[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

beschea_nd

Cred ca am gasit motivul pentru care Viarom lucrează la relantiu: Firma lucrează la DJ de la Sf Gheorghe sprea Harman. ( pana la limita de judet cu BV) . Santierul e destul de mare, sunt multe utilaje pe marginile drumului si este atacat aproape pe toata lungimea drumului. Reabilitarea se face complet: se refac podete, se reabilitează poduri, se ia tot asfaltul( si pe alocuri betonul) , se reface fundatia si ulterior se toarnă. Asadar aici e nevoie de multa forta de muncă si am suspiciunea ca Viarom neglijează santierul din Brașov din această cauză(având în vedere că distanta dintre cele 2 șantiere este de cca 10 km).

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk


cristi5

Pe waze apare deschis DN11-DN1, noroc ca nu i-am crezut :)

dumbravaandrei

O sa verific in 2-3 ore si va anunt.... Dimineata nu era dat drumul.
Totul este marcat, este gata, nu mai e nimeni pe acolo dar de circulat nu se circula... nu inteleg de ce... oricum, daca ii dau drumul la acel lot trebuie sa se trezeasca si viarom-ul sa lase sa se circule pe ambele fire, alftel trebuie sa iesi prin giratoriu cand vii dinspre sacele ca sa revii pe celalalt fir...

horatiu.cosma

Zilele astea o sa vina comisia tehnica, daca totul e in regula conform analizei lor, o sa mai vina si comisia de receptie si o sa dea drumul. Suntem pe ultimii 10 metri  :D.

dumbravaandrei

Still closed....
Horatiu, sper sa fie bine ca dimineata am vazut ca se luau niste monstre de asfalt de la capatul spre dn11. Avand in vedere ca au trebuit sa reasfaltdze giratoria sper sa nu fie probleme...
Din ce mi-a spus vecinul de scara cica la giratoriu au avut probleme cu ultimele 3 camioane de asfalt care au facut mai mult de la statie la amplasament....

pasadia

Inchisa si ieri dupa-masa, când am trecut pe la ambele capete...

Si in continuare nu-mi vine sa cred cat de convins sunt de faptul ca vom numara morti la capatul sudic al tronsonului I. Si asta pana de Craciun. Si asta fara sa mai vorbesc de accidentele ce vor fi pe DN11 la capatul cu centura.

@ horatiu: pe aici sunt speculatii cum ca se asteapta campania electorala. Stiu ca nu e cazul, cel putin nu de la centru. Sper insa sa nu se bage vreun politician local in fata sa se laude...

horatiu.cosma

Se va deschide fara niciun fel de fast, ca tot ce s-a deschis in ultimele 12 luni de altfel. Fiecare e liber sa declare orice doreste.

pasadia

Ieri (sambata, 5 noiembrie) iar erau portiuni decopertate in sensul giratoriu de pe DN11. Nu pare sa le iasa asfaltul acolo. Dar in mare masura pare ca au terminat toate lucrarile.

Pe lotul Viarom au mutat circulatia pe sensul spre Sibiu in portiunea de la vest de DJ112. Si se lucra puternic la spatiile de parcare, mi se pare ca trag mai tare acolo decat la rampele pasajului de pe DJ112.

ashbird

@passadia daca te referi la faptul ca vor intoarce aia sa intre la stabilus .. e cam ciudata situatia.

In rest nu stiu cat de rea sa fie intersectia de aici: https://goo.gl/maps/wDJEMFDT63t

au pus giratoriul pentru ocolitoarea de shopping- e incomod dar nu cauzeaza probleme.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

pasadia

Giratoriu ala de la centura de shoping e altceva decat intersectia pusa de tine, cea de la capatul sudic al lotului I. Iar in acest capat eu ma astept sa avem morti dintr-un motiv cat se poate de simplu: traficul care vine dinspre str. Zizinului spre Sacele pe 2 benzi cu limitare la 70km/h (legala) si cu o viteza reala de 90-100km/h in medie ar trebui sa cedeze prioritatea in fata traficului care vine de pe centura, tot pe 2 benzi. Insa vizibilitatea este limitata de parapetii metalici destul de inalti montati pe podul peste Timis si cum traficul din Brasov va fi (probabil) mai numeric decat celalalt ma astept ca multi sa ignore semnele de cedeaza si sa forteze intersectia.

