Hărțile PUM/API și tehnici cartografice

Started by cristi5, July 11, 2017, 10:02:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Daca poti sa faci limite de lot si relatii pana la Sighisoara sau Brasov cand ai timp ar fi excelent!

Propun pe Simeria-Sighisoara signal_progress pt inregistrat progresul la semnalizare. Poate nu va aparea ca culoare pe harta dar voi afisa in popup (la click pe segment)

Brasov-Apata si Cata-Sighisoara poate fi o singura relatie, ca va fi un singur lot. E destul de aproape de atribuire din cate stiu. Apata-Cata e cealalta relatie


RobertH

#196
1) Lotul 5(Simeria - Vintu de jos) cu relatia :
- Traseu nou Turdas

2) Lotul 4(Vintu de jos - Coslariu) cu relatia :
- Varianta Coslariu

3) Lotul 3(Coslariu - Micasasa) cu relatiile:
- Trasee noi ;
- Traseul vechi .

4) Lotul 2(Micasasa - Atel) cu relatiile:
- Trasee noi ;
- Traseul vechi .

5) Lotul 1(Atel - Sighisoara)

Am adaugat si ETMS pentru Simeria-Coslariu si Coslariu-Sighisoara cu signal_progress:X%/data_calendaristica .

cristi5

#197
Multumim mult! Incerc maine seara sa le reprezint pe o harta de test.

Cred ca varianta Coslariu face parte din lotul 4 (Pizzarotti)

Pe lotul 2 si 3 cred ca se circula pe toate variantele? Daca e asa, nu cred ca e nevoie de relatii separate?

Practic singurele variante ramase neterminate inteleg ca sunt Turdas (tunelul) si Coslariu (mlastina).

Cred ca ar fi interesat de reprezentat cumva si lucrarile neterminate de pe Bucuresti-Constanta. @frunzaverde sigur stie unde sunt, gara Fetesti de exemplu, parca a dat constructorul faliment.

Nu stiu daca sa reprezentam lucrarile terminate de pe Predeal-Constanta. Intr-un fel, putem zice ca e linie noua, dar in rest e o CF ca oricare alta... nu e ceva deosebit cum sunt autostrazile pe rutier. Asa ar trebui sa punem si reabilitarile de DN de pe rutier. Poate merita, cele in curs macar (au surface_survey cu REHAB deci traseele sunt in OSM, nu si status)

Pe CF ar mai fi Odaile-OTP de cartografiat, nu stiu daca exista vreo plansa mai precisa.

RobertH

Rezolvat cu Coslariu. Trebuie sa recunosc ca am pus limitele de lot la nimereala . Am cautat pe topicu dedicat vreo 15 minute si alte 15 minute pe site-ul cfr pentru niste repere la loturi dar m-am dat batut .

Am facut relatii separate pentru tronsoanele noi ca nu sunt prea cunoscator in feroviar si credeam ca variantele noi date in folosinta au tot felul de restrictii. Oricum relatia mare pentru tot lotul a mancat cam 90% din timp.

Eu cred ca o harta separata cu toata reteaua feroviara din Romania si colorata ca si harta calitatii drumurilor ar arata mult mai bine. Eu chiar as vrea sa pot vedea situatia pe feroviar mai in amanunt fara sa ma "incurce" alte proiecte din alte domenii. Iar pe harta proiectelor de infrastructura sa fie doar segmentele feroviare noi construite.
Sa fie o diferenta clara intre harti : una prezinta ce se aduce nou in domeniul infrastructurii si cealalta starea/intretinerea ei.

Auzi , putin offtopic : s-a modificat cumva ora la care serveru preia datele OSM ? 

cristi5

#199
Nu e problema cu limitele sau alte date, odata ce le afisam pe harta o sa ne spuna expertii.

O sa vad cum pot reprezenta. Harta cu calitatea CF e o idee interesanta, nu stiu ce date sunt in OSM pt asta. Exista viteza maxima (stabilita, VS), o poti vedea pe

https://www.openrailwaymap.org/mobile.php?lat=45&lon=25&zoom=6&style=maxspeed

Dar calitatea e data si de restrictiile aplicate peste VS "normala". Alea nu cred ca sunt pe OSM dar cine stie, poate se pot adauga. Plus ca VS tot scade in timp pe masura ce se inrautateste linia... Nici VS nu par foarte actualizate (m-as mira sa fie sub 100 pe Vintu-Simeria de ex)

——-

Copierea de pe OSM se face in doi pasi. Intai copiaza geofabrik.de din OSM si face un fisier pt fircare tara. Asta incepe undeva pe la 9 seara CET, cred ca se poate vedea la ei pe site la ce ora.

Apoi serverul meu descarca de pe geofabrik si actualizeaza hartile... Pe la 3 dimineata

rizzuh

^ maxspeed de pe railway map au fost trecute de frunzaverde cu mult timp in urma. Intre timp pe M900 s-a dus dracu' tot, se circula si cu 30 pe kilometri intregi, iar in Transilvania s-au deschis segmente reconstruite. Eventual ia legatura cu el, poate are date mai recente despre vitezele liniilor.


cristi5

Excelent! Iti sunt dator cu reprezentarea pe harta, revin cand gasesc timp!

frunzaverde

Quote from: rizzuh on March 19, 2019, 10:13:45 AM
Intre timp pe M900 s-a dus dracu' tot, se circula si cu 30 pe kilometri intregi, iar in Transilvania s-au deschis segmente reconstruite.

Am trecut exclusiv vitezele stabilite din livrete, pentru cel mai rapid tren (si acolo unde era desenat in OSM un singur fir, dar erau doua asimetrice, cel mai rapid fir). Restrictiile (care apar in BAR), indiferent cat de lungi, nu le-am trecut niciodata, si nici limitarile permanente (care n-apar in BAR decat uneori). Dar putem sa le trecem si p-astea, fara problema.

Sa incepem cu cateva modificari de substanta:

200 : Ilia - Barzava : de la 100 la 70 (lucrari de demolare)
200+200A : Coslariu - Simeria : de la 50/70/80 la  120 (reconstructie, inca nu se circula la VS, vitezele din livret indica VS=80)
300 : Razboieni - Aiud : de la 100 la 100 + 90 (degradare)
300 : Campia Turzii - Valea Florilor  : de la 60 + 80 la 80 + 80 (reparatie)
300 : Valea Florilor - Boju : de la 60 + 60 la 50 + 50 (degradare)
300 : Boju - Cojocna : de la 60 + 60 la 60 + 50 (degradare)
401 : Ram. Apahida - Jucu  :  de la 50 + 50 la 100+100 (RK)
401 : Jucu - Bontida :  de la 50 + 70 la 70 + 100 (RK)
400 : Mediesu Aurit - Apa : de la 100 la 50 (degradare)
400 : Surduc Salaj - Letca : de la 85 la 50 (degradare)
400 : Dej C. - Dej Triaj : de la 100 + 80 la 80 + 80 (degradare)
400 : Dej Triaj - Coldau : de la 100 + 80 la 80 + 70 (degradare)
900 : Lugoj - Recas : de la 70 la 100 (RK)

Astea sunt in livret.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

RobertH

#204
Nu incep azi sa calibrez plansele pentru A3 ... doar de maine . Deocamdata doar descarc datele si le pregatesc (pdf ->jpeg).

cristi5

Nu-mi dau seama dac PiSi e corect reprezentat pe harta in legatura cu AM. Nu apare nici in popups pt loturile 2,3,4. O sa verific

RobertH

The road so far. :)



Powered by API/PUM imgur uploader

Mai, nu stiu cine e la Search ala dar vai si iara vai ce planse si structura in documente. >:( Nu tu repere vizibile, plansele au linile colorate cu un gri spalacit , daca calibrezi dupa doua repere realizezi ca al treilea nu se potriveste , planse mici din km in km . Sincer, regret si injur ca am inceput cu sectiunea A2 . Fata de B1, planse de la IPTANA , e diferenta de la cer la pamant . 

RobertH

#207
Pe PiSi am pus eu mai demult AM pe loturile 1 si 5 pentru ca asa am vazut pe forum . La lotul 4, parca am calibrat putin traseul si nodul de la Tigveni dar nu am pus limita de lot sau AM (exista ? ) . Iarasi pe loturile 2,3 habar nu am daca este ... le-am lasat ca vise.


RobertH

Ok, am sa modific si acolo. Oricum vad ca mai is chestii de adaugat : limite de lot, sub licitatie ,castigator PORR , etc .