News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JohannDB

                  """Copac căzut peste o mașină în mers..."""   DIN PĂCATE, suntem foarte "ecologiști" și, atât pe șosele, cât și la calea ferată (chiar și pe traseul rețelelor electrice), noi nu creem culoarul de siguranță, prin defrișare/curățire a culoarului, pe-o lățime reprezentată de lungimea copacului cel mai înalt pus la orizontală, până la limita carosabilului, sau al căii ferate... Astfel ne cad toate-n cap !!

ovicor

Pe centura Bistrita si pe DN 17 la est de Bistrita au aparut gropi/ cratere. Ele pot fi "incalecate", fiind, in general, aliniate la cca 1m de marginea carosabilului. Se vor inmulti puternic, pare-se, in saptamanile ce urmeaza!

gruiarew

JohannDB nu cred că are treabă cu ecologiștii. Ăla mie-mi pare brad / molid. Se cunoaște că e uscat, chiar și iarna. E durerea în fund a celor responsabili și cam atât. Prea multe "Dumnezeu să-i ierte" și "condoleanțe familiei" pentru chestii ce se puteau preveni foarte, foarte ușor.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

      @ gruiarew...  "" E durerea în fund a celor responsabili..."" Păi, tocmai; fofilarea sau pitirea în spatele "atitudinii ecologice"...  Că e verde, că-i  uscat, nimeni n-a mai curățat (că asta-i rima) !!

bgd77

Hai ca exagerezi cu bagatul ecologistilor la inaintare ca fiind vinovati cand nu au ei nicio treaba cu cazul acesta.

Pana hotarasc autoritatile si justitia cine e vinovat, putem sa ne uitam la informatiile din articolul acesta: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/cazul-femeii-ucise-de-copacul-cazut-cine-este-vinovat-pentru-accident-1446622

Ia uite ce zice un ecologist blamat de tine, cica ar fi trebuit taiat fiindca era uscat:
QuoteSpecialiştii susţin că arborele era vizibil uscat, iar accidentul nu ar fi avut loc dacă ar fi fost scos la timp, aşa cum ar fi trebuit.

,,În cazul de astăzi era vorba de o pădure care nu doar că stabiliza versanții, dar proteja și infrastructura rutieră. Această protecție, însă, trebuie atent vegheată de autoritățile care trebuie să îngrijească pădurea respectivă. Din fotografiile care au ieșit la lumină până la ora aceasta, pare destul de clar că arborele care a cauzat tragedia de astăzi este unul din specia molid, care nu are rădăcini adânci și care este foarte ușor de dărâmat de vânt, mai ales atunci când suflă vântul cu putere, cum a fost și astăzi. Este clar din fotografii că pădurea respectivă nu a fost îngrijită așa cum trebuie și prin urmare, nu s-a putut asigura nici protecția infrastructurii și nici siguranța rutieră. Este destul de clar din fotografii că era un arbore uscat și nu era un arbore uscat de ieri, de alaltăieri, era un arbore uscat de foarte mult timp. Se întâmplă adesea cu arborii de la marginea pădurii sau ai unui drum, pentru că sunt mai expuși intemperiilor", a declarat pentru Digi24 Gabriel Păun, președintele ONG-ului Agent Green.

Si iata ce sustin cei de la Romsilva:
Quote,,Incidentul s-a petrecut pe drumul DN17, arborele rupt de vânt făcând parte dintr-o pădure privată, căreia Direcția Silvică Suceava, prin Ocolul Silvic Iacobeni, îi asigură doar serviciile de pază a fondului forestier. Administratorul drumului este responsabil pentru siguranța în trafic. Administratorul drumului inspectează periodic drumul și dacă există arbori care pun în pericol siguranța rutieră, sesizează administratorul fondului forestier, care trebuie să înlăture pericolul. Ocolul Silvic Iacobeni nu a fost sesizat anterior producerii acestui incident de administratorul drumului în privința arborilor care pun în pericol siguranța circulației în zona respectivă", arată Romsilva într-un comunicat.

dragos76

Din păcate aceleași declarații cu pasarea responsabilității de la unul la altul pe care am auzit-o și acum câțiva ani cu un caz similar pe DN-ul dintre Alba și Zlatna.

Cuneo

(UPDATE) DN7 Arad – Deva este blocat din cauza pământului care a căzut de pe un versant



Update ora 17.00: Până luni, 8 februarie, circulația pe DN 7, Toc -Săvârșin, la km 450+600, se va desfășura dirijat.
Update ora 16.00: Se circulă îngreunat, pe jumătate de cale. Echipajele Districtului Săvârșin și ale autorităților locale lucrează în continuare pentru eliberarea carosabilului.
Circulația este oprită la această oră pe pe DN 7, Arad-Deva, în județul Arad, în apropiere de localitatea Toc, după o alunecare de teren. Angajații Direcție Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara intervin pentru a elibera carosabilul de pământul care a căzut de pe versant. Se estimează reluarea traficului până la ora 18, conform informațiilor furnizate de DRDP Timișoara.
Intervenția echipajelor ISU Arad atât cele medicale cât și cele alocate altor tipuri de risc nu este afectată.
Garda nr. 2 de intervenție Birchiș va interveni până la limita unde drumul este închis, la fel și Garda nr.1 Bârzava.
Echipajele medicale care preiau pacienți din zona Toc vor face deplasarea spre spitale pe drumul județean de la sud de Mureș, Toc-Săvârșin- Birchiș – Bata – Ususău – Lipova.

https://www.livearad.ro/dn7-arad-deva-este-blocat

pasadia

QuoteATENȚIE!
În cursul acestei săptămâni traficul se va desfășura intermitent pe DN7 - Valea Oltului, între localitățile Lazaret și Boița, în județul Sibiu.
Circulația va fi întreruptă pentru perioade scurte pentru tăierea arborilor periculoși, cu risc de prăbușire, din zona de siguranță a drumului. Lucrările sunt efectuate de Ocolul Silvic Sibiu.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă rugăm să respectați semnalizarea temporară din zonă precum și semnalele piloților de dirijare.

Sursa - https://www.facebook.com/watch/?v=435623224341997

JohannDB

#1433
           Azi 17.03.2021, în urma ninsorii din noaptea de 16/17.03.2021, pe DN11 Brașov - Tg. Secuiesc - Onești - Bacău, zona Brețcu-Oituz, cu prepondrență zona de după "vîrful" pasului Oituz, spre Onești, nu se circulă  NICI LA ORA ASTA, 14:10......, se lucrează la înlăturarea copacilor căzuți pe drum.... (zona pre și post KM 88 pare a fi cea mai problematică).   
           O ultimă informație obținută de la "Dispeceratul" din Sf. Gheorghe, confirmă, blocajul din acest moment și faptul că încă nu se poate avansa o oră la care se va relua traficul pe DN11 spre Onești.....
           Zona Cernat, Târgu Secuiesc, este aglomerată de mașini, mai ales camioane !!
           Pentru moment, sfatul este, rămânerea-n parcare.....

JohannDB

                 Hmmmmmm, la numărul dedicat al CNIR, mi se sune că de pe la ora 15 se circulă în coloană condusă de poliție.......
     Poliția rutieră, spune că se pilotau numai din direcția Onești spre Brețcu, de la ora pronunțată de CNIR.....
                 Acum cca 35 minute, poliția mi-a confirmat că s-a deschis, complet, circulația; am confirmarea telefonică și de la SDN Brețcu..... Rămâne însă problema dispersiei coloanei formate, în așteptare.... Ehhhhh, e mai bine !!   Drum bun tuturor !!  "Iarna, nu-i ca.....vara"  :D :D

pasadia

Quote

Începând de astăzi se introduc mai multe restricții pe Varianta de Ocolire a Municipiului Brașov din cauza numeroaselor degradări apărute care nu pot fi remediate până la încălzirea vremii:
- Prima bandă a fost restricționată pe mai multe porțiuni cu ajutorul balizelor în vederea evitării zonelor pe care au apărut gropi.
- A fost introdusă o restricție temporară de viteză la 60 de km/h pe toată porțiunea cuprinsă între DN1 (Dârste) și nodul cu DN11.
- A fost restricționată în totalitate banda de mers spre înainte pe DN11, la ieșirea din Brașov, în zona intersecției cu Varianta Brașov și toată circulația se va desfășura prin sensul giratoriu.
Îi rugăm pe șoferi să circule cu prudență pe aceste tronsoane și să respecte semnalizarea temporară.

Menționăm că restricțiile vor fi menținute până când condițiile meteo vor permite continuarea lucrărilor de reparații temporare. Reparații definitive, cu mixtură la cald vom putea efectua doar atunci când temperaturile se vor situa în mod constant la peste 10*C.
#DRDP


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

E bucata Andreea Chiruli (lotul început de Alpine până la falimentul din 2012) inaugurată în noiembrie 2016. Dar nu mai știu cât a fost garantia.

dumbravaandrei

banda 1 e praf... ca dupa bombardamente. Iar pe poduri... jale.
Ori e primul an fara garantie ori e chiar ultimul an de garantie. Tin minte ca au fost ceva discutii cu portiunea asta facuta de Chiruli, ca ei au preluat si niste chestii de la Alpenside si nu mai stiu cum a ramas. De deschis s-a deschis in noiembrie.
Pana acum, la reparatii nu am vazut niciodata oameni de la Chiruli ci numai echipe de la DRDP care au carpit pe ici-colo. De ex pe portiunea facuta de Viarom am vazut echipe de la Viarom. Asa ca, daca o mai fi sau nu Chiruli pe la noi... naiba stie.

JohannDB

#1439
        Am trecut în ultimele zile prin "midanul" de pe VO 1K Brașov, pe porțiunile incriminate; și chiar azi-noapte, travesând zona, mă gândeam la....."garanție"... !!  Gropile, însă unele sunt atât de ciudate, de zici că ai fost "făcute" prin forare; atât de adânci și cu pereții/buzele drepte.....
  Pe scurt este DEZASTRU și abia am avut" ceva îngheț" anul ăsta, iar zăpadă de câteva ori....
     Și apropo de vreme, ieri la Brașov (plus ninsoarea din cursul serii/nopții trecute care a mai adus un 20-25 cm, udă și grea), la Onești mai deloc zăpadă, la Adjud fără zăpadă, la Focșani lipsă zăpadă și cerul era 15 % senin, cu stele  (pe la miezul nopții).....
    Dar  centura brașoveană......, parcă este roasă accelerat ; bine zice "@dumbravaandrei", podurile, ca cel peste DN11 și M 400............ !!
    Mă și mir că banda 2 a rămas ne-găurită.... încă !!