Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Ionut, am vazut stirea inca de dimineata...
Nu am pus-o din simplul motiv... ca stirile astea astea sunt mai improbabile ca terminarea unui lot de autostrada.

Nu vrei sa stii cate licente a aprobat CNA unor posturi care nu au emis NICIODATA.
(Crede-ma, stiu ce spun....)

In ziua in care incep emisia eu voi fi primul care va pune aici link-ul....

Dar pana atunci... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ar fi chiar interesant de vazut un asa post, daca va fi doar online sau va emite pe TV.
Traficul la TV. Foarte interesant, ma intreb daca ar rezista in jungla media.

Sa ne tii la curent.

dr4qul4

Din seria idiotilor care si-au cumparat sosea:


Prostii preselecteaza banda din timp pentru a face dreapta, smecherii se baga cu forta.
Dar asta intrece orice masura. Nu o las si se baga la intimidare, ii dau 1 claxon (sa stie ca am injurat-o) si pune avariile..ai fi crezut ca isi cere scuze. Dar de unde, incepe sa franeze aiurea sa ma sperie.
Doar ca nu si-a gasit cu cine: am luat-o in claxoane pana la semafor de nu mai stia cum sa fuga mai repede, uita si de pietoni.
Imediat dupa ce fac dreapta o vad ca vrea sa intre in curte la Casa Poporului; probabil motivul pentru care avea "cojones".
Norocul ei ca era o blonda proasta. Dar o roata merita sa-i sparg.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

yetiman

Din pacate, ceata si nerespectarea unor reguli elementare fac victime si pe autostrazi:

Accident grav pe Autostrada Soarelui, cu 4 morti si cel putin 32 de raniti.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Aveti grija sa nu va programati o calatorie pe VO duminica dimineata

https://www.facebook.com/cnadnr/
Quote
ATENTIE! CNAIR anunta - circulaţia rutieră pe viaductul Cârligu Mic, peste Malul Lacului la Cozia, situat pe DN 7 la km. 200+615 va fi inchisa duminica, 13.11.2016, dimineata, intre orele 06:30 - 08:30.
Va rugam sa respectati restrictia de circulatie si recomandam folosirea rutei ocolitoare: Bucuresti - Ploiesti - Brasov - intersectie DN 1 cu DN 7, Vestem.

Multumim pentru intelegere.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dumbravaandrei

Trebuie sistem antiprost si prelungit cu balize inca 30m ca sa nu mai poata aia sa faca stanga...
Oricum... fara cuvinte....

dumbravaandrei

Sper sa puteti vizualiza...
Bgdan Rapa a facut niste screen-capture pe GMaps pe Bucuresti privind traficul. Nu ca nu am cunoaste situatia.

https://www.facebook.com/bogdanripa/videos/10154090913445665/?hc_ref=NEWSFEED


vancouver

^^ Incepand din anii 70 in toate marile orase ale lumii civilizate este asa. Dar bine ca ne trezim si noi acum sa descoperim apa calda si sa ne miram.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Stii ce nu e normal? Ca se circula mult mai rapid pe stradute decat pe inelul principal.
Uite pe unde m-a bagat azi Waze-ul.... Avem nevoie de denivelarea tuturor intersectiilor de pe inelul principal..Si asta cat mai repede.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Azi tocmai am verificat pe DN6 afirmatia ca un giratoriu are capacitatea unui drum pe o bandă. In Bragadiru la Primarie se marcheaza trecerea de pietoni ( covor din ala vişiniu, nu stiu cum il cheama); cum se lucreaza pe cate o bandă coada la cealaltă bandă era cam de aceeasi lungime cu cea de la giratoriul de la Cristalului. Sper sa termine pana ma intorc :)

vancouver

Quote from: dr4qul4 on November 16, 2016, 02:32:06 PM
Stii ce nu e normal? Ca se circula mult mai rapid pe stradute decat pe inelul principal.
Uite pe unde m-a bagat azi Waze-ul.... Avem nevoie de denivelarea tuturor intersectiilor de pe inelul principal..Si asta cat mai repede.

Exact greseala asta au facut-o si tarile din vest in anii 60-70-80. Si dupa lucrari de anvergura care au blocat orasul timp de mai multi ani, s-au trezit cu ambuteiaje si mai mari pe aceste "artere rapide" denivelate (fara intersectii). Abia apoi, prin anii 1980-1990 au inceput SA INCHIDA ARTERELE PRINCIPALE DIN CENTRU. Si asa au aparut marile zone centrale pietonale din orase precum Frankfurt si Viena. (astea stiu sigur ca au fost facute cu acest scop, de descurajare a traficului). Si, ce sa vezi? Brusc traficul prin centru a scazut enorm, au disparut ambuteiajele, cu exceptii perioadelor de cumparaturi si s-a dezvoltat un transport in comun civilizat pe acolo.

Deci avem 2 variante: denivelam inelul interior cu miliarde de euro si ani de lucrari si atragem trafic si mai mult sau inchidem Magheru+Piata Romana+Piata Univeritatii, redam orasul pietonilor si uite cum prin minune centrul se va goli de masini. Sigur, pe centura si in marile cartiere este altceva, acolo nu se poate inchide traficul, acolo ambuteiajele sunt in mare masura inevitabile si anumite dezvoltari ale retelei de drumuri trebuie facute.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Inelul principal nu e in centru! 
Iar daca vrei sa traversezi orasul (si N-S si V-E) e mai rapid pe la Unirii! Asta nu e normal.
Eu nu spun sa denivelam Magheru. Ba din contra. Odata denivelat inelul principal, putem face zona pietonala de la Romana pana la Unirii si de la Mantuleasa pana la Berzei.

Da-mi exemple de orase care nu au drumuri rapide (drumuri cu majoritatea intersectiilor denivelate) care sa le traverseze. Prin Barcelona trece ditamai bulevardul. Ma rog, trece mai mult pe sub decat prin, dar idee e aceeasi: scoatem traficul din centru.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024