Firesc, din punctual meu de vedere, ar fi fost sa oblige macar traficul dinspre Brasov sa intre pe o singura banda (inainte de intersectie) si apoi acea banda sa fie prelungita cu o banda de accelerare paralela cu benzile ce vin dinspre centura. Astfel incat sa nu existe posibilitatea ciocnirii laterale ci doar neincadrarea in traffic (oarecum similar precum la intrarea intr-o autostrada). Ma rog, despre acea intersectie am scris de multe ori, multe poze proprii le gasesti aici.

Vice33

#430
Quote from: pasadia on November 06, 2016, 06:03:48 PM
Pe lotul Viarom au mutat circulatia pe sensul spre Sibiu in portiunea de la vest de DJ112. Si se lucra puternic la spatiile de parcare, mi se pare ca trag mai tare acolo decat la rampele pasajului de pe DJ112.

Buna ziua, nu va suparati dar DJ 112 este între Hărman şi Sf. Gheorghe. Nu are treabă cu DN 11 şi nici cu sensul giratoriu de la Stabilus.  Nu am intels contextul din discutie la care faceti referire la DJ 112.

pasadia

Ai dreptate, faceam referire la DJ103. Aveam si eu setat in minte sa anunt lucrarile de pe DJ112, cele pe care le-ai pozat tu.

pasadia

#432
In alta ordine de idei, un nou termen pentru lotul I din centura Brasov:

Quote
Centura brasov (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:29)
costin_petrescu [utilizator]

Domnule Homor, cum e posibil sa tineti inchis sectorul nou care lipsea din centura Brasovului desi e gata de 2 saptamani? D-vs aveti idee ce cosmar e traficul din Braosv de ce tratati astfel Brasovul? La Oradea si la dn76 mergeti in fiecare saptamana in vizita!!! Brasov are nevoie de centura! Va rog sa dati o data precisa (nu de genu 'in curand") la care se da drumul traficului!

Quote Raspuns (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:28)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui costin_petrescu

Tronsonul nu este 100% finalizat. Urmeaza a se realiza auditul de siguranta rutiera, obligatie impusa de lege a se realiza inainte de receptia la terminarea lucrarilor. In cursul aceste saptamani este convocata Comisia pentru pre-receptie si estimam ca pe data de 18 noiembrie sa fie deschis traficul.

De cand urmaresc eu forumurile de infrastructura e prima oara cand aud ca deschiderea unui nou drum e amanata pentru ca se doreste realizarea unui audit de siguranta rutiera. Nu zic, e bine ca se face caci lotul are mari probleme din punctul asta de vedere, dar parca e cam tarziu acum  - adica daca auditul va confirma ca sunteti prosti inca din faza in care ati aprobat proiectul tehnic, ce veti face? Un nou contract de executie, o noua lucrare?

Haideti sa va insir problemele, plecand de la sud spre nord:

1. Intersectie prost gandita in capatul sudic - pentru sensul dinspre Brasov (dinspre zona Triaj / Uzina 2) ar fi trebui sa aveti o banda separata de incadrare in trafic, banda care sa nu intre in conflict cu benzile ce vin dinspre centura.

2. In aceeasi intersectie raza de viraj pentru sensul Darste - centura este extrem de mica! Ati pus indicatorul cu viteza de 30km/h dar ma astept sa primiti multa carne din partea soferilor ce se vor trezi cu o curba stransa in fata lor in plin camp pe un drum cu 2 benzi pe sens pe care se circula in mod firesc cu 100kmh.

3. Sensul giratoriu de la intersectia cu DJ103A e o prostie crunta. Valorile de trafic dintre Brasov si comuna Tarlungeni sunt suficient de mari, cel putin dimineata si seara, incat sa avem aglomeratie si haos inca de la deschiderea sensului giratoriu. Solutia normala si fireasca ar fi fost pasaj suprateran pe centura si sens giratoriu la nivelul solului pe DJ103A - exact la fel cum s-a construit la intersectia cu DN13.

4. Blocarea accesului catre hala Stabilus in zona nodului cu DN11 a produs deja accidente si va produce mult timp de acum incolo. Si asta e o situatie pe care ati creat-o direct caci voi ati aprobat in trecut virajul la stanga pentru cei care veneau din Brasov catre hala Stabilus. Acum ati blocat acel acces fortand soferii sa ocoleasca inca 5 km  - ar trebui sa executati pe cheltuiala voastra o bretea  dinspre sensul giratoriu nou creat spre hala Stabilus.

5. In aceeasi zona a sensului giratoriu nou, o zona potentiala cu probleme o reprezinta iesirea din sens spre Sfantu Gheorghe. In momentul de fata traficul care iese din sensul giratoriu spre DN11, directia Sfantu Gheorghe e obligat sa iasa direct in banda II a DN11. Traficul pe aceasta banda nu este blocat fizic de nici un obstacol, iar prezenta unei linii pe asfalt nu va determina soferii ce circula pe acolo cu 100km/h sa se mute pe banda I si sa permita intrarea in DN11 a soferilor ce ies din sensul giratoriu. 

Si acum sa fac precum Vancouver caci doar asa pot exprima ce simt vizavi de cei care au aprobat acel proiect:

PROSTIE, PROSTIE, PROSTIE!!!

Vice33

@Pasadia: da, sunt de acord cu ce spui si pot confirma si eu de accidentele din vara de langa Stabilus cand angajatii care au efectuat ilegak curba la stanga au fost acrosati de vehiculele care circulau regulamentar dinspre Hărman.

O soluţie ar fi fost o bretea din sensul giratoriu sau un drum in spatele lui Stabilus care sa dea cumva in sensul giratoriu.

Solutia pentru problema autovehiculelor care ies din sens spre Hărman, din giratoriu de pe banda 2 pe banda 1, ar fi fost după podul peste DN11 si CF o bretea de iesire care sa dea in DN11, dar e calea ferată M400, si nu aputeau face acea bretea. Demult timp trebuia mutata calea ferata intre Hărman si Brasov pe actuala cale ferata pe care o folosesc marfarele si care trece prin CET Triaj. Daca era mutata aceasta portiune, solutia era mult mai practica si mai eleganta.

Chiar si asa trebuia prevazuta de la sensul giratoriu o banda de jonctiune cu banda a 2-a din DN11 astfel incat intercalarea sa se faca mai usor si fara sa stai sa acorzi prioritate celor de pe banda 2.

Legat de sensul giratoriu de la intersectia cu DN 103A, e o prostie ce au facut. La fel, asa cum spuneai, trebuia o supratraversare. Cine a mai pomenit sens giratoriu intre DJ si DNE care putem sa o asimilam ca pe un segment de autostrada? Si eu am ramas uimit...sigur ca vor fi accidente la sensul giratoriu si ambuteiaje vara, pentru ca pe acel sector de drum judetean circula multe camioane si T.I.R-uri.

Eu cred ca se va da drumul fie pana de Craciun fie dupa Anul Nou.

Ionut

Catalin Homor:  Lucrarile sunt aproape gata. In cursul acestei saptamani va fi comisia de pre-receptie, va evalua cantitativ si calitativ aceasta lucrare. Daca lucrurile sunt corecte, saptamana viitoare se poate organiza receptia si da drumu la trafic. Catalin Homor: Orice proiect trebuie sa aiba acest Audit de Siguranta Rutiera care are mai multe etape. Una dintre etape este sa se faca acest audit inainte de procesul de receptie la terminarea lucrarilor. Va fi dedicat un auditor, va fi realizat auditul. Nu ne asteptam sa avem probleme.

Hotnews