[CJ] Drum legatura Autostrada A3-DN1 zona Tureni

Started by kernell, June 11, 2017, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR


alexV

Quote from: horatiu.cosma on April 03, 2018, 06:57:27 PM
Înainte de a vedea dacă avem o problemă sau nu cu mediul trebuie să avem o procedură începută la APM Cluj. Deocamdată nu avem ceva în direcția asta. Și nici nu o să vedem prea devreme. Poate ar trebui întrebat Băluță sau cum l-o fi chemând pe directorul DRDP Cluj de ce nu sunt plătite primele 2 facturi în cadrul acestui contract spre proiectant. De aproape un an de zile sunt pe ROGOP-ul DRDP Cluj acele facturi, încă neplătite.

Băruţă se recomanda. Ai numerele de factura sau o referinta a lor? Vreau sa urmaresc firul povestii.

DRDP Cluj zice ca proiectantul Maxidesign SRL Bucuresti nu a obtinut AM. Mai zice apoi ca "urmeaza elaborarea unui studiu de impact" fara a fi clar daca Maxidesign il face, ori DRDP prin alte mijloace. Stii a cui e sarcina?

Raspunsul adresat deputatului Moldovan e copy/paste cu ce am primit eu cu 20 de zile mai devreme. Mie mi-a raspuns DRDP, iar lui MT. Dovada ca exista comunicare intre institutii  :lol:

Daca aveti intrebari clare,la obiect, de adresat autoritatilor pe acest subiect, dati-mi de stire. Le trimit eu.

prd.marius

Probabil ca e un raspuns anticipat deja, dat totusi o sa intreb.
Oare ceva noutati despre acest drum de legatura atat de necesar? Mai ales cu dezastrul din Turda din ultima perioada.

horatiu.cosma


prd.marius


prd.marius

Am trimis si o sesizare catre Prefectura Cluj, raspunsul lor a fost ca au trimis mai departe sesizarea catre DRPD Cluj.
Deci asteptare....
Deja nu mai am rabdare cu trecerea prin Turda... pe pod coloana ca nici de ala nu se ocupa nimeni, pe str Armatei, coloana.
Si nimanui nu ii pasa.. incredibil..  >:(

flashu74

Poate se rupe podul ăla de tot, că pe jumate e prăbușit. Absolut necesară în acest moment o ieșire de pe A3 în zona Tureni- Mihăilești.

StefanCelMare

#67
Cel mai rău e că nu e doar o problemă locală, regională - Turda, Cluj - ci una națională. Tot traficul de Moldova trebuie să intre în orașul Turda, inclusiv traficul greu. Pe niște străzi de doi lei. Moldova, plus Maramureș și zona Bistrița, la care se adaugă Clujul care este totuși un pol major, toți suferim la intrarea în acel oraș numit Turda. Sunt doar 5 km de drum nou ce trebuie făcut, este unul dintre proiectele unde raportul cost / efect este excelent. Nu este o investiție majoră, dar fluidizează teribil traficul.
PS bine că au orașe mai mici noduri la extremități - sud/nord sau est/vest (cam toate au - Alba, Sebeș, Deva, Sibiu)... La Cluj lipsește acel nod sud, care este cel mai eficient de făcut exact acolo la Tureni, pentru că drumul european este excelent apoi până spre sudul Clujului.

elphax

cine ar putea si ar trebui sa puna presiune pe MT si CNAIR ? Prefectura Cluj ?

ciprebbe

E la DRDP Cluj in curte. Trebuie sa mergem peste ei :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

prd.marius

Da, am mai primit o data un raspuns de la ei legat de asta, ceva s-a inceput.
Dar e la partea de "hartogarie", cred.
Si la cat dureaza in Romania treaba asta, cine stie in ce secol vom circula pe acel drum. Daca vom circula vreodata..

Daca are cineva noutati, ar fi super.

nyros

Ce exact face DRDP Cluj de dureaza atat de mult hartogariile?
Chiar nu putem face nimic sa ii motivam sa grabeasca procesul?
In mod evident la proiectul asta nu banii sunt blocajul pentru ca sumele implicate sunt simbolice comparativ cu valoarea proiectelor care se finanteaza azi la nivel national!


Ionut

API pe Facebook

În ultimii ani, prin construirea segmentelor de autostradă dintre Sibiu și Deva (A1) și recent dintre Aiud și Turda (A10), traficul dintre nordul sau nord-vestul țării și zonele centrale sau sudice a început să se desfășoare preponderent pe aceste tronsoane de autostradă.

Astfel, Municipiul Turda a devenit un punct de blocaj pe un traseu tot mai aglomerat, preluând traficul dinspre/înspre Cluj, Maramureș, Satu Mare, Bistrița, Sălaj și chiar cel de lung parcurs în afara țării. Rețeaua rutieră executată pentru un cu totul alt nivel de trafic a ajuns în ultimele luni să nu mai facă față, dovadă fiind denivelările pronunțate ale asfaltului în interiorul orașului și, cel mai grav, starea precară a podului peste Arieș de la intrare în Turda, unde se circulă alternativ pe o singură bandă.

Situația poate fi rezolvată extrem de ușor printr-un drum de legătură de 5-6 km între DN1 Cluj-Turda și Autostrada A3 Gilău-Turda. În 2015 a fost semnat un contract pentru întocmirea studiului de fezabilitate pentru acest proiect. Deși studiul de fezabilitate a fost finalizat și aprobat, fiind obținute toate avizele (mai puțin acordul de mediu), contractul s-a blocat complet în 2017 și nu a mai avansat de atunci. Motivul: CNAIR nu a plătit nici măcar un leu proiectantului pentru serviciile realizate.

Solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România să nu aștepte momentul în care circulația pe podul peste Râul Arieș va deveni imposibilă și să rezolve de urgență problemele acestei conexiuni noi dintre A3 și DN1 în zona Mărtinești-Tureni.

nyros

Apropo de podul de la Turda  de pe DN1 peste râul Arieş la la km 444+840, exista expertiza tehnică nr.82/2016 care zice:
QuoteTotodată, 's-au constatat degradări şi deplasări a grinzilor marginale pe deschiderile 2,3, 4, fapt care adus Ia apariţia unei crăpături de 10 cm între cale şi trotuar pe cele 3 deschideri, punând în pericol siguranţa circulaţiei, degradări la elementele de rezistenţă care susţin calea podului (culei de beton exfoliat, pile cu beton erodat şi reducere a secţiunii armăturilor datorate ruginei, etc.)
http://gazetadecluj.ro/tranzitat-de-sute-de-masini-pe-zi-podul-din-turda-sta-sa-cada/

prd.marius

Circulatia a fost inchisa complet pe acest pod cand am trecut eu sambata prin zona.
S-au apucat de ceva lucrari? Sau inchiderea circulatiei nu avea legatura cu podul?

Ce sa mai, e clar ca e nevoie maxima de acest drum de legatura.