Aeroportul Mihail Kogalniceanu Constanta [CND]

Started by Ionut, April 30, 2012, 04:18:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Harry

Contractul a fost semnat in data de 14 iunie 2023 pentru suma de 202.191.546,79 lei + tva.
 Asocierea SSAB-AG (Lider de asociere), ATELIER UNBUILT S.R.L., Acer Proje İnşaat A.Ş., impreuna cu 12 subcontractanti.

Harry

Directorul general al SN Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu – Constanţa SA, Bogdan Artagea, a semnat ordinul de începere a lucrărilor pentru extinderea cu un nou terminal pentru pasageri.

Harry

I knew it was too good to be true... in locul randarii aleia misto se face chestia asta cu aspect de mall de oras de provincie.

Exclusiv. Cum va arată după extindere noul terminal al Aeroportului Internațional de la Mihail Kogălniceanu (GALERIE FOTO)
https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/deschidere-editie/stiri-constanta-exclusiv-cum-va-arata-dupa-extindere-noul-terminal-al-aeroportului-international-de-la-mihail-kogalniceanu-galerie-foto-822111.html




tom_sawyer

#198
✈🚉Conectivitate feroviară duală în municipiul Constanța

📍Bogdan Ionuț Artagea, Director General al Aeroportului,  va prezenta mâine, 23.08.2023,  în cadrul conferinței de presă susținută cu ocazia Ședinței Directorilor Generali ai Aeroporturilor din România, o  soluție de conectivitate pentru Aeroportul Internațional ,,Mihail Kogălniceanu" Constanța, în vederea realizării unei legături feroviare duale, care va contribui la realizarea unui hub multimodal sustenabil ✈🚉🛳 aeroport - feroviar - mobilitate urbană – port, ce va facilita randamentul fluxurilor de mărfuri care vin/pleacă spre țările Europei Centrale și de Est, precum și creșterea interoperabilității interne și externe din/spre Portul Constanța.

📍Soluția de conectivitate feroviară duală la Aeroportul Internațional ,,Mihail Kogălniceanu" Constanța propusă are o lungime de aproximativ 25 km, cale ferată simplă electrificată, care se compune din:
➢ o ramură principală civil-comercială în lungime de 11.2 km;
➢ o ramură comercială-militară în lungime de 11.8 km;
➢ un racord de 1.2 km.

Astfel, municipiul Constanța va avea un aeroport conectat la rețeaua primară feroviară (parte din rețeaua TEN-T), accesul civil în cadrul Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța fiind facilitat iar transportul cargo și  activitățile necomerciale desfășurate pe parte militară eficientizate.  Proiectul propus va contribui la creșterea capacității de tranzitare a pasagerilor, a mobilității urbane, respectiv a transportului de mărfuri și acțiuni militare, asigurând complementaritatea și sinergia cu proiectele feroviare, rutiere și de infrastructură portuară aflate în dezvoltare la nivelul Portului Constanța.

      📍Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța beneficiază de sprijinul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii pentru implementarea proiectelor de investiții care vin în sprijinul cetățenilor și dezvoltării infrastructurii de transport din România.




www.facebook.com/Aeroportul.Constanta


Proiectul acesta ar putea fi un prim pas către o nouă legătură feroviară: Slobozia-Hârșova-Constanța.

Harry


kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


kitsune

Eu am niște nelămuriri in locurile astea (momentan):








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

frunzaverde

Toata propunerea asta are un aer de carioceala si 'what the fuck'... Legi linia aia de "aeroport pasageri" la o mizerie de linie industriala serpuita de 30 km/h? Ca sa ce? Ajungi mai repede cu ocol prin Medgidia...

Racord peste racord peste racord (deci cheltuiala cu impiegati in nestire, ca ma indoiesc ca va fi centralizata electronic cu ERTMS) si viteze de "vis".

Si racordul cargo - ala existent ce-are? La ce mai trebuie inca unul?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Harry


kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Sorinus

Pai, coada roșie, 737-800, nume ce pare turcesc...cin sa fie?

Harry

O poza cam blurry facuta de cei de la aeroport. Bonus un Delta  :cool:


Harry

S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A. a semnat contractul pentru Servicii de supervizare pe perioada de proiectare, executie si garantie a lucrarilor executate pentru Dezvoltare terminal, turn control si parcare la Aeroportul International Mihail Kogalniceanu cu TPF INGINERIE SRL pentru suma de 3.002.054 lei + tva.

Harry