News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gruiarew

Arde un TIR încărcat cu ulei. Scrie pe pagina celor de la CNAIR. Se estimează reluarea traficului la ora 19.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

LauR

Se lucrează intens pe DN2-E85 în zona de Sud a orașului, la sensul giratoriu și legături.
Dacă aveți treabă în zonă, să vă înarmați cu rabdare, coada se întinde pe sute de metri (până la N. Bălcescu) !



https://radioeasy.ro/inarmati-va-cu-rabdare-daca-circulati-intre-bacau-si-nicolae-balcescu/

Quest

Asa ceva nu vedem in fiecare zi.
DN6 @ Armenis (CS). In buza DN-ului pe dreapta curge Timisul.
24.06.2020

https://www.facebook.com/eli.den.33/videos/4071791459562467/
Common sense will get you far !

pasadia

#1368
Quote
Trafic blocat pe DN73 (km 107 + 500 m), pe raza localității Bran.
În zona respectivă se efectuau lucrări de reparare a carosabilului, circulația desfășurându-se alternativ.
În urma surpării unui pod, circulația este blocată pe ambele sensuri.
Se lucrează pentru remedierea problemei.
Nu există rute alternative.

Nu știu cât le va lua să rezolve temporar problema, dar momentan Nu se poate ajunge din Râșnov in Moeciu decât ocolind prin Sinaia.

Au găsit o soluție totuși: https://www.facebook.com/311757002519003/posts/1155837581444270/


carutasul

Aseară ( 4.08.2020) când veneam dinspre Constanța am depășit ( destul de greu) un convoi de vreo șase sau mai multe camioane trnsportând grinzi de felul ăsta:     . Ne-am oprit la un spațiu de servicii și le-am văzut trecând, soața mea a apucat să filmeze ultimele mașini din convoi. Am făcut și eu două poze, dar parcă e mai clară filmarea. Asta se petrecea înainte de Cernavodă; din fericire i-am depășit din nou la Fetești unde s-au oprit la o benzinărie ( dacă au pus motorină au ținut pompele ocupate vreo oră bănuiesc :) ) . Nu îmi dau seama unde mergeau,  bănuiesc că dacă veneau dinspre Constanța veneau din port, că de la Galați nu ar fi ajuns în Dobrogea...

JohannDB

 ....."""( dacă au pus motorină au ținut pompele ocupate vreo oră bănuiesc :) )"""  Fii liniștit că ei nu pot intra la pompele de turisme, din cauza necesității de virare (cu raze mici pentru ei) la intrare/ieșire de la pompă și a debitului mic la pistol (țeavă subțire).....
    Dar da, unii pot ține pompa ocupată "o vreme": pentru că pe timpul alimentării pot pune tahograful pe pauză (o alimentare poate dura 8-12 mnute, depinde de rezervor și dacă-i mai tebuie și "ad-blue"), pauză ce poate fi de 15 minute minimum sau chiar de 30 minute, dacă a apucat să facă una de 15 minute pe altundeva ! Dar ei stau la pompa de camioane.......

JohannDB

#1372
DN 13.....Pădurea Bogății. Imagine din iulie acest an.

    Jos :   Fie lumina cât de mare, ziua-n amiaza mare, "ceța" mea e și mai tare  !!  Unii bag seamă că nu-și cunosc nici bordul mașinii....


     Jos : De vrei să intrii rapid în parcare fără deranjul celor din spate (mai ales cu un camion) trebuie să oprești și să-l rogi pe "nenea" să-și adune "standul de prezentare" și să se replieze, iar apoi abia să intrii în "piață"/parcare.....


    Jos : Prevăzător așteptând ceața..... :D



Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

Bucură-te că nu era noapte. Dai de unul d-ăsta cu bradul după el și 2 zile la rând vezi un punct roșu dacă nu oprești sau îl depășeși. Ăștia și cei fără stopuri pe frână. O plăcere să ai pe unul în față :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

carutasul

@JohannDB asta cu ținutul pompei ocupate era o figură de stil :)  Eram curios dacă știa cineva pentru ce or fi grinzile ( sau ce erau).

JohannDB

#1375
    Din ciclul "unii nu-și mai încap în piele" iar alții nu-și mai încap în...mașină !!  E adevărat, era "căldură mare monșer"....., dar omul (oama) mai are nevoie de aerisire, de vânt(uri); sau o fi o persoană "lungă-n carci" de nu mai încape-n mașină.... Bietul om, va fi nevoit să-și ia o dubă sau....camion.
   Îmi dădea târcoale o întrebare: oare i s-o fi stricat "frigiderul"/ aerul condiționat  sau șosetele erau de vină (probabil sintetice, cu 85% poliamidă) ??
   Plus că omul (de la volan) nici la drum întins nu excela și producea "stau" după el; am răbdat după el 15  kilometrii...






Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

elphax

De 10 minute stam în coloana înainte de ieșirea de pe A1 de la Margina





Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

   La trafic intens/mare girația din DN68A, dinainte de C.I.C., ce cuplează breteaua de ieșire din A1 în DN 68A, prin acordarea de prioritate pentru cei care vin de la Margina spre Făget/intrare pe A1, asta produce... Nu ar fi fost asta dacă din A1  pornea o bretea de descărcare directă, în coborâre pe drepta în DN 68A (din capătul podului peste C.F. 212; e adevărat că până acum nu m-am întrebat de distanța dintre podul peste CF 212 și DN68A de sub corpul autostrăzii, pentru a suporta o bretea în coborâre). Practic ar fi fost o eliminare de girație pe aici trecând numai cei spre Făget/Lugoj pe DN 68A și cei ce "urcau" pe A1 spre Lugoj/Timișoara via A1

cristi5

#1379
^ Am mai discutat asta acum cativa ani, cele doua fluxuri (Lugoj-Deva si Deva-Lugoj) sunt in conflict in giratia sudica de la Margina. Acum teoria a devenit practica...

Dezastrul ar trebui sa fie si mai mare, noroc ca traficul de acolo e relativ mic (nu pt un DJ ca DN68A dar e mic pt un DN)

Bretea noua (cum propunea si @vancouver centura Margina nord-est) nu cred c-o sa faca nimeni. Curtea de conturi...

S-ar putea face o intoarcere temporara pe corpul autostrazii cam cum era giratia la Iernut? Fluxul spre Lugoj intra "spre Deva" apoi intoarce. In felul asta se elimina conflictul din giratia sudica.

Alternativ, solutia temporara pt turisme via DCurile din zona le-ar duce direct la Holdea si ar scadea mult traficul in acea giratie. Dar ar apare un conflict cu traficul greu la intersectia DCului dinspre Holdea cu DN68A. Poate totusi conflictul trafic usor-greu e mai mic decat conflictul intre fluxurile pe cele 2 sensuri.