[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

athosga

#15
Scuze, dar nu prea am inteles, la ce te-ai referit. Eu insa am vorbit despre intersectia asta (vezi zona incercuita). Acolo centura va traversa calea ferata Brasov-Sf.Gheorghe-M.Ciuc-Deda (CF 400), insa momentan nu o face. Chiar scrie pe harta "pasaj superior", insa nu este specificata (desenata) cum va arata exact intersectia (nodul) sau ce o fi.




coco.serban

#16
Gata, acum am inteles.

Daca esti din brasov, podul care duce la Ghimbav, are vreo 3 giratorii langa el. Asta va avea un giratoriu sub pasaj, care va face legatura cu centura. 

Am sa incerc sa fac ceva 3D, sa vad daca reusesc...:D

coco.serban

ceva de genu...(nu mi-a iesit cel mai bun design)


adsailton92

Salut,
Am trecut zilele acestea de cateva ori, dinspre Tg Mures, iar la intrare in Brasov lucrarile se desfasoara intens. Cel putin la sensul giratoriu de la intrarea de catre Tg Mures(Sighisoara) era activitate atat de dimineata cat si de dupa-masa.
Prin niste poze, luate in fiecare luna, din acest loc poti monitoriza lucrarile ;); in acel loc va fi un pasaj peste sensul giratoriu?
O alta intrebare: va fi autostrada pe un sector sau vesnica confuzie cu drumul pe doua benzi sa fie "buba"?
Iti multumesc pentru amabilitate,
Drumuri Bune!

coco.serban

Da , pasaj superior peste giratoriu, sau cel putin asa am inteles eu. Portiunea din mijloc va fi cu doua benzi pe sens...dar nu am inteles daca va avea despartitoare.

Quote from: adsailton92 on May 24, 2012, 04:56:43 PM
Salut,
Am trecut zilele acestea de cateva ori, dinspre Tg Mures, iar la intrare in Brasov lucrarile se desfasoara intens. Cel putin la sensul giratoriu de la intrarea de catre Tg Mures(Sighisoara) era activitate atat de dimineata cat si de dupa-masa.
Prin niste poze, luate in fiecare luna, din acest loc poti monitoriza lucrarile ;); in acel loc va fi un pasaj peste sensul giratoriu?
O alta intrebare: va fi autostrada pe un sector sau vesnica confuzie cu drumul pe doua benzi sa fie "buba"?
Iti multumesc pentru amabilitate,
Drumuri Bune!

coco.serban

ALPINE: Centura municipiului Brasov va oferi acces la viitoarea autostrada


Subsidiara autohtona a grupului Alpine Construction Company (din Austria) va demara, in curand, lucrarile de constructie a unei sectiuni cu o lungime de 7,3 kilometri din noua varianta ocolitoare a municipiului Brasov. Contractul, a carui valoare se situeaza la 30 milioane de euro, prevede realizarea a doua noduri rutiere si cinci poduri, cel mai mare dintre acestea (cu o lungime de 511 metri) facand parte din noua autostrada aflata in executie. Podul va traversa statia de triaj a orasului. Termenul de finalizare prevazut in contract incheiat recent cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - in calitate de initiator al proiectului - a fost stabilit pentru jumatatea anului 2013. Firma este implicata in mai multe proiecte de anvergura pe plan autohton, executand - in asociere cu societatile FCC Construccion si Azvi (ambele din Spania) - tronsonul de cale ferata dintre localitatile Sighisoara si Atel. Contractul, in valoare de 207 milioane de euro, a fost atribuit la finele anului trecut, la scurt timp dupa ce aceleasi companii au adjudecat o alta lucrare constand in constructia tronsonului Vintu de Jos-Simeria, in valaore de 190 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.alpine.at 

coco.serban

Ministerul Transporturilor se pregăteşte să preia tronsonul II din ocolitoare



http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=113900

,,Pentru a putea face întreaga ocolitoare a Braşovului, trebuie ca şi tronsonul II să aibă tot patru benzi, ca şi tronsoanele I şi III, pe care le avem noi în lucru", explică primarul George Scripcaru

Tronsonul II al Ocolitoarei municipiului Braşov va trece din domeniul public al municipiului Braşov în domeniul public al statului. Proiectul de Hotărîre de guvern ce prevede darea în administrarea a sectorului de drum, către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a fost publicat pe site-ul ministerului şi va rămîne în dezbatere publică pînă la data de 2 iunie. Imediat ce va fi preluat de MTI, tronsonul II al ocolitoarei (Stupin - Triaj) va fi dublat, de la două la patru benzi, printr-o investiţie prin programul Operaţional Sectorial- Transporturi.

CNADNR va dubla tronsonul II Stupini - Triaj

Proiectul de Hotărîre de Guvern privind darea în administrarea Ministerului Transportului şi Infrastructurii a sectorului II din ocolitoarea Braşovului, trecut din domeniul public al municipiului în domeniul public al statului, a fost lansat spre dezbatere pe site-ul Ministerului Transporturilor la mijlocul săptămînii trecute. Proiectul prevede şi încadrarea acestui sector, în categoria funcţională a drumurilor de interes naţional, astfel încît Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) să îl administreze şi să facă investiţiile de care este nevoie. Tronsonul II din ocolitoarea municipiului Braşov (Stupini - Triaj) are 6,3 kilometri şi va lega tronsonul I (DN1 - DN11) de tronsonul III (DN 13 - DN1), aflate acum în lucru. MTI, prin CNADNR, va transforma drumul într-unul cu patru benzi, astfel încît, după finalizarea celorlalte două tronsoane, pe centura Braşovului să se circule în regim de autostradă. Dublarea drumului va fi finanţată prin Programul Operaţionl Sectorial Transporturi (POS-T). Uniunea Europeană alocă aproape 70% din suma necesară, iar Guvernul României aproximativ 30%. 

Tronsoanele I şi III sînt deja în lucru

,,Această Hotărîre de Guvern este o etapă procedurală firească în realizarea Ocolitoarei Braşovului. Tronsonul II va fi trecut din proprietatea municipiului Braşov în proprietatea publică a statului care se va ocupa de această investiţie. Pentru a putea face întreaga ocolitoare a Braşovului trebuie ca şi tronsonul II să aibă tot patru benzi, ca şi tronsoanele I şi III, pe care le avem noi în lucru", spune primarul municipiului Braşov, George Scripcaru, care adaugă că primăria a făcut pînă acum ceea ce intra în atribuţiile sale pentru acest proiect. ,,Noi am făcut tot ceea ce ţinea de noi, respectiv procedurile pentru identificarea terenurilor şi avizele. După ce va ieşi Hotărîrea de Guvern, Ministerul Transporturilor se va ocupa de restul", a declarat primarul George Scripcaru.

athosga

A, inteleg de ce mi s-a parut ca acolo este si pasaj si sens giratoriu. :)
Un lucru insa tot nu inteleg: cum se va urca pe centura de pe DN11 _in directia Sacele/Bucuresti_??

Quote from: coco.serban on May 24, 2012, 01:46:07 AM
ceva de genu...(nu mi-a iesit cel mai bun design)



coco.serban

Si eu ma intreb de ceva timp, giratoriu cred. Nu am vz urma de pasaj..


Quote from: athosga on May 30, 2012, 12:18:09 AM
A, inteleg de ce mi s-a parut ca acolo este si pasaj si sens giratoriu. :)
Un lucru insa tot nu inteleg: cum se va urca pe centura de pe DN11 _in directia Sacele/Bucuresti_??

Quote from: coco.serban on May 24, 2012, 01:46:07 AM
ceva de genu...(nu mi-a iesit cel mai bun design)



athosga

A trecut o luna de la ultimele poze. Sunt curios cum evolueaza lucrarile. Ceva poze, cineva? :)
Mersi

athosga


bogdymol

Daca avea cineva poze/noutati sunt sigur ca nu le tinea doar pentru el :)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

athosga

Quote from: bogdymol on June 15, 2012, 04:53:08 PM
Daca avea cineva poze/noutati sunt sigur ca nu le tinea doar pentru el :)

E, incerc si eu. Poate... :)

radu24

Cateva poze de pe tronsonul Vectra din data de 12 Iunie:

Se lucra la fundatia drumului:


Pasajul peste centura de la Institutul Cartofului:



Podet:



Alt podet:



Ambele podete sunt dupa parerea mea de nespecialist aproape gata. Mai trebuie facuta hidroizolarea.

In departare se fora pentru podul peste DN1:


Ionut

Multumim de poze, Radu! Hm, nu prea se lucra... :(