Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#1560
Demers important pentru înființarea Centrului National de Management al Traficului pentru rețeaua de autostrăzi, drumuri expres și drumuri naționale!

Am transmis astăzi spre validare la ANAP  documentația pentru lansarea în licitație a contractului necesar realizării acestui Centru care va furniza în timp real informații despre:
- starea traficului,
- evenimentele rutiere,
- rute alternative pentru a ajuta șoferii să evite zonele aglomerate sau închise.

Contractul prevede implementarea în termen de 12 luni, prin finanțare PNRR, a unui sistem informatic cetralizat, care va fi amplasat în clădirea Centrului de Întreținere și Control (CIC) de la intersecția A0 cu A3.

Înfiinţarea Centrului Naţional de Management al Traficului va contribui la uniformizarea, la nivelul Uniunii Europene, a serviciilor de informare a participanților la trafic, a managementul rețelei rutiere și a monitorizării aspectelor care țin de deplasarea pe rețeaua rutieră europeană.

facebook.com/CristianOvCPistol/

survola

Între timp
,,Un incendiu violent a izbucnit  ieri pe porțiunea de autostradă Pitești-Curtea de Argeș la o automacara. Incidentul s-a produs în satul Tutana din comuna Băiculești."

tom_sawyer

^^

[CN1079992] Înființarea Centrului National de Management al Traficului pentru rețeaua de autostrăzi, drumuri expres şi drumuri naționale

Data publicare: 10.04.2025

Valoarea totala estimata: 16.562.877 lei


JohannDB

 Acest pod de la Teregova/Domașnea este pe DN 6 km 418 +490m, și față de tabelul "Cestrin" pe sensul spre Orșova, podul este cel mai înalt, dar abia ai 4,48m înălțime dreapta maxim ...... Apoi, nu mă miră că "turcul" a dat cu vagonul în pod, de l-a și dat jos de pe trailer...... Al naibii deranj !!
 TOTUȘI, stau și mă întreb, în toți anii ăștia, nu se putea săpa drumul, ca să crească înălțimea de trecere ?? Acest drum este o rută din puținele rămase, prin care și așa ocolești de te apucă damblalele și-ți cresc costurile totale !! Valea Oltului a fost blocată pe tema greutății totale și a unor mici porțiuni cu abia 3,50m lățime.... De la Oradea la Cluj, iar, damblaua cu parapeții de beton pe "Piatra Craiului" și la "Păniceni" și "normal" limită de lățime de 3,50 m, că de lungime nu mai vorbesc în serpentinele cu parapeți....
 Pe "Dealul Negru"  iar parapeți și îngustare (DN 7) iar la Cotmenan (DN 7 km 145+800/900) în cubă strânsă spre dreapta pe o singură bandă în coborâre, PARAPEȚI, care săptămânal provoacă blocarea în această curbă și a unor camioane de 16,50m lungime, când înainte de instalarea idioată a parapeților camioanele luau curba cu intrarea cca 1.1,5 m pe banda destinată urcării, ca să poată vira, darămite gabarite de 25 de metrii, deși se dau autorizații pe aici - vorbesc de Mărărești - Lintești....






Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

  .......la Cotmenana (DN 7 km 145+800/900) în cubă strânsă spre dreapta pe o singură bandă în coborâre, PARAPEȚI, care săptămânal provoacă blocarea în această curbă și a unor camioane de 16,50m.....

Pentru exactitate vin cu o rectificare a poziției kilometrice... este km 144+800/900......pentru sectorul DN 7 Cotmeana.