News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

JohannDB

   Ajung să spun "orice" ca soluții , dar fără girații pentru întoarcere/conexiune (la modul la care sunt gândite la noi), girații pentru care am o profundă aversiune; am eu motivele mele...

lupualb

Accident grav la intrarea în Margina  dinspre Cosava. Coloana formată este foarte lungă, stau pe loc de cca 30 min.


JohannDB

   Mdaaaaa, frumoasă "priveliște" și mai ales să stai în "dosul" lui limitat de mizeria de separație pentru protecția unor derbedei la volan care-și fac "legea lor" pe șosele, cu accidentele de rigoare în multe "finaluri"..... Și acolo , auzi să vină un trailer de mari dimensiuni pentru deblocare; adică ăsta, probabil mai mic, s-a "încoțopenit" și altul "mai mare și mai vânjos" îl scoate la lumină (cu ce ??..ridica în macara??) //în situația lui numai ridicarea parapeților îi poate creea culoar de trecere  -  ce ziariști !!
   Pe la DRDP-uri cei ce fac și aprobă astfel de proiecte de instalare separatoare, afirmă că se asigură un gabarit de trecere și-o rază corespunzătoare de viraj; partea proastă este că raza de viraj este una teoretică ((și aici nu pot știi dacă au consultat cărțile tehnice a 95% (măcar) din trailerele din traficul național, bașca ale străinilor)), pe care multe trailere (din n+1 motive) nu o mai pot respecta "veci", pentru simplul motiv, că nu-i "șiret de pantof" ca să-l îndoi cum vrei; nu virează complet că întârzie pompa de ulei; nu este semnalul bun între telecomandă și recepror; ș.a. ... Și mai intervine și "măiestria" șoferului de pe capul tractor... Știu ce-am pățit cu mizeria de girații de la Carei.... Mai ales ultimul la ieșirea spre Satu Mare.... O repet, febra asta a separatoarelor, "nu-i a bună" !
  Imaginea pare să fie de la coborârea pe "Dealul Negru" din ce văd din frântura de peisaj, sper să nu mă înșel, pentru că, pe acolo, dă și indexul kilometric.... Iar ca lungime, în poză, bate 30+metrii !!
   Și nu mi-e rușine nici cu "studiile de traseu" și "proiectele de transport"... Nu mai zic nimic ...
    Apropo, aud din folclor, (nu am putut verifica) că acum vreo lună maxim, iar s-a înțepenit "cineva" la Perșani, DN1 Brașov-Făgăraș.... Precizez, din auzite....

alin2pas

De ceva vreme am observat că se urmărește montarea de parapeți NJ peste tot unde sunt drumuri 2+1 (și aceste porțiuni sunt în general în pantă), dar acest lucru se face doar pentru a avea un scor mai mare într-o statistică și nu neapărat pentru a crește siguranța în trafic. Sunt porțiuni unde chiar și cu o mașină mică nu ești lipsit de stres, darmite cu un TIR. Când văd porțiuni de drum în curbă cu raza mică în care lățimea carosabilului este la fel ca pe porțiunile în linie dreaptă, îmi aduc aminte ce ne spunea locotenentul în armată pe timpul lui Ceașcă la instrucția despre drumuri și poduri, despre elementele unui drum: în curbe, cu cât raza curbei e mai mică și lungimea maximă a vehiculului care trebuie să circule pe acel drum e mai mare lățimea drumului trebuie să fie mai mare. Oare acest lucru logic și de bun simț nu e cunoscut de angajații CNAIR?

cristi5

#1385
Pai trebuie parapete mai ingust dar la CNAIR nu le plac ca-s metalici si cer de mancare (intretinere in caz de accident)

Plus ca un 2+1 adevarat are peste 5m latime pe sensul de o banda. Dar CNAIR are in normativ numai banda de 3,5m pt DNuri, si sensul de 2 benzi iese prea lat. Greu cu normativele astea.

gruiarew

Știe cineva să-mi spună ăla de pe margine din interiorul curbei ce rol are? E prăpastie acolo sau care-i faza? De ce e și lateral?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Vezi indicatorul din dreapa pozei (la margine de tot, sub cel cu "Valea...")
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Chior mai sunt. Mulțumesc TibiV!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

#1389
Cam aici a fost "incidentul"
https://goo.gl/maps/fJM8eVDdarpLqfJH8
Imaginile de pe StreetView sunt din septembrie 2019, cind nu erau parapeti separatori..
Am impresia ca in curba aia nu merge nimic mai lung decat un autotren de lungime standard (17.5m).
Sa nu mai pomenesc de ceva agabarit pe latime...

Totusi, aia care a "calculat" AST-ul, pe baza datelor din cerere, cum i-o fi dat traseul asta???
Pai ar fi varianta ca dreapta sa nu stie ce face stanga.... adica sa nu aiba habar ca acolo este parapate separator de sensuri.... montat de catre....CANIR (printr-un DRDP, evident)

JohannDB

     1... La "prima citire" am spus ceva de "Dealul Negru" în funcție de statusul kilometric de pe DN7, dar abia acum privind cu atenție imaginea (mai bine mai târziu), văd "tabla" cu  inscripția VALEA LUI NEGRU.... E "cool", ce mai......
      2... La vremea la care s-au poziționat parapeții N.J. exact în zonă (acum un an și un piculeț/picătură) chiar am avut o mică altercație vocală cu unul din "instalatori" prin care-l felicitam pentru prostie și obtuozitate (raportat la proiect și realitatea din șosea), întrebându-l "noi cum , mama dracului, mai trecem pe aici".....
      3... Un AST se dă, după niște....TABELE (de cote și gabarite de trecere, cu înălțimi pe dreapta, pe ax, pe stânga, sub poduri pasaje, portale, lățimi maxim instaurate de la ultima restricție valabilă dinainte de la terminarea reparației/remedierii/refacerii de acum...doi...trei ani... Și după "finiș" uitate  bine-mersi, în defavoarea TUTUROR) !!  Care cine știe de când sunt "adevărate" (și nu uitate în memoria tabelarului cu restricții = altă poveste !!)... Dar așa se FACE TURISM PRIN ȚARĂ pe bani buni...... Asta ar trebui să înceteze; de asta nu suntem competitivi, se plătește mult, cresc costurile........ (ahhh cerem bani pentru nimic, când la alții cu un AST pentru același produs (cu caracteristici idențice) faci trei/cinci drumuri, fără nimic în plus)............... Mă rog, catolicismul, mai măreț ca al Papei, mai dă rezulate.....
       4... Oare, treburile astea n-ar trebui să aibă UN FINIȘ apoteotic...??

alin2pas

Vor avea un sfârșit atunci când cei de la CNAIR vor finaliza de montat parapeți despărțitori între sensurile de mers la toate porțiunile 2+1 din țară. Nu mai contează că în multe locuri camioanele mai mari vor rămâne blocate sau vor trece ca prin urechile acului. Nu contează că în apropierea curbelor strânse în care nu au loc efectiv pentru montarea parapeților montează totuși parapeți exact din locul unde se termină curba, astfel încât la majoritatea mașinilor șoferii să poată ,,vedea" capătul parapeților exact prin stâlpul stânga față (cât de bine, se poate observa după urmele de roți de pe parapet în acele zone și după fragmentele de bară rămase). Ei se vor putea lăuda că au crescut siguranța circulației pe drumuri.
Una din legile lui Murphy este că fiecare om tinde să avanseze în schemă până își atinge nivelul de incompetență, iar corolarul acestei legi e că după un timp, toate posturile vor fi ocupate de incompetenți. Acest lucru e tot mai vizibil în CNAIR. Oare acolo nu se poate schimba ceva astfel încât această poveste să aibă un finiș mai fericit?

gruiarew

Nu știu, la o reabilitare de genul, nu se poate îndulci puțin curba? Înțeleg că în dreapta e râpă, dar în stânga e deal. Înainte de a arunca papapetele ăla, nu se piate lucra măcar puțin la geometria drumului? Sau aia e altă echipă?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

stangabriel

Centura Vest Ploiesti Dn 1 blocata de accident , sensul catre Brasov,de 30minute.

kitsune

Pe A2, sensul spre București, imediat după nodul Drajna, era o macara mare și multe camioane, ridicau (sau încercau să ridice) o basculantă arsă. Sigur s-a întâmplat azi incidentul, pentru că pe la 6 trecusem pe acolo și nu am vazut nimic.

LE: https://m.adevarul.ro/locale/calarasi/trafic-blocat-a2-dragalina-lehliu-ridica-ansamblu-vehicule-1_5f7d90795163ec4271a67d5e/index.html
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence