News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4est

Azi dimineata a fost teroare la intersectia cu Sanpetru: de circa o luna este deviat traficul prin camp. Acum a plouat, era noroi si s-a circulat lent. Asa ca politia care sta in giratoriu dimineata ori n-a venit deloc, ori a plecat crezand ca nu mai este coada dinspre Sanpetru.   De fapt coada era la zona deviata prin camp

Este inacceptabil sa devieze prin camp DJ103 asa mult timp, mai ales cand drumul deja este asfaltat. Nu stiu daca are si stratul de uzura, dar sta asa de mai multe zile

Vremea se strica si traficul se va inrautati, iar la pod parca ar fi copii mei care construiesc cu lego sau cu betigase, asa se misca. Cred ca vara 2017 este un termen realist de finalizare a podului

Ionut

Bine ai venit, multumim pentru detalii! Sa stii ca ne plac si pozele. :D
@pasadia: Apropo de poze, nu ne-ai mai delectat cu un reportaj de ceva vreme. :cheers:

dumbravaandrei

@4est eu in fiecare dimineata vin pe varianta dinspre Bartolomeu (da, de cand e gata lanii e mult mai usor sa folosesc VO).
Faptul ca stai 1 minut maxim in giratorie sa astepti este mult?!? Nu cred ca se sta dimineata mai mult de 15 minute la iesirea dinspre sanpetru spre Brasov.

@Ionut: La ce sa faca pasadia poze? Ca nu sunt progrese atat de vizibile fata de ultimele lui poze. Doar la rampe s-a ajuns la al 3-lea rand de biscuiti de beton. Avand in vedere ca s-a inceput la inceputul lui septembrie si la ce vreme se anunta, nu cred ca se va circula pe pasaj mai devreme de martie  :bash:

Cipi

Eu stiu ca toata lumea este nerabdatoare (si eu, abia astept sa scap de gropile din zona CET-ului si sa ocolesc zilnic orasul si traficul lui) dar... Dar: pe breteaua pe care se ocoleste acum pasajul peste DN11 a aparut deja o groapa. Mi se pare ca, pe ultima suta de metri, s-a tras tare si s-a facut o treaba mizerabila in toata zona pasajului. Asa ca prefer sa fie luat la puricat tot lotul si remediat ce se mai poate remedia.

Si-apoi vom vedea. De la "regim de autostrada" s-a ajuns la o solutie cu n giratorii in loc de pasaje denivelate, in loc de o centura care sa "stea" (in zona Darste) pe malul drept (cu costul unor exproprieri), s-a ajuns la doua poduri in unghi de 90 de grade fata de centura. In loc de solutii care sa evite  "incrucisarea" traficului de Centura vs local  s-a ajuns la o solutie in care traficul local nu este fortat sa incetineasca (asa cum tot zice Pasadia). Aceste lucruri nu se vor putea remedia usor...

4est

Ehee...daca ai sta un minut ar fi parfum. Niciodata in ultimul 1 an nu am stat un minut dimineata.
Tu vezi doar masinile care se elibereaza dupa devierea pe langa drum.  Acolo este gatul de sticla, nu mai este la giratoriu

Astazi de exemplu n-am dus eu copii la gradinita, si am plecat mai tarziu, deci nu chiar la ora de varf. Am ajuns la coada la 08:00 si am trecut de giratoriu la 08:16.

Va pun imediat un filmulet cu devierea pe camp

4est

Iata si filmuletul dat la x4 viteza. Blocajul se face PANA in zona filmata, n-avea rost sa va arat cum stau. In filmulet puteti vedea asfaltul finalizat (nu stiu daca are si stratul de uzura), cu giratoriul din capatul podului.  Si traficul se face acum pe camp, prin stanga. Observati cum dupa ce se revine pe asftalt dispare si aglomeratia, probabil asta vad si politistii care stau la giratoriu cu centura, asta vede si dumbravaandrei zilnic: un trafic lejer. Dar om spate e coada pana in centrul Sanpetru, cu bretelute din care se iese in DJ103 de pe stanga/dreapta  (din stanga vin unii din Harman)


pasadia

Am ajuns azi intre 13:30 si 14:00 in santierul de la pasajul pe DJ103, vin cu pozele imediat ce pot. Pentru supărarea voastra va spun doar ca la ora asta e foarte liber sensul giratoriu de pe centura.

Ionut

Lucrările aferente Tronsonului I (DN 1 - DN 11) al Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov sunt substanțial finalizate. Tronsonul I va fi dat în trafic, în conformitate cu prevederile contractuale și cu legislația în vigoare, după efectuarea Recepției la Terminarea Lucrărilor. Pentru aceasta sunt necesare Teste de planeitate și rugozitate, Încercari pe poduri/pasaje precum și Realizarea auditului de siguranță rutieră – anterior recepției la terminarea lucrărilor la drumul public. În perioada imediat următoare va fi realizată o inspecție preliminară Recepției la Terminarea Lucrărilor. Ulterior inspecției, Tronsonul I al Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov va fi pregătit pentru Recepția la Terminarea Lucrărilor și implicit pentru deschiderea traficului în condiții optime de siguranță a participanților la trafic.









CNAIR

ashbird

sunt curios cum vor face jonctiunea cu lotul 2.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

ingWTG

  Am trecut astazi pe centura Brasov , era o comisie ce inspecta capatul tronsonului dinspre Sacele .

dumbravaandrei

^ se va face direct, parapetii NJ sunt deja pusi pe pozitie. Nu au motive cei de la viarom sa tina si al doilea fir blocat din motive de tasare...
Am observat ca au dezvelit indicatoarele la accesul dinspre brasov/DN11 -> DN13 iar acum unde trebuie sa intri ai doua indicatoare: obligatoriu la dreapta (urmat de balize care blocheaza accesul) si accesul interzis (unde in mod normal trebuie sa faci stanga ca sa mergi spre sanpetru). Efectul?!? Lume dezorientata si seara cozi inutile provocate de oameni dezorientati. Pana pe 18 nu mai aveau rabdare sau nu puteau sa puna o coala alba pe indicatorul de access interzis?
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

pasadia

Capatul dinspre 13 Decembrie al lucrarilor si viitorul sens giratoriu de pe partea sudica, dinspre oras, al pasajului pe DJ103 peste centura:











Din sensul giratoriu spre pasaj:





Inca din august auzisem ca Primaria cere constructorului sa mute semnul de intrare in Brasov (acel monument din stanga drumului din pozele de mai sus) pe cheltuiala CNADNR / Viarom. Caci deh, noi ca oras nici macar atat nu ne permitem...



Tot in zona respective ma irita prezenta acestor semne de pe asfalt:





In zona exista o conducta mare a Companiei APA si am inteles ca exista un mic conflict intre acestia si VIAROM: Viarom-ul se plange ca li s-a cerut de vreo 3 ori sa schimbe solutia tehnica, cei de la Compania APA se plang ca ei nu au prezentat un proiect intocmit de proiectant agreat (probabil vreunul dintre prietenii lor vrea sa mai suga si el niste bani).

Breteaua pe care ar urma sa se iasa din sensul giratoriu spre centura pentru directia DN11-Bucuresti plus celebrul gart al RAT Brasov pentru care s-au ciondanit cu aceeasi primarie profitoare:







In ultima poza pare a fi incaputul unei viitoare strazi paralela si mai la sud fata de centura catre Triaj.





Aceasta e organizarea de santier a VIAROM-ului







pasadia

Mai departe, in partea nordica a pasajului, sensul giratoriu dinspre Sanpetru, zona de care se plangea colegul nostru mai sus:







Din cate imi dau eu seama inca nu sunt astenute toate straturile de asfalt si probabil va mai dura pana vremea va tine cu ei (macar uscat sa fie).













Imi plac aceste camine, par zdravene:





Oficial tirurile nu au ce cauta prin zona de santier de la nord si sud de centura. In practica am intalnit chiar si camioneta / masina de examen trecand pe acolo, sens ca nici macar politistii nu se jeneaza de indicatoarele din zona. Dar cea mai potrivita imagine pentru pretentiile de civilatie din zona este aceasta:



Evident combinata cu rata de ocupare cu pasageri a autovehiculelor ce treceau pe langa mine: din 10 masini, in 9 era doar soferul. Ce civilizat: Sanpetru nu e legat prin transport public de municipiu, nu are gradinite / scoli proprii, dar are cartiere rezidentiale cat cuprinde. Si imi pare rau sa o spun, dar inca astept sa aud de o revolta a locuitorilor de acolo (marea majoritate mutati in ultimii 10 ani) impotriva oficialitatilor locale care isi bat joc de voi.

pasadia

Si sa punem si poze cu pasajul propriu-zis:













Masina de asfaltat sta la ubra sub pasaj:




horatiu.cosma

#449
Auditul de siguranta circulatiei(ASR-ul) se face in 4 etape: la SF, la PT, inainte de deschiderea circulatiei si candva dupa deschiderea circulatiei. Pentru centura Brasov suntem la etapa a 3-a. Problemele ridicate de @Pasadia sunt cat se poate de reale si indica faptul ca primele doua etape au fost facute cam pe genunchi. Legea spune ca auditul trebuie facut de catre auditori atestati de la ARR, in colaborare cu CNADNR(CNAIR), pentru a scoate constructorul din ecuatie si a permite auditorului sa fie cat mai obiectiv in deciziile si solutiile pe care le propune. Chiar daca legea e de prin 2010, normele de aplicare au aparut abia anul acesta, asa ca pana in 2016, auditul era trecut in contractele semnate de companie in responsabilitatea constructorului, anuland practic aceasta obiectivitate a auditorului. O persoana din guvern s-a ocupat activ pe partea asta a sigurantei circulatiei, de saptamana viitoare vor incepe niste cursuri profesioniste cu profesori de afara pentru o prima transa de 50 de viitori auditori, speram ca pe viitor legea sa fie respectata si sa nu mai vedem solutii mortale pe drumurile tarii.