Hărțile PUM/API și tehnici cartografice

Started by cristi5, July 11, 2017, 10:02:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

banuiesc ca poti intoarce acolo daca ai luat-o gresit la Turda. Doar invers trebuie sa treci prin CIC, dinspre Turda ajungi doar la giratoriu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Nu se poate trece prin CIC in mod normal. E prevazut cu porti la toate cele 3 accese. Exista si paza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: dr4qul4 on August 06, 2018, 07:59:35 PM
banuiesc ca poti intoarce acolo daca ai luat-o gresit la Turda. Doar invers trebuie sa treci prin CIC, dinspre Turda ajungi doar la giratoriu.
Exact.
Sunt doua "intoarceri" pentru incadrarea gresita.

Daca vii de la Aiud este asta, de la paraul Meghiesi, inainte de Dumbrava.

Daca vii dinspre Turda intoarcerea este bucla asta despre care discutam, cea la CIC.
Filmarea de noaptea a lui voyageros arata clar indicatorul "public" de presemnalizare de pe autostrada a buclei (sensul spre Sebes) la 03.42.
Dupa ce a intrat in bucla apar doua indicatoare care interzic intrarea in CIC dar permit intoarcerea spre Turda. Le vezi la 04.31 si la 04.36.
La giratoriul din CIC ajunge la 04.45. Este in viraj, dar sunt sigur ca niste indicatoare "vizibile dar neinteligibele" spun ceva de genul "interzis accesul public / acces doar pentru CIC"...

Si nu a trecut prin nici o poarta/post de paza....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Cele 4 momente de mai sus.
Autostrada

Interdictii CIC pe bretea



Giratoriul "inabordabil" pentru muritori, dar cu breteau de intrare in A10 spre Turda perfect libera

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Quote from: TibiV on August 06, 2018, 08:41:21 PM
Si nu a trecut prin nici o poarta/post de paza....
Ai inteles bine, poate eu m-am exprimat gresit.
Cele 3 accese in CIC (unul de pe DN, unul pe A dinspe Decea si cel filmat/pozat mai sus cu bucla dinstre Turda (pe directia inainte din giratie) sunt cu porti).
Eu spuneam ca accesul strict in CIC nu este permis publicului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

Estimez ca vor fi vreo 100 de drumuri de actualizat pe OSM din log-ul lui vancouver (care inca nu e complet)
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.msg207747#msg207747

Organizam claca anuala de actualizat OSM? 20-30 merg repede. Cine e interesat (cu cont OSM) rog sa scrie aici sau pe PM.

Allex

Eu sunt disponibil de miercuri incolo (o ora pe zi, seara). Ne auzim pe privat pentru organizare dupa ce primim logul complet.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

KenyaSong

Quote from: cristi5 on August 05, 2018, 10:57:21 PM
Poti modifica mai multe segmente odata in JOSM si Potlach. In Id nu cred ca poti.

Mersi. Am eliminat tagul name pentru A10 loturile 3 si 4

cristi5

Cand/daca se semneaza contractele, sa nu uitam sa le punem pe harta (la fel si pe DX12)

Quote from: tom_sawyer on October 02, 2018, 09:32:41 PM
Quote from: Ionut on October 02, 2018, 07:20:27 PM
subsecțiunea Chiribiș-Biharia, cu o valoare de 326.515.056,68 lei, fără TVA (aproximativ 69 milioane euro)

Subsecțiunea Biharia-Borș, are o valoare de 134.221.397,72 lei, fără TVA ( aproximativ 29 milioane euro)

Valoare estimata lot 2 Chiribis - Biharia: 454.414.271,15 RON fara TVA

Valoare estimata lot 3 Biharia - Bors: 159.223.476,08 RON fara TVA

cristi5

#99
Scuze, mi-a scapat acest post: (blame Tapatalk)
Quote from: AlexAllex on August 10, 2018, 06:50:43 AM
Eu sunt disponibil de miercuri incolo (o ora pe zi, seara). Ne auzim pe privat pentru organizare dupa ce primim logul complet.

Excelent! Eu zic sa intram in logul care e, ca nu se schimba. Unele drumuri au un an vechime :) Sunt 56 de bucati (de la 188 la 244), putem lua 28 fiecare. Iei tu primele 28?

Sunt pe cale sa fac un editor unde indici doua capete (pe acelasi drum) si iti selecteaza toate segmentele dintre capete. Va merge mult mai repede daca reusesc.

As vrea nici sa nu fie nevoie de cont OSM, ci sa intre schimbarile pe forum pt review, si odata aprobate se inregistreaza la OSM.

De asemenea, daca cele de mai sus functioneaza, poate pune lumea calitatea direct pe OSM (ca stie ca ajunge pe forum pt discutii), atunci inversam strategia: ii dam noi log-ul OSM lui vancouver sa sincronizeze RRQM :)

Allex

#100
De acord, iau eu primele 28.

Legat de inversarea strategiei... nu cred ca e o idee foarte buna. Eu chiar as veni cu recomandarea catre ceilati utilizatori care folosesc editorul sa scrie si aici in prealabil ce modificari fac, altfel ne vom trezi cu mai multe modificari pentru acelasi segment de drum, fiecare dupa cum considera pe moment. Si sa scoti un log cu 5 modificari la acelasi DN din verde in albastru si invers nu are rost. (ex: vezi in logul lui @vancouver pozitiile 189 si 216)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#101
Pai scenariul e asa:
- omul (de pe forum sau din cei 20k followers ai API pe Facebook...) schimba in editor dar  nu se salveaza nimic la OSM ci se trimite automat un mesaj pe forum. Drumul e afisat in editor ca "pending"
- in urma discutiilor, cineva de pe forum (de la Knight in sus) aproba schimbarea, asta o salveaza si la OSM si apare pe harta OSM
- vancouver primeste segmentele OSM aprobate si le poate aproba sau respinge (caz in care OSM revine la starea dinainte). Poate fireste sa aleaga sa nu le reprezinte pe harta lui pt ca nu sunt importante pt tranzit, sau sa transforme albastrul in verde pt ca lipsesc marcaje sau drumul e prea ingust...

Ma bucur ca iei primele 28!

Allex

Am modificat din "proposed" in "construction" tronsoanele din DX12 cu contract semnat. Daca observati ceva in neregula va rog sa anuntati.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

RobertH

Scuze, sunt nou si nu stiu exact unde sa intreb : Pe harta cu progresul infrastructurii in Romania de pe site-ul ProInfrastructura, nu se pot actualiza procentajele?

Dan_s

Pentru A3 lot Biharia - Bors (frontiera RO-HU) poate modifica / actualiza cineva traseul si statusul pe harta proiectelor de infrastructura? Eventual si drumul de legatura cu Oradea pentru care s-a schimbat pozitia nodului. Multumesc.