sa arunci waze-ul :)
Alertele alea de aglomeratie ar trebui sa fie pe DJ, nu pe VO. pe VO dimineata nu stai mai mult de 3-4 minute (ceea ce e OK). Intr-adevar seara daca vii dinspre DN13 tot stai...

Acum eu nu stiu neaparat daca e vorba de dat drumul pe breteaua dinspre Sanpetru sa faci dreapta spre DN13 pentru ca vad masini iesind pe acea bretea. Probabil ca multa lume neaparat vrea sa ajunga dimineata in Brasov prin Tractorul cand s-ar putea la fel de bine sa ajungi si pe Calea Feldioarei (presupunand ca cineva ar lua in considerare timpul parcurs si nu distanta)

4est

Pe breteaua respectiva ies cei din cartierul nou de blocuri construit langa centura, plus unii de la alte case care pot iesi DOAR pe acolo, fiindca drumul lor da direct in breteluta.

Si mai ies si unii din Sanpetru care o iau pe zona asfaltata, printre jaloane (eu, de exemplu care merg cum zici tu pe Feldioarei desi mai scurt e prin Tractorul)

pasadia

Quote from: dumbravaandrei on November 14, 2016, 07:13:42 PM
Ca sunt construite la fel.... nimic de zis... dar cate noduri cu potential de ambuteiaj are lotul I comparativ cu celelalte? Doar cele de capat. da... asa e si prin alte parti mai dezvoltate. Unde sunt noduri cu potential mare de ambuteiaj limita coboara chiar pana la 60 pentru a se evita episoade gen A2
Ce treaba are una cu alta? Nu de alta dar pe lotul I e un sens giratoriu in mijloc iar pe lotul III sunt doua. Insa in toate cele 3 cazuri viteza e limitata la 50km/h (sau chiar 30km/h). Si mai exista si benzi rezonatoare. Iar daca nodul are potential sa produca episoade gen A2 atunci solutia e sa limiteze viteza mai devreme (de exemplu nu cu 200m ci cu 400m mai inainte). Dar pe acei 1-2 km care sunt intre noduri viteza nu e dictata decat de bunul plac al celor care o aproba. Bun plac care e variabil.

Dori14

#492
^^

Nu e chiar asa. Daca vii invers, dinspre oras si vrei sa intri pe "Drumul cu plopi"  (acele case si cartierul rezidential de care zici) , tot prin acel giratoriu de la capatul podului te trimit semnele. (zona asfaltata)
Se abordeaza printre jaloane, doar din cauza ca , daca vii dinspre Sanpetru si vrei sa o iei catre Drumul cu plopi, sau sa iesi in centura spre DN 13 pe drumul oficial, trebuie sa faci un viraj la 180 de grade fara prea mult spatiu de manevra.

In fine, este haos in zona. Desi, dimineata se circula mai bine acum cu sensul giratoriu improvizat, decat inaintea lui. (se merge cat de cat constant, probabil si gratie politistilor din acel sens). Mai tragic mi se pare dimineata, ca se sta pe firul de pe centura.

yetiman

#493
QuoteComunicat de presa 17.11.2016

Tronsonul 1 al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov

În data de 18.11.2016 va avea loc Recepția la Terminarea Lucrărilor Tronsonului 1, DN 1 – DN 11, al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov. Comisia de Recepție va inspecta lucrările executate și elementele de siguranță a circulației, în vederea emiterii Procesului Verbal de Recepție la Terminarea Lucrărilor și darea în exploatare a sectorului de drum, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Înainte de recepționarea lucrărilor s-a întocmit Raportul de Audit de Siguranță Rutieră pentru stadiul III de audit, avizat de ARR.

Antreprenorul este Asocierea CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE - ALEANDRI S.P.A. - SMART BUILDING PROJECT S.R.L. (fosta SHELTER CONSTRUCT S.R.L.) - PASQUALE ALO' S.R.L.

Avantajele realizării Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov sunt:

    îmbunătățirea condițiilor de trafic pentru călători și marfă;
    sporirea gradului de siguranță a traficului;
    reducerea timpului de călătorie pentru traficul de tranzit;
    reducerea numărului de accidente rutiere.

Tronsonul I, DN1-DN11, al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov cuprinde:

    7,292 km;
    3 poduri și 2 pasaje;
    10 podețe, precum și realizarea a 2 intersecții și un nod rutier.


Sursa
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

#494
Deci teoretic tot maine se da drumul?

^ Poze pe Facebook.















CNAIR