Aeroportul Mihail Kogalniceanu Constanta [CND]

Started by Ionut, April 30, 2012, 04:18:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Incepand cu data de 1 aprilie 2015 Blue Air inaugureaza cursele directe Constanta (Mihail Kogalniceanu) - Milano (Bergamo).

Program de zbor:
Mi,Sa BGY-CND 09.00 -12.30
Mi ,Sa CND-BGY 13.00 -14.30

Biletele au fost deja scoase la vanzare pentru preturi incepand cu 27.99 euro.

Harry

La Aeroportul International Mihail Kogalniceanu a fost demarata etapa a doua de reabilitare a platformei de stationare a aeronavelor. Lucrarile sunt executate de catre compania HOCHTIEF SOLUTIONS AG si contau in reabilitarea caii de rulare Alfa si a paltformei de stationare a aeronavelor grele.




Harry


Harry

Cunoscuta companie de zboruri low cost Wizz Air va incepe din aceasta vara primele zboruri de pe Aeroportul Mihail Kogalniceanu. Zborurile vor fi efectuate pe ruta Constanta - Londra (Luton) si vor avea o frecventa de 2 ori pe saptamana (luni si vineri).
Primul zbor va fi efectuat pe data de 15 iunie.

Harry


Harry

In data de 8 iulie, la Aeroportul International Mihail Kogalniceanu a avut loc vizita secretarului de stat in Ministerul Transporturilor - Dragos Titea. Acesta a inspectat stadiul lucrarilor la proiectul de reabilitare a platformelor pentru stationarea aeronavelor.






TibiV

http://www.agerpres.ro/economie/2015/10/26/aeroportul-kogalniceanu-din-constanta-a-depasit-cu-57-numarul-pasagerilor-comerciali-de-anul-trecut-12-34-19
Aeroportul Kogălniceanu din Constanța a depășit cu 57% numărul pasagerilor comerciali de anul trecut
luni, 26 Oct 2015, 12:34

    Aeroportul Internațional Mihai Kogălniceanu Constanța a înregistrat în primele nouă luni ale anului 2015 un număr de 59.617 pasageri comerciali, în creștere cu 57% față de întreg anul trecut, se arată într-un comunicat de presă remis luni AGERPRES.
    'Prin eforturile aeroportului și datorită bunelor relații cu operatorii aerieni, în 2015 a fost crescut traficul la trei destinații operate în regim regulat pe tot parcursul anului către Istanbul, Milano și Londra, venind în întâmpinarea nevoilor pasagerilor prin oferirea de servicii de înaltă calitate. De asemenea, pentru anul 2016, suntem în discuții avansate cu operatorii aerieni pentru deschiderea de noi rute, fiind deja confirmate și anunțate către public zborurile Constanța—Atena/Larnac', se arată în comunicatul Aeroportului.
     În ceea ce privește situația creditelor bugetare, subvențiile pentru activitatea de exploatare au crescut de la 12,7 milioane lei în 2014, la 17,5 milioane lei în 2015. Totodată, alocațiile bugetare au crescut de la 1,94 milioane lei, anul trecut, la 5 milioane lei în acest an.
     'Din punct de vedere al infrastructurii, aeroportul este pregătit să deservească în condiții de siguranță și securitate un milion de pasageri anual, dovadă fiind încrederea acordată facilităților noastre de către partenerul strategic al României, Statele Unite ale Americii, care a transportat în 2014 aproximativ 150.000 de pasageri militari', se mai arată în document.
     La începutul lunii octombrie s-a efectuat recepția finală a lucrărilor pentru proiectul de 'Reabilitare platforme de staționare aeronave incintă aeroport', proiect în valoare totală de 170,3 milioane lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Kogalniceanu e o gluma...proasta. Cand vad raportarile astea din presa parca vad rapoartele PCR. s-a dublat numarul calatorilor. senzational de la 2 la 4. Pana si Tuzla are mai mult trafic civil decat Kogalniceanu. Din punctul meu de vedere Kogalniceanu ar trebui sa ramana militar si Tuzla sa devina principalul aeroport civil.

Harry

In cadrul conferintei de presa de astazi s-a anuntat ca incepand de anul viitor, Aeroportul International Constanta va deveni baza operationala a Blue Air.
Mai exact, incepand cu 27 aprilie 2017 vom zbura catre o serie de destinatii interne:


Cluj
Iasi
Oradea
Timisoara
Dar si externe:

Roma
Paris
Stutgart
Bruxelles

Archi

Sunt foarte curios daca destinatile interne vor fi sezoniere sau permanente. Nu cred ca este trafic suficient in extrasezon pe rutele interne :(

Harry


taifun7993


Goldmund

Harry, chiar iti doresti ca Tuzla sa fie principalul aeroport din zona?!  ;)
Nu sunt de vina si autoritatile locale pentru ca acest aeroport CND are atatia pasageri pe an?

  :cheers:


Scuze, Stuttgart are doi de t la mijloc.

Harry

#43
Da imi doresc ca Tuzla sa devina aeroportul principal. Si am sa si explic:

-apropierea de autostrada A2
-apropierea de autostrada A4
-acces direct din soseaua express Constanta - Mangalia
-apropierea de Constanta
-amplasarea in imediata vecinatate a zonei statiunilor litorale
-apropierea de viitorul drum express Techirghiol (se poate face o bretea directa catre aeroport)

Si acum visul umed:-apropierea de port/cf/autostrazi: se poate face un mare centru intermodal de containere

Cat despre CND autoritatile locale nu au un cuvant mare de spus neffind majoritare in CA.
Apoi baietii destepti care ofera transport rutier de la Ct la aeroportul Otopeni (si care au prieteni/rude in MT) nu au nici un interes sa-si piarda painea de la gura.

Mai este si partea militara si e mai bine sa se separe de cea civila si CND sa ramana exclusiv militar.



iuli

Eu ii dau dreptate la Harry. Argumentele sunt bine punctate.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog