[TM] Drum legatura Autostrada A1-DN69 zona Timisoara Nord

Started by NGC, July 18, 2017, 07:46:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Archi

O sa incerc sa filmez in fiecare saptamana, chiar daca ritmul e nesatisfacator, vremea e buna si e important sa documentam "progresul"

De ieri:


mdragos

Par "super" hotarati. Presimt ca o sa mearga super incet totul. Daca mai sunt inca clarificari de facut la expropieri => termenul contractual pentru executie inca nu a incept.

Archi


reed

Nici 20 de utilaje pe tot lotul.Doar 4 lucreaza.E gata in vreo 10 de ani si asta.La centura Sibiu prin 2000 si-au luat 15 milioane de euro despagubiri dupa ce li s-a reziliat contractul.Probabil asa va fi si aici

Archi

Chiar daca inca avem probleme majore, tind sa cred ca contextul in zona constructilor de autostrazi a evoluat totusi din 2000 pana acuma. Incepe sa devina din ce in ce mai clar ca este necesara o reziliere.

pe 2 iulie 2021 a aparut AC-ul, n-am gasit informatia in istoric despre data la care s-ar fi dat ordinul de incepere al lucrarilor dar intuiesc ca nu a fost mult timp dupa AC. Terenul este fizic lipsit de orice obstacol, totul este banal.

Au trecut deja 10 luni de la AC, iar in aceste 10 luni tot ce s-a facut este descarcare arheologica, decopertari si partial drumul tehnologic. Singurele utilaje prezente in santier sunt cateva camioane si cateva buldo-excavatoare, nu se observa o organizare de santier serioasa de nici un fel (cel putin nu in zona traseului).

Cat mai stam dupa acest constructor?

danvoicu

Ce imi plac mie deseurile astea care castiga licitatii si pe urma lucreaza 20 de ani la o lucrare de 1 an si cu 5 muncitori la o lucrare de 500. Pe urma se simt si ofensati. Tot ei. Astia or intelege vreunul ca nu mai avem rabdare dupa ce am asteptat 100 de ani ceea ce trebuiau ei sa faca?

MarcoPolo

Este incredibil ce se întâmplă în Timișoara. Principalul access la autostradă în acest moment este DJ691 și arată mai mult decât jalnic... și se pare că va mai arăta așa mult timp de acum încolo (bănuiesc ca cel puțin încă 2 ani).
Înghițim toți în sec, gândindu-ne că nu va mai dura mult și vom putea beneficia de noul access. Insă se pare că și acesta va mai dura ani buni sa fie gata  >:(

Așa e când ești țară bananieră. În țările cu apă caldă, cred ca se făcea peste noapte drumul de access ale unuia dintre cele mai mari orașe din țară. Scuze pentru limbaj, însă este așa de frustrant...

elphax

DJ691 va ramane asa mult. Nu sper la o finalizare mai repede de 4 ani avand in vedere ca a fost reziliat recent. E nevoie de evaluari, licitatii, contestatii etc.

Speranta era in acest drum nou. S-au facut ca lucreaza la descarcari arheologice in 2021 si in 2022 cand ar fi trebuit sa intre in forta, abia se misca. Stiam de la inceput ca e risc mare sa ne fi pacalit cu acest constructor, singur ofertant.

Archi

De ieri:

Nu se observa nici o schimbare...

mircea

După aproape 15 luni de la OIL aproape că au reușit să decoperteze 90% din traseu. Până și Aktor pare profesionist pe lângă ei.

dorum

Astia nici organizare de santier n-or fost in stare sa-si faca :)

TM - A1 (via Dumbravita) reziliat
TM - A1 (via DN69) intarziat

Suntem meseriasi :)

mdragos

Avem ministrul transporturilor din Timis, sigur rezolva el  :lol: . Asta dupa ce centura sud tot el a bagat-o in pamant in 2016 cand au anulat completarea SF-ul.
Drumu prin Giarmata legatura la A1 este praf, sunt cateva gropi care daca dai in una garantez ca ramai acolo. Probabil minim 1 an mai dureaza pana gasesc alta firma ( asta daca nu pierd finantarea si trebuie sa gaseasca alti bani ).

iuli

DJ mai bine nu se apucau sa il faca. Asa prost si ingust cum era inainte e mai bun decat drumul de tara de acuma. Faza nasoala e ca nici macar intretinere pe ce au stricat aia nu pot face. Ajungi mai repede si mai bine in Arad pe DN. Autostrada e fix degeaba pentru Timisoara daca nu stai undeva in partea de est a orasului sau nu ai drum spre Deva si urci pe la Remetea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

elphax

Odata la cateva saptamani ministrul vine acasa, se intalneste cu cei de la DRDP si face o conferinta de presa la Timisoara si povesteste despre proiectele si santierele din zona:

,,Pentru legatura Autostrada – Sanandrei, am avut mai devreme o discutie cu directorul DRDP Timisoara – chestiune valabila si pentru Centura Sud, chiar daca sunt companii diferite, ... Cei care au castigat aceste proiecte... cel cu drumul de legatura (noua descarcare de pe Autostrada Vestului la Sanadrei, n.r.) a primit avansul, a primit tot ce trebuie din partea CNAIR, si au inceput pregatirea de santier.

,,Vreau să anunț amândouă companiile următorul lucru: nu-mi doresc să reziliez contractul, dar cea mai proastă decizie este să nu iei nicio decizie. Cum se întâmplă la drumul Dumbrăvița – Giarmata: s-a anulat licitația și nu s-a mai întâmplat nimic. Revenind, în iunie, conform legii modificate de Ministerul Transporturilor, vor începe să vină certificatele pozitive și negative pentru toți constructorii. Mai mult decât spune legea, eu nu am ce să le transmit celor două companii.

Dacă vor fi negative, se va intra pe un făgaș pe care nu mi l-aș dori. Voi aplica extrem de strict legea, cu toate riscurile care decurg de aici. Dar decât să stăm să ne uităm că pe Centura Sud progresul e de 1% pe lună, e inadmisibil, mai bine tai nodul gordian și luăm o decizie, Nu îmi doresc, dar dacă va fi cazul, vom aplica această decizie"

Traseul este doar decopertat, nici o lucrare serioasa pe teren -  ce am trecut in Bold este oarecum neadevarat - au inceput in 2021, au frecat menta cu descarcarea arheologica, lucreaza cu 3 utilaje. Mai au cca 12 luni de contract si nici un motiv care sa justifice intarzierile. E mai rau decat la centura cu Tirrena

Archi

Singura noutate, a aparut o foreza in zone nodului cu DN69, la cum arata imaginile posibil chiar azi.