News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Vad ca se abuzeaza foarte mult si aici si pe la TV de notiunea de BLOCARE. Cand de fapt blocat in zapada inseamna cu totul altceva decat oprit de politie sa circule mai departe.

La TV evident se lasa intentionat confuzia. Toata ziua s-a vorbit despre masini blocate pe DN2. De ex. la Realitatea au sunat la ISU Ialomita si acolo nu se stia de nici o masina BLOCATA pe DN2. Dar ei aratau in direct masinile asa-zis "blocate". Evident ca pentru ISU, masini blocate inseamna ramase undeva in camp, fara posibilitatea de a merge nici inainte nici inapoi si fara posibilitatea de a se adaposti intr-un oras. Iar pentru TV coloana de masini OPRITA INTENTIONAT SI ORGANIZAT era blocajul, deci vorbeau unii pe lânga ceilalti. E greu sa calific asa ceva in cuvinte.

V-as ruga macar pe forum sa facem aceasta diferenta. Mrs de ex. nu ai fost nici o clipa blocat, ci doar nu ai fost lasat sa iesi din Focsani. Puteai oricand sa te intorci sau sa tragi la un "han" in Focsani (presupun ca a fost full la Carrefour pe centura) sau sa te duci sa cauti hotel in oras, ceea ce ai si facut si bravo.

Asadar: COLOANE DE MASINI OPRITE DE CATRE POLITIE SA IASA DIN LOCALITATI, pana cand vizibilitatea va fi suficienta pentru o minima curatare si supraveghere a drumului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

@vancouver
Tagma jurnalistilor este aceiasi pe orice meridian: in cautare de senzational si de deformare a realitatii astfel incat sa para senzational.

vancouver

Cat despre Buzau iata prognoza concreta pentru urmatoarele 24 de ore:

LUNI 18.01.2016:
TEMP: -1°C la ora 5:00 si scade spre -6°C spre seara
ZAPADA: ninsori medii spre masive dimineata (varf de 2l/m2 la ora 8:00), scade spre dupa-amiaza, inceteaza complet seara
VANT: 30-40 km/h scade spre seara spre 30km/h

MARTI: 19.01.2016: intre -9° si -5°C, partial innorat, partial senin, risc precipitatii 10% (f. mic), vant 2-10 km/h (la nivel de adiere usoara).

Asadar eu, daca as fi un om responsabil nu as pleca decat marti pe DN2 in zona Buzau sau in cel mai rau caz luni dupa ora 14:00. Cine aude ca avem cod portocaliu si totusi pleaca la drum ca si cum nimic nu ar fi, e iresponsabil sau n-a avut de ales. In primul caz si-o merita din plin sa stea aiurea, in cazul al doilea trebuie sa ia oricum in calcul astfel de situatii si nu are de ce sa se supere.

Iar autoritatile ar fi la randul lor iresponsabile, daca ar permite circulatia la viscol cu vizibilitate sub 50m. Decizia inchiderii este singura corecta si normala.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

I-a transmis clar Coltescu lui Homor in sedinta de urgenta de ieri dimineata: toate drumurile pe care nu exista vizibilitate din cauza viscolului trebuie blocate. Si blocate cu personal CNADNR, ca politia poate mai face concesii. Perfect normal, trebuie sa intelegem ca in situatii de acest gen drumurile se inchid pentru siguranta noastra, iar acuzele spre CNADNR ca nu isi face treaba sunt nefondate.

Io

Foarte corecta observatia, Vancouver!
Imi cer iertare pentru ca am folosit cuvintul blocat. Corect e "interzis de politie".
Subscriu, nu e de joaca cu asa ceva. Cind se pune pe viscol nu face fata uneori nici mama turbofrezelor lumii, un drum curatat acum poate deveni impracticabil in 20'.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cuneo

Atentie, soferi! Drum din Banat INCHIS, deoarece traficul e in pericol! Ce s-a intamplat?

CARAS SEVERIN. Peste 500 de metri cubi de stanci s-au desprins si s-au pravalit pe sosea! Este vorba de drumul national 57 din Clisura Dunarii.
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Semenic" al judetului Caras-Severin a anuntat ca au fost raportate caderi de pietre pe DN 57 km 65 + 600 la limita judetelor Caras si Mehedinti. In urma caderilor de blocuri de stanca circulatia a fost inchisa  intre localitatile Svinita si Cozla.
Pentru deblocarea carosabilului se actioneaza cu utilaje.
in cadere, stancile au avariat si un stalp ce asigura alimentarea cu energie electrica. Din acest motiv, localnicii din Eibenthal, Svinita si Baia Noua din judetul Mehedinti au ramas fara curent.

Traficul ramane inchis  si in cursul zilei de duminica pe DN 57 tronsonul Cozla – Svinita, iar soferii sunt directionati pe o ruta alternativa: DN 57 Moldova Noua – DN 57 Oravita – DN57 Anina – DN 57B Bozovici – DN 57B Iablanita – DN6 Plugova.
http://www.opiniatimisoarei.ro/atentie-soferi-drum-din-banat-inchis-deoarece-traficul-e-in-pericol-ce-s-a-intamplat/17/01/2016

pasadia

Bine, Mrs mai avea o varianta, destul de simpla: DN2D (sau DN11) spre Tg. Secuiesc, si apoi prin Brasov spre Ploiesti si Bucuresti. Pe aici nu a existat nici un blocaj, nici generat de vreme, nici de politie. Dar o sa ziceti ca nu merita sa mergi intre Moldova si Bucuresti traversand muntii de 2 ori, mai bine petreci 2 nopti in Focsani. :D

danutzu_1069

Pai nu asa era "vazut" traficul intre Moldova si Bucuresti?
Ca sa umfle MZA-ul ptr a justifica CoBra???

TibiV

:lol:
Sunt sigur că atunci când mergi din Berceni în Titan o iei prin Bucureştii Noi...
Eu fac la fel ! :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069


dr4qul4

Radeti voi dar in Decembrie 2014, pe viscol, am avut colegi care au venit la petrecerea de craciun din Bacau, prin Brasov. Si tot pe acolo s-au intors. Si nu a fost nici o problema, doar ca au facut mult mai mult pe drum.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on January 18, 2016, 10:21:54 PM
Hai-da-de!!!
Oare asa sa fie??

Of course.. NOT !
Mă amuzam de chestia cu umflatul MZA-ului, care bine spui că a fost folosită în favoarea CoBra...

Sigur că dacă s-ar înzăpezi/bloca toate podurile de la Operă în aval aş putea ajunge în Crângaşi ca să merg în Titan, dar asta nu ar fi un argument pentru a susține că MZA este cel mai mare pe podurile din amonte.
Adică cazurile de forţă majoră de 2-3 zile pe an nu pot schimba MZA-ul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

In mod evident o ruta ocolitoare asta este: o ocolire, deci mai lunga. Dar daca exista un blocaj pe traseul direct, se foloseste ruta ocolitoare.

Traseul Bacau-Brasov-Bucuresti este intr-adevar o varianta f. serioasa pentru perioadele de viscol / furtuna de zapada / blizzard / Crivat in zona de sud-est. Dar nici pe departe asta nu justifica realizarea unei autostrazi pe ruta ocolitoare  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Io

#418
Eu am sarit imediat, i-am dat si varianta prin Tg Secuiesc, n-a luat-o. Asta e.
Am considerat ca pot sa-l ajut si o voi face ori de cite ori pot indiferent de imprudentele lui/cuiva. Am patit-o urit de tot intr-o seara acum 3 ani: nu m-am informat si-am plecat catre Cheia, chiar cunosc binisor Ciucasul, desi stiu ca exista o zona in care "vremea se rupe" dupa Maneciu si deseori vremea e buna in Valenii de Munte si "grea" in Cheia. Asa am prins si eu si zau c-a fost ca dracu': viscol crunt pe ultimii 4-5 km, asta cind in Maneciu era uscat, de-am mers pilot dupa un TIR si a trebuit sa si opresc masina o data ca nu vedeam absolut nimic, nici macar stopurile lui! Am ajuns greu in Cheia si-am tras la pensiune, Politia deja interzicea circulatia in sus. Nu e de joaca cu asa ceva! V-o spune cineva care face munte de-o viata si credeti sau nu a fost in situatia in care ne-am ratacit de la Crucea Caraimanului la Babele 2 salvamontisti, unul, nu eu, chiar de-al locului. Legati in coarda am cautat Cabana Babele 30'. Si-i si mica si nici nu stim unde e...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

adiarc

Trafic blocat la Cunta pe sensul spre Sibiu.Spre Miercurea e accident sau ceva....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura