News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[IS] Poduri si pasaje in Iasi

Started by valexandru, April 28, 2012, 09:40:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Allex

https://www.youtube.com/v/6NCFUDBjlwM

Din cate vad in video cea mai dificila lucrare ar fi ridicarea terasamentului la nivle dinspre Pacurari. Daca avem vreme buna cred ca intr-o luna maxim e gata.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova


TibiV

A doua poză...
Seamănă izbitor cu pasajul din Sibiu...
Cel de la Iaşi cât de lat este ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir


TibiV

80 centimetri în plus faţă de pasajul de la Sibiu nu este mult, dar contează enorm... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Logic, dupa pasajul din M.Eminescu e o realizare :)




Sursa

cove_adrian

Asteptam ca si RATP dupa deschiderea oficiala sa tina cont de aceasta "punte" carosabila. E de asteptat un traseu simplificat Dacia/Alexandru - Copou via Pasajul Octav Bancila.
Ar degreva mult clasica cursa 28 si implicit cea mai aglomerata intersectie din Iasi (posibil din Moldova) Podu-Ros. Cu tramvaiul 9 proaspat functional si pasajul Octav Bancila utilizabil, fluxurile de trafic ar trebui sa se modifice putin.

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

__dir

#52
S-a deschis astazi pasajul.

@adrian, da, cred ca pot adauga o linie noua mult mai rapida spre centru (Alexandru->Copou).


Allex

Si un video de la Ziarul Evenimentul :

https://www.youtube.com/v/_C1skkWAjnI

Concluzii, la prima vedere:

1. Pare inghesuit tare, loc era ca sa il faca mai lat (inca nu m-am dat pe el, la anul mai ajung in Iasi);

2. Daca vii de pe Arcu si vrei sa iesi pe Pacurari, spre iesirea din oras trebuie sa faci dreapta si apoi sa te incadrezi pe banda stanga din scurt (la 3:33 se poate vedea distanta, in partea stanga);

Deocamdata atat, mai revin cu pareri dupa ce il testez.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Horațiu 87

Începe proiectarea a trei poduri peste Bahlui în Alexandru cel Bun şi Dacia

Vor fi amplasate în zonele Sarmisegetuza – Zimbru, Arcadia - ştrand şi în prelungirea bld. Dacia.
Primăria vrea să construiască trei poduri auto şi pietonale peste Bahlui în cartierele Alexandru cel Bun şi Dacia. Podurile vor fi din beton armat şi vor fi amplasate în zonele str. Sarmisegetuza – Zimbru (două benzi de circulaţie), str. Sarmisegetuza – Arcadia, ştrand (două benzi de circulaţie) şi în prelungirea bld. Dacia (4 benzi de circulaţie).

Deocamdată, municipalitatea a lansat licitaţia pentru proiectarea celor trei poduri. Aceste obiective au fost incluse atât în Planul Urbanistic General, cât şi în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, documente strategice ale Iaşului aflate în curs de aprobare. În caietul de sarcini aferent licitaţiei de proiectare se arată că podurile trebuie construite pentru a asigura traficul auto pietonal din zona mal stâng Bahlui şi mal drept, respectiv cu Spitalul Arcadia, cartierul Cicoarei şi varianta de centură Miroslava.

Firma care va câştiga procedura de licitaţie va elaboare studiul de fezabilitate şi documentaţia necesară pentru obţinerea acordurilor şi avizelor stabilite prin certificatul de urbanism. De asemenea, va elabora proiectul tehnic şi va asigura asistenţa tehnică pe parcursul execuţiei şi recepţiei lucrărilor. Reprezentanţii municipalităţii spun că prin construirea podurilor vor fi evitate pericole reprezentate de obturarea albiei râului Bahlui, de inundaţii în caz de viituri sau de posibile accidente în care ar putea fi implicaţi pietoni ce utilizează punţi improvizate.

Podul din zona str. Sarmisegetuza – Zimbru va avea două benzi de circulaţie de câte 3,5 m şi două trotuare. Podul din Dacia va fi prevăzut cu patru benzi carosabile de câte 3,5 m şi, de asemenea, două trotuare. ,,Noua structură va fi realizată conform exigenţelor normelor în vigoare (clasa de încărcare, gabarit etc.), asigurându-se descărcarea unui debit de 1% în cazul viiturilor", se arată în documentaţia de atribuire. Procedura de selecţie a unui proiectant se va desfăşura pe 30 mai.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/incepe-proiectarea-a-trei-poduri-peste-bahlui-in-alexandru-cel-bun-si-dacia--126902.html

Horațiu 87

Viaduct între Cinci Drumuri şi Tătăraşi

Municipalitatea ieşeană studiază posibilitatea unei legături supraterane între Elena Doamna şi strada Tătăraşi, alta decât pasarela despre care se vorbea cu 10 ani în urmă * viaductul ar urma să funcţioneze atât pentru pietoni, cât şi pentru tramvaie * dincolo de descongestionarea traficului pe zona C.A. Rosetti – Tudor Vladimirescu, un alt avantaj îl constituie evitarea staţiei Pădurii, zonă cu probleme pentru tramvaiele din oraş
Noua viziune a municipalităţii ieşene în ceea ce priveşte mobilitatea urbană şi, implicit, transportul public, s-ar putea concretiza în următoarea perioadă prin implementarea unor proiect extrem de spectaculos. Este vorba de realizarea unui viaduct care să lege zona Cinci Drumuri de Dancu, investiţie care ar duce la evitarea staţiei Pădurii de către mijloacele de transport. ,,Odată ce Iaşul va avea un viaduct în acea zonă, traficul intre Tudor Vladimirescu şi C.A. Rosetti va fi unul fluent şi nu se vor mai înregistra accidente în acea zonă", spune viceprimarul Gabriel Surdu. În trecut, municipalitatea ieşeană a mai gândit o pasarelă care să lege Tătăraşiul de zona Anastasie Panu, proiect la care, ulterior, s-a renunţat. ,,Acest proiect nu are nicio legătură cu vechea pasarelă, cea care urma să lege A. Panu de Tătăraşi. De asemenea, viaductul nu va afecta în niciun fel proprietăţile sau alte construcţii de utilitate publică din zona peste care se va construi", mai spune edilul.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/viaduct-intre-cinci-drumuri-si-tatarasi-exclusiv--217310971.html

Horațiu 87

PODURI NOI peste Bahlui cu două și chiar cu patru benzi de circulație!

Două vor avea câte două benzi de circulaţie, iar al treilea, patru benzi. Vezi unde vor fi amplasate!
Primăria va anunţa până la sfârşitul acestei luni proiectantul care va întocmi documentaţiile tehnice pentru construirea a trei poduri auto peste Bahlui. Investiţiile vizează cartierele Alexandru cel Bun şi Dacia, iar licitaţia a fost lansată încă din luna mai.
Potrivit unui raport publicat în Sistemul Electronic pentru Achiziţii Publice (SEAP), patru firme s-au înscris la procedură: Vio Top Bucureşti (subcontractant Geostud SRL) Pod Proiect Iaşi (subcontractant Gnotul SA Engineering), Search Corporation Bucureşti şi Dev In All Iaşi (subcontractant Into SRL).
Podurile vor fi din beton armat şi vor fi amplasate în zonele str. Sarmisegetusa - Zimbru (două benzi de circulaţie), str. Sarmisegetusa - Arcadia, Ştrand (două benzi de circulaţie), şi în prelungirea bld. Dacia (4 benzi de circulaţie).
În caietul de sarcini aferent licitaţiei de proiectare se arată că podurile trebuie construite pentru a asigura traficul auto şi pietonal din zona mal stâng Bahlui şi mal drept, respectiv cu Spitalul Arcadia, cartierul Cicoarei şi varianta de centură Miroslava.
Firma care va câştiga procedura de licitaţie va elaboare studiul de fezabilitate şi documentaţia necesară pentru obţinerea acordurilor şi avizelor stabilite prin certificatul de urbanism. De asemenea, va elabora proiectul tehnic şi va asigura asistenţa tehnică pe parcursul execuţiei şi recepţiei lucrărilor.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/poduri-noi-peste-bahlui-cu-doua-i-chiar-cu-patru-benzi-de-circulatie--130693.html

Harry

Primaria municipiului Iasi a lansat licitatia pentru construirea unui pod rutier si pietonal peste raul Bahlui.
Podul lung de 60.7 metri va avea 2 benzi pe sens si va dispune si de trotuare.




Harry

Ieri, 20 decembrie, în cadrul unei şedinţe ordinare, consilierii locali au votat în unanimitate indicatorii tehnico – economici ai obiectivului ,,Fluidizarea traficului din intersecţia Podu Roş cu Splai Bahlui Mal Drept şi Bulevardul Profesor Dimitrie Mangeron prin două pasaje supraterane unidirecţionale cu o singură bandă".

Cele două pasaje vor prelua câte o bandă de circulaţie de pe cele două Splaiuri (direcţia Podul de Piatră – bd. Tudor Vladimirescu pe axul Splaiului Bahlui Mal Drept şi direcţia bd. Mangeron – Podul de Piatră pe axul Splaiului Bahlui Mal Stâng), se vor reuni deasupra albiei Bahluiului în zona podului de peste râu, apoi vor reveni pe cele două maluri ale acestuia. Pasajele nu vor avea trotuare, dar vor avea prevăzute piste pentru biciclete și suprafeţe de refugiu, asigurând fluenţa circulaţiei auto, cât şi posibilitatea de depăşire a autovehiculelor aflate în staţionare ca urmare a unei avarii.

Cele două pasaje vor avea o lungime de 551,6 metri (Pasaj Mal Drept), respectiv 546,6 metri (Pasaj Mal Stâng).

Valoarea totală a investiţiei este de 70.731.219,3 lei, cu TVA.






















ovideatza

#59
Stadiul lucrarilor la Podul nou peste Bahlui:

http://apix.ro/video-stadiul-lucrarilor-la-podul-peste-bahlui/

E posibil tehnologic sa se incadreze anul aceata sa il termine? Geiger sunt seriosi, dar mi se pare cam strans termenul